גבריאל , מלאך האור?- פרק 15

time machine123 15/11/2017 787 צפיות אין תגובות

גבריאל צפה בדריכות. מה אביטל החליטה? האם היא ויתרה על עניין החתונה?
" אני חושבת שאני מסכימה.. להתחתן איתך. אבל יש לי בקשה. אם זה לא יצליח אז תשכח מהחתונה." אמרה אביטל ספק בהחלטיות , ספק בהתלבטות.
" אז אומר שאת מוכנה להתחתן איתי?" שאל גבריאל בעיניים מקוות . איך בקלות הבטחות מתפזרות באוויר וכבר שהוא היה בכדור הארץ הוא הפך להיות כמוהם? איך הוא שכח את סיבת שליחתו לכדור הארץ?
" לא.. כן. זאת אומרת כן הסכמתי להתחתן איתך . אני לא יודעת עדיין איך החלטתי שאני רוצה. עדיין מבחינה נפשית אני לא מוכנה לחתונה.." הוסיפה אביטל בהיסוס.
" אז את תגיעי מוכנה לתוך החתונה. אני אישית אדאג לזה." הוסיף גבריאל בחום. הוא התקרב אליה ונישק אותה.
היא התרחקה ממנו בעדינות ורמזה לו שהיא זקוקה לזמן כדי להשלים עם זה שהוא בכלל .. מלאך.
איך בכלל היא הסכימה לצאת עם מלאך? גבריאל בחן את פניה באכזבה מרובה וניכר בו שהוא היה מאוד עצוב בגלל תגובתה.
למה היא פוחדת? מתי היא תפסיק לפחד?
אביטל פנתה לעבר היציאה מהמשרד והיא הרגישה שהיא צריכה קצת אוויר צח.
נהיה לה כבר מחניק בתוך הגרון והיא רצתה כל כך לבכות . אבל הדמעות יבשות.
גבריאל התייבש עם עצמו בתוך המשרד הריק. הוא תהה עם עצמו אם היא בכלל תחזור בה ותחליט שהיא לא רוצה להתחתן איתו.
היא נדהמה בכלל שהיא נתנה לזה לקרות. אין דרך חזרה משם.
זהו, היא החליטה להתחתן עם גבריאל . עם המלאך.
אלוהים יודע מה הוא עושה , ואולי הזוגיות ביניהם תעבוד לטובתם.
גבריאל בא בעקבותיה אל החצר והתיישב על ידה.
גבריאל לקח את ידה , שאף אוויר מלא ריאותיו ושאל : " נו , הגעת להחלטה?" שאל אותה , מנסה לא להסגיר את העובדה שהוא היה
לחוץ.
" כן , החלטתי שאני בכל זאת רוצה להתחתן איתך!" הודיעה ישירות בלי כל הקדמות מיותרות.
ליבו של גבריאל התפוצץ מרוב התרגשות . זה אומר שהיא הסכימה?
" וואו, איזו בשורה טובה! ידעתי שמתישהו את תשני את דעתך!" אמר לה בשמחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך