גבריאל , מלאך האור?- פרק 17

time machine123 26/11/2017 838 צפיות אין תגובות

אוריאל , רפאל ומיכאל לא ידעו מה לומר. איך הם יצדקו את מעשיהם . הכעס של המפיק היה צודק לחלוטין. שום דבר שהם יגידו עכשיו לא ישפר משמעותית את מה שהם ירגישו לגביי הטעות הגדולה שהם עשו.
" תן לי להסביר לך משהו.." הוסיף רפאל בהתנצלות.
" עכשיו החוזה שלכם אצלי בטל ומבוטל, יכולת המשחק שלכם פשוט גרועה מהיסוד. שליישית המלאכים המזמרים, נשמעתם כאלה מבטיחים , עם עתיד פצצה לפנים. אבל איכזבתם אותי. תאספו את עצמכם ותלכו מכאן." הטיח מפיק בפניהם בחמת זעם.
רפאל , אוריאל ומיכאל הלכו משם וחשבו אך ורק על המטרה הבאה שעומדת , מחכה בסבלנות לנגד עיניהם.
להפריד בין המלאך גבריאל לבין בת האדם אביטל.
אביטל הביטה על במקווה בעיניים מפוחדות , היא לא הפסיקה לחשוב על כך שאם היא תצלול בתוך המיים, סופה לטבוע בתוכם.
" נו , את נכנסת?" עורר גבריאל את אביטל ממחשבותיה.
" לא." מיהרה אביטל להגיב , המיים נראו לה עמוקים מדי , מפחידים מדי יהיה לה קשה אם היא תטבול בהם קצת ואז תרגיש שהיא מאבדת את האחיזה , לאט לאט.
המדריכה רק חייכה , חיוך מבין והבינה שזו הפעם הראשונה של אביטל לטבול במקווה כמה שבועות לפני החתונה של אביטל עם גבריאל.
" זה רק מים , את לא צריכה לפחד, רק לטבול כמה דקות וזהו לצאת." ניסתה להרגיע את אביטל במילותיה.
גבריאל הביט בה בצפייה ממושכת. היא קמה ממקומה , עדיין מפחדת מהמיים , החליטה אביטל לטבול במקווה למרות הפחדים הללו.
היא לקחה נשימה עמוקה ואז קפצה לתוך המיים תוך כדי שידה אחזה חזק במעקה , ממאנת לרדת משם.
אביטל צללה תוך כמה דקות אחדות ואז יצאה החוצה.
אביטל ידעה שהיא איכזבה את גבריאל , אבל היא פשוט לא יכולה לנשום מתחת מיים יותר מכמה שעות.
אביטל לא יכלה להביט בחזרה אל גבריאל , שניכר בו שהוא התאושש מהאכזבה שהוא הרגיש מאביטל.
" איכזבתי אותך?" אמרה אביטל ברצינות , " אני מצטערת!" הוסיפה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך