גבריאל , מלאך האור?- פרק 14

time machine123 13/11/2017 861 צפיות אין תגובות

שלישיית המלאכים המזמרים באו לקדם את צאת הסינגל הבכורה שלהם. השיר נקרא " להתאהב במלאך" שמדבר על בחורה שמתאהבת במלאך ומתאר את האבסורד ואת הקושי שבהתאהבות. אוריאל כתב את המילים ורפאל היה זה שהלחין את המנגינה לשיר.
בינתיים במשרד אביטל המשיכה לבהות מחוץ לחלון וגבריאל התבונן בה בסקרנות.
גבריאל ניסה לנחש על מה אביטל חשבה כל הזמן.
" נדמה לי שאת מוטרדת מכך שאת צריכה לתת לי תשובה . חשוב לי שלא תרגישי בלחץ. זה בגלל שהצעתי לך נישואים?" שאל אותה ליתר ביטחון.
אביטל לא חייכה , רק הנהנה לאות חיוב בראשה ולאחר מכן שתקה.
מה אומרים כשלחוצים? איך מפסיקים להיות נבוכים? היא התבוננה בו ממקום מושבה וקיוותה שהוא יבין אותה.
" אני מבין אותך , אביטל. נראה שלחצתי עלייך יותר מדי . אולי יכול להיות שבגלל שאני מלאך , את פוחדת שאני אשאיר אותך לבד? נראה לך שאני עוזב אותך עכשיו? אין לך מושג כמה אני אוהב אותך. את לא מדמיינת כמה." הוסיף גבריאל והביט בה מחויך . מנקודת הזמן הזאת חיוכו לא ירד מהפנים.
היא רצתה להגיד שהיא גם אהבה אותו מאוד . למה היא לא מצליחה לדבר? למה המילים לא יוצאות לה בקלות כפי שהרגישה אז בפעם הראשונה בה התנשקה עם גבריאל?
היא רצתה לגעת בו , להיות איתו קרוב אליו. אבל משהו שוב פעם מנע ממנה להתקרב אל גבריאל.
" גבריאל , אני.." אמרה לו אביטל בבלבול . איך היא תתמודד? . היא לקחה נשימה עמוקה והיא ניסתה לחשוב על תשובה הולמת לשאלתו את גבריאל : האם היא באמת רוצה להתחתן איתו? וואו, זאת שאלה קשה .
האם היא תהיה מוכנה לוותר על חיי הרווקות ולהתחתן עם מלאך? וואו , היא לא חשבה שזה יהיה.. כל כך קשה.
" טוב , די למה שנמשיך בשתיקה הזאת?" התעוררה אביטל לפתע וקמה על רגליה . " אני יודעת שזה הולך להיות קשה בשבילי. אבל חשוב שתדע , שאני לא מתכוונת לוותר עלייך , אתה ממש ממש , אבל ממש חשוב לי בחיים שלי. " היא ניגשה אליו , מביטה בו ספק מתביישת , ספק מגלה לו את רגשותיה.
הוא התבונן בה לרגע בבלבול. הוא לא דמיין? היא באמת אולי הגיעה להחלטה?
מה היא רצתה לומר לו, אם כן למה לעזאזל היא שותקת ועומדת כמו פסל. שתגיד כבר!
שלישיית המלאכים המזמרים הביטו זה בזה. הם עמדו ביחד מול הרמקול ששכב כלפי מטה והתחילו לשיר את השיר " להתאהב במלאך."
" יש לכם ידי זהב , אתם יודעים אם יש לכם ניסיון כהרכב? מה הרקע המוזיקלי שלכם?" ביקש המפיק לדעת.
יש הרבה רקע , חבל שלא גילו אותנו מוקדם.
" אני לא יודע. בעבר ניגנו כלהקת המלאכים המזמרים בגן העדן. ושם. לכל המלאכים ששרים ישנו קול דומה. אני יודע מה הרקע המוזיקלי שלנו?" הוסיף רפאל בבלבול. הוא הראה למפיק את הנבל שהם מנגנים איתם בגן העדן.
" מה עוד אתם יודעים לעשות חוץ מלשיר?" תבע המפיק לדעת.
" אנחנו יודעים לנגן בנבל , אם אתה רוצה." אמר רפאל והתחיל להדגים לו איך הוא מנגן והבחין שהוא בכלל לא אהב לשמוע את נגינתו.
" זה מספיק כדי להחליט שאני מתחיל להקליט אתכם שרים , אני מבקש מכם לשיר ברגש, ברצינות אני לא רוצה לייצג חבורה של עצלנים שהם חסרי כישרון ומוטיבציה." הצהיר המפיק בכנות.
כששלישיית המלאכים המזמרים התחילו לפתוח את פיהם. המפיק שקע בתדהמה.
" אני רואה שיש לכם ניסיון , והרבה." התרשם המפיק לטובה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך