גבריאל , מלאך האור? – פרק 11

time machine123 12/11/2017 863 צפיות אין תגובות

" אני פשוט לא יודעת, לא יודעת.." הוסיפה אביטל בבלבול והסתכלה על גבריאל במבוכה.
" מה זה לא יודעת? תגידי לי , את מפחדת לענות שכן?" שאל גבריאל בסקרנות.
" כן , אני חושבת. אני אחשוב על זה טיפה . חתונה זה דבר לא קל , זה מלחיץ אותי , אני לא יודעת מה להגיד לך.. אני מרגישה מבולבלת. אני לא רוצה לענות לך מתוך לחץ." חייכה אביטל חיוך עצוב .
" אל תילחצי , אני אתן לך זמן של כמה ימים שבהם תחשבי קצת עד שתגיעי להחלטה סופית." אמר לה גבריאל ונתן לה נשיקה על השפתיים.
" אני לא רוצה לפגוע בך , גבריאל. תשמע , אני קצת מבולבלת . אכפת לך אם בזמן הזה לא נהיה ביחד?" אמרה אביטל בעגמומיות וניכר בה שהיה לה קשה לומר לגבריאל את המשפט הזה.
" אם זה רצונך , אני מסכים." הסכים גבריאל על אף שזה הולך להיות מאוד קשה.
"אני פשוט מצטערת , אני לא יודעת אם תסלח לי." הוסיפה בעצב , היא נתנה לגבריאל נשיקה על הלחי ויצאה מהרכב לעבר העבודה , הוא יצא בעקבותיה כי הוא הבין שהוא הלך לאבד אותה.
" זה לא צריך להיות ככה , אביטל! אני לא יכול להרשות לעצמי לאבד אותך , לא ככה." אמר גבריאל ואחז בפניה בשתי ידיו . " מתי תביני שלאהבה שלי אלייך אין מעצורים?" אמר לה בתקווה שהמילים שלו ייכנסו לה עמוק בתוך הלב.
" גבריאל.." הוסיפה אביטל בשיכרון חושים. היא הרגישה את אצבעותיו מטיילות לה בפנים.
" אני אוהב אותך.." אמר לה בצער ונישק אותה . אביטל זרמה איתו עם הנשיקה ולא הייתה לה יכולת לעצור אותה.
" גם אני אוהבת אותך.." הודתה אביטל לבסוף.
" אני חושב שכדאי להישאר ביחד. אני לא רואה את עצמי בלעדייך. " הוסיף גבריאל בחום והוא חיבק את אביטל לחיקו.
" אז מה אתה מציע שנעשה? " שאלה אביטל , שהייתה אובדת עצות.
" אני מציע שאנחנו נהיה כמה שיותר ביחד. אני רוצה שתחשבי יותר על התשובה שאת עומדת לתת לי." קרא גבריאל בהרהור.
" אני בהחלט אקח את הזמן ואחשוב על מה שאמרת. תודה רבה על ההתחשבות. כששמעתי אותך אומר אם אני רוצה להתחתן איתך , קצת נלחצתי כי כל עניין החתונה נראה לי חדש." אמרה אביטל בקול רך.
" אל תדאגי, אני אתן לך זמן לחשוב על זה." קרא גבריאל בחיוב. אביטל ניסתה שלא להילחץ שוב והיא הביטה בו במבט מובך.
" אני לא יודעת איך להגיב , הידיים שלי רועדות כאשר אתה בסביבה ואני מרגישה ממש ממש ממש מבולבלת. " אמרה אביטל בעצב , דמעותיה זלגו מעיניה . " אתה מאוד מקסים. אבל אתה מלאך ואתה שונה ממני. " הוסיפה אביטל בקול שבור.
גבריאל ניקה את דמעותיה, והוא ליטף את שערה הבלונדיני.
" נכון , אני מלאך. אבל אני מרגיש שאני רוצה שאני ואת נהיה ביחד , מה את אומרת , את תתני לזה הזדמנות למרות שאנחנו באים מעולמות שונים?" שאל גבריאל.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך