גבריאל , מלאך האור?-פרק 9

time machine123 12/11/2017 902 צפיות אין תגובות

אביטל לא ידעה את נפשה מרוב אושר. אילו היא הייתה יכולה , היא הייתה צורחת משמחה.
גבריאל שכב לצידה , הביט בה מחויך , הוא הרגיש ששום דבר לא יכול להרוס את הרגעים מלאי האושר שהם חוו כזוג בפעם הראשונה.
זה עתה , אביטל הניחה לפחד הכי גדול שלה להישאר כלוא בתוך חדרי הלב.
גבריאל משך את אביטל אליו לעוד נשיקה בלתי צפויה.
היא התמלאה ברוגע , שלא ידעה בכל ימי חייה על כך שנפלה בחלקה להיות עם גבריאל.
בבוקר , הם עדיין לא מיהרו להיפרד זו מזה. אביטל נלחצה כי היא אמורה להתארגן לקראת העבודה.
גבריאל משך אותה אליו , אביטל הביטה בו ממושכות וחייכה חיוך נבוך.
" אין מאושרת יותר ממני בעולם! תודה שחלקת איתי את הרגעים הטובים האלה. פשוט תודה." אמרה לו אביטל בחיוך וגבריאל הדביק נשיקה על שפתיה.
" את.. את פשוט היית נהדרת. בילינו לילה ארוך ביחד. איך שזכיתי בך, אה?" אמר גבריאל בחיוך ונישק את אביטל.
" זיכית ביהלום , תעריך!" הוסיפה אביטל בשמחה וצחוקה הבהיר צלצל כקול פעמונים בתוך אוזניו.
" את אפילו לא יהלום , את מתנה. " אמר גבריאל ואביטל סימנה שכבר נעשה מאוחר והיא נכנסה למקלחת ברגליים יחפות , הוא הצטרף אליה יותר מאוחר.
" מה אתה חושב שאתה עושה?" שאלה אביטל במבוכה והשפילה את מבטה . הוא לא שאל לדעתה והצמיד אותה אליו.
" אני פשוט לא יכול , מה השלמות הזאת? אני פשוט משתגע, את מושלמת!" אמר גבריאל ואז הוא עטף אותה בזרועותיו, " את כולך יצירת אומנות." אמר בחיוך מקסים והוא נישק אותה ככל שהמים זרמו על שניהם.
" למה אתה לא יכול פשוט להתאפק?" שאלה אביטל בביישנות.
" עם אחת כמוך , אני לא יודע מה זאת המילה " להתאפק". " אמר לה מתחת למיים הזורמים.
אביטל הרגישה בעננים , למה הוא לא התאפק ולא נכנס לתוך המקלחת בזמן שהיא התקלחה. הוא כנראה עדיין לא ידעה את חשיבות המילה " פרטיות"
" אתה יכול לצאת בבקשה? אני בלי בגדים." אמרה בביישנות והשפילה את ראשה , מנסה לדחוף אותו החוצה.
" שנינו בלי בגדים , אני פשוט .. פשוט רציתי להתקלח איתך.. לא יכול עוד.. כל יום שעובר אני מגלה שאני יותר אוהב אותך." הוסיף להודות ברגשותיו האמיתים כלפיה.
" באמת בלי צחוק , אל תצחקי לי בפרצוף. אני לא יודע מה זה לחיות בלעדייך , אני פשוט מאוד אוהב אותך , אוהב אותך מהלב." אמר לה גבריאל והוא לקח את כף ידה והניח על חזהו שהיא תרגיש את פעימות ליבו . " את מצליחה להרגיש את מה שאני מרגיש? הלב שלי לא מפסיק לדפוק בגללך. את עכשיו יודעת מה אני מרגיש אלייך." הוסיף גבריאל בכנות.
" לא ידעתי שזה מה שאתה מרגיש , גבריאל. הרגשתי שפעימות ליבך חזקות יותר מתמיד. אני רוצה להגיד שאני פשוט יותר שמחה מאז שגילית לי את הסוד על שאתה מלאך. באמת הבאת לחיי המון ברכה. אבל עכשיו הגיע הזמן לסיים להתקלח ולהתלבש במהירות." אמרה אביטל בזמן שהיא התנתקה מזרועותיו והתעטפה במגבת לבנה כיונה צחורת כנפיים.
גבריאל אף הוא יצא והחל להתלבש במהירות. אביטל לא הפסיקה לחשוב על גבריאל ועל כמה שהיא אהבה אותו.
אני אוהבת אותך , חשבה אביטל .


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך