אני מקווה שאהבתם את הכתיבה, אני אפרסם את הפרק הראשון אולי בעוד שבוע, אבל אם יהיו תגובות אני אפרסם אותו, אני רוצה לקבל חוות דעת על הכתיבה שלי והשקעתי בזה המון, מקווה שתגיבו לי.

גן המפלצות- תשכחו כל מה שידעתם על מפלצות- פרולוג

04/09/2014 768 צפיות 4 תגובות
אני מקווה שאהבתם את הכתיבה, אני אפרסם את הפרק הראשון אולי בעוד שבוע, אבל אם יהיו תגובות אני אפרסם אותו, אני רוצה לקבל חוות דעת על הכתיבה שלי והשקעתי בזה המון, מקווה שתגיבו לי.

צ'יגלאטו אונצ'ראטו, צייד המפלצות הצרפתי, הניח את כוס הקפה שלו על השולחן ונעץ את עיניו ברובר, הנער עם השיער השחור והמשקפיים שהיה איתו בקבוצת ההעשרה, מאחורי המשקפיים שלו היו עיניים כחולות, בצבע עמוק ושלו כמו הים. לפתע, נשמעה דפיקה על הדלת. "רק אני פותח" אמר צ'יגלאטו וחייך, הוא פתח את הדלת, בחור עם שפם שחור ושיער פרוע, נמוך קומה נכנס לחדר וסימן משהו בשפת הסימנים, צ'יגלאטו ענה לו בשפת הסימנים ואז האיש הנמוך יצא מהחדר וחייך. "מה האיש הזה שאל?" שאל מארק. "כלום, הכל בסדר" אמר צ'יגלאטו, הוא הרכיב את משקפיו, עמד, נשען על השולחן והסתכל על כל חברי הקבוצה שישבו מולו. צ'יגלאטו פתח שקית של מרשמלו ופיזר אותו על השולחן שלו ליד הקפה, "ארוחת הבוקר שלי" הוא ישב על יד שולחנו. "מה אתה עושה המורה?" שאלה בתיה. המורה צ'יגלאטו חיכה כמה שניות ואז הוא אמר: "אנחנו מדברים על ציד מפלצות, בסגנון צרפתי, מישהו יכול להסביר לי מה זה?" אף תלמיד לא הצביע. צ'יגלאטו מילמל בעודו מוציא מהתיק שלו שקית חומה עם קוראסון חם. "כן?" הוא אמר וחזר להסתכל על התלמידים, הוא לקח ביס מהקוראסון. אף תלמיד לא ענה, כל התלמידים שלבו את ידיהם והסתכלו על צ'יגלאטו במבט בוחן , צ'יגלאטו הסתכל עליהם במבט זועם. "על מה אתם מסתכלים?על המרשמלו?" הוא אמר, "חוצפנים!" הוא דפק בידו על השולחן ועבר בין התלמידים, הוא קימץ את אגרופו, כל התלמידים היו עסוקים בקריאה. צ'יגלאטו לקח את כוס הקפה שלו והמשיך להסתובב בין התלמידים. "מה אתם קוראים?" הוא שאל בקול שקט. "את ספרי הציד הצרפתי, המורה" אמרו כל התלמידים פה אחד. "נמאס לי ממכם, אני הולך לדווח למנהל על הקבוצה הזאת שאני מוציא במיוחד בשביל שיעורי העשרה" אמר צ'יגלאטו יצא מהכיתה וטרק אחריו את הדלת. "אבל לא עשינו כלום" אמרה בתיה, שילבה את ידיה וחזרה לקרוא בספר.


תגובות (4)

אהבתי, תמשיכי!

04/09/2014 20:52

נשמע מעניין…
הסתקרנתי!

04/09/2014 20:55
uta uta

אהבתי מאוד ודירגתי חמש
תמשיך

05/09/2014 12:26
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך