גבריאל , מלאך האור?- פרק 3

time machine123 06/11/2017 790 צפיות אין תגובות

"אתה יכול להמשיך בבקשה לנסוע? אם לא שמת לב, אני מאוד מאחרת לעבודה שלי. אז תמהר!" צרחה אביטל מתוך ייאוש.
הנהג הניד בראשו לאות שלילה כשהבחין במלאך שהשתקף באיש שהיה מוטל חסר הכרה באמצע הכביש.
" עוד כמה דקות כשהכביש יתפנה!" אמר הנהג בהרהור ואביטל הייתה מודאגת כפליים מזה שהיא מאחרת.
" זה לא יכול להיות , עזוב, כבר אני אעשה את הדרך לבד לעבודה שלי. אם אני אחכה עד שייגמר , אז אני באמת אהיה בצרה צרורה!" קראה אביטל בהחלטיות , היא רצה מהר לעבר האוטובוס והיא הספיקה להיכנס לתוכו לפני שהדלתות ייסגרו עליה.
כשאביטל הגיעה למשרד שעתיים אחרי תחילת יום העבודה. הבוס שלה לקח אותה לשיחת בירור. זה היה מובן שזה לא יעבור ככה בלי שיחה עם המנהל.
" את מוכנה להגיד לי למה לא הגעת מוקדם? את יודעת חיכינו בשבילך וכשראינו שאת אינך , התחלנו לדאוג. בפעם הבאה תדאגי להפעיל את השעון המעורר לפני שאת עולה למיטה. עכשיו אני רוצה שתיגשי למשרד שלך ותתחילי לעבוד ברצינות." קרא הבוס בחומרה ואביטל הרגישה קצת לא בנוח כאשר הוא העיר לה בנוגע לאיחורים שלה.
" בסדר, אתה צודק. בפעם הבאה אשתדל להגיע לעבודה כמה דקות לפני." סיכמה אביטל בהרהור וכאשר היא קמה ממקומה ללכת לכיוון המשרד שלה.
" היי!" היא שמעה מאחוריה קול מוכר. היא הסתובבה , מביטה עליו מופתעת.
" אנחנו מכירים?" שאלה אביטל במבוכה כי הוא עצמו לא ענה.
" לא, אני מרגיש שאנחנו מכירים די הרבה זמן . אולי את לא יודעת את שמי אבל אני גבריאל." שיקר גבריאל כשלמעשה הסתיר ממנה את העובדה שהוא היה מלאך.
" אה , אתה עובד חדש. בוא ואכיר לך את המקום." חייכה אביטל אליו ועשתה לו סיור בכל הבניין . גבריאל לא סיפר לה את האמת לגבי שליחותו בכדור הארץ.
לרגע היא הרגישה מבולבלת והסתכלה עליו במבוכה . " אתה בטוח שאתה עובד חדש?" הוסיפה אביטל בחוסר ביטחון וגבריאל הנהן לאות ראשו.
" כן , אני בטוח." הוסיף ושתק.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך