ג'וש והלוחמים

08/12/2013 413 צפיות אין תגובות
ח

דמויות:
ג'וש הלוחם
מלאקית' הרשע
צבא האלפים האפלים
בור החבר של ג'וש
רוגון חבר של ג'וש השני

ג'וש הוא ילד רגיל גר במקום בשמיים שקוראים לו מסטולהים במסטולהיים יש אנשים אפלים יש אנשים בהירים אבל כולם טובים ג'וש לוחם גדול מאוד יש לו חרב פטיש רעם הרבה דברים שהוא נלחם בהם הם הרסו הרבה מבנים במלחמות יום אחד ג'וש נכנס אל מגדת העתידות ושאל "האם אוכל לגלות מה יקרה בעוד 2 ימים" ענתה מגדת עתידות ואמרה את העתיד של מסטולהים "בעוד 2 ימים תפרוץ מלחמה 400 איש יהיו פצועים שם" "תודה" אמר ג'וש "אנחנו נלך להתכונן" אחרי יומיים ספינת חלל מכוכב אחר על גשר הקשת במסטולהיים ג'וש הוציא את החרב וראה את צבא האלפים האפלים ג'וש חשב לעצמו "אה אני מכיר את צבא האלפים האפלים בפעם הקודמת שנלחמנו המנהיג שלהם מלאקית' הושמד" אחד מהם אמר בקול רובוטי "באנו לנקופ על כך שהשמדתם את מלאקית'" ג'וש קרא לצבא של מסטולהיים הם נלחמו נלחמו במשך יום אחד והצבא של האלפים נפל אבל הכל הולך ומסתבך ג'וש אמר "הם הולכים לתקוף את אסגארד(כדור הארץ)" "אסור לתת להם לנצח" אמר מלך מסטולהיים בור רוגון החברים של ג'וש יצאו לכדור הארץ המשגר המימדים שלהם הם הגיע והם ראו את מלאקית' לא מושמד "איך זה יכול להיות השמדנו את מלאקית'" אמר ג'וש מלאקית הבחין בהם ושחרר עליהם את האיתר(הכוח שמניע אותם) הם נלחמו במשך יותר מ-7 שעות עד שג'וש תכנן תוכנית עם בור "טוב רואה את החתיכות השחורות אדומות האלה? זה האיתר אנחנו נזרוק עליו נשק ונשמיד את האיתר עם חרב הברק שלי זה הכוח שמניע אותם אם נשמיד אותו הם יושמדו באותה דקה באותה שניה שהשמדנו את האיתר"
אמר ג'וש "טוב הבנתי" השיב בור ג'וש זרק על מלאקית' מקל והוא פספס אותו מהר מאוד ג'וש לקח את חרב הברק הרים אותו לשמיים והברק הגיע לחרב של ג'וש וג'וש כיוון את הברק לאיתר והשמיד אותו יחד כל צבע האלפים של מלאקית' הושמדו והם חזרו למסטולהיים וחגגו שתו את משקה האלים וככה נגמר הסיפור


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך