Yume.M
"___"-מילים שהדמות אומרת. פלאשבק- זיכרון שהדמות ניזכרת בו. _____________-מעבר לזמן אחר או תמונה אחרת או נקודת מבט אחרת.

גרדיאן פרק 1-אור ביער

Yume.M 20/11/2015 783 צפיות 2 תגובות
"___"-מילים שהדמות אומרת. פלאשבק- זיכרון שהדמות ניזכרת בו. _____________-מעבר לזמן אחר או תמונה אחרת או נקודת מבט אחרת.

רוח קרירה נעימה נשבה בשיערה החום הפיראי של נערה בת 17. עיניה החומות הביטו אל צמרות העצים הגבוהות. היא לבשה חולצת טופ אדומה,מכנס קצר שחור ונעליים חומות. על גבה היה נרתיק שחור גדול. יומה הלכה ביער ירוק סבוך. קרני השמש החמות האירו את עלי העצים. יומה חייכה. איזה יום יפה. יום שקט… בלי עבודה… בלי צורך במשהו שקשור לעבודה. כן! יום נהדר.

יומה עבדה כמישהי שפותרת בעיות"על טבעיות" או זה משהאנשים קוראים להם. משהיא קוראת להם זה אנרגיות נגטיביות. כשאדם כועס או חש רגש חזק מדי ניפלטת מימנו יותר מדי אנרגיה וזה משבעצם יוצר"מצבים על טיבעיים".

"איזההה כיף! בלי עבודה ובל…אח!" אגרוף פגע ברואשה. יומה נאחזה ברואש שלה. היא הביטה מלפנים וחייכה חיוך לחוץ."ע…עינת! הייי… מה קורה?" מימולה עמדה נערה בת 17 עם שיער בלונדיני ישר,עיניים ירוקות בהירות,חולצה וחצאית קצרה ירוקה עם נעלי בובה צהובות. "בסדר יומה. רק באתי לראות מה את עושה בסקירת האזור שלך. נחשי מה הבנתי?""אממ…שאני עדיין בודקת את האזור?"עינת הרביצה עוד פעם ליומה."בקה!(הערת מחבר:בקה זה טיפשה ביפנית :))תפסיקי לא לעשות כלום ותסקירי את האזור! זו העבודה שלך.""כן,כן הבנתי." יומה נאנחה ופנתה לכיוון האחר."יש לך 20 דקות למצוא משהו יוצא דופן ביער לפני שנגיע לעיר!"עינת צעקה.
_______________________________________________________________
יומה הלכה עם ידיה בכיסים והביטה מסביב. אין פה שום דבר לא רגיל. היא נאנחה."למה אני חייבת לעבוד כשאיןןן על מה לעבוד…""אמ…למה את מדברת לעצמך?""הא?"יומה הורידה את מבטה על הילדה שעמדה לפניה ליד עץ עבה. לילדה היו שני צמות אדומות ושמלה כחולה. לחייה היו אדומות מעט. יומה הביטה בה מופתעת מעט."את בסדר ילדה?קרה משהו?"היא ניראת כאילו היא בכתה לא מזמן.

הילדה הסתכלה לצד."זה לא עיניינך!""אה…אה סליחה!רגע!רגע!אל תיבכי!"יומה נופפה בידיה.אני באמת גרועה עם ילדים…הילדה ניגבה את הדמעות הידה."אני לא בוכה!והשם שלי הוא רוזה ולא ילדה.""נעים להכיר.יומה."רוזה הביטה בחדות עליה."חשודה.""אה?"מה?רוזה הצביעה על יומה."את חשודה!""חשו…דה?""כן!אחד מה את עושה באמצע היער הזה ולמה דיברת לעצמך?"

"סורי כניראה שלא שמתי לב שדיברתי לעצמי.ואני כאן בגלל העבודה שלי.אני מטפלת במצבים או דברים יוצאי דופן או על טיבעיים.""אז באת לטפל באור הזוהר המוזר?""אור מוזר?"קולה של יומה הפך לרציני לשנייה."יאפ!ראיתי אור ירוק מוזר שהתעופף פה לא מזמן אבל לא הספקתי לראות מזה כי הוא היה מהיר מדי."יומה הזעיפה."אני רואה.רוזה אני יכולה לשאול אותך משהו?"רוזה הינהנה."רוזה למה בכית מקודם?קרה לך משהו?"

רוזה שיחקה באצבעותיה."האמת שרבתי עם חבר שלי…הוא אמר לי שהחלום שלי מטופש!שאני בחיים לא אוכל לטפס על ההר הגדול!הוא טיפש!הוא לא יודע כלום!"עוד דמעות התחילו לזלוג מעיני רוזה.יומה נאנחה.יופי מצאתי עבודה…לפי מצב רגשות הילדה,האנרגיה הנגטיבית שנפלטה היא לא חזקה.יופי!אני אסיים את זה מהר ואוכל לנוח עד שעינת תימצא אותי!

"רוזה תישארי כאן טוב?אני אחזור עוד כמה דקות.""בסדר.אבל תמהרי!"יומה חייכה אליה והלכה ימינה עמוק יותר לתוך היער.
___________________________________________________________
יומה עצרה ליד עץ רזה גבוהה.זה אמור להיות כאן.השד לא אמור להיות רחוק מהיוצר שלו. אחרי הכל הוא נוצר מהרגשות הנגטיביים של רוזה.אור מסנוור הגיח מאחוריה.יומה חייכה."בדיוק בזמן."היא הסתובבה."יו."

לפניה התעופפה באויר דמות בצורת אישה זוהרת בירוק בוהק.רק עיניים לבנות ניראו על פניה.האישה נהמה וירתה אש ירוקה מידיה ליומה.יומה קפצה לאחור מתחמקת מהאש.פיוו!זה היה קרוב."תורי."יומה הוציאה חרב קטאנה מהנרתיק השחור שעל גבה.היא אחזה בידית הצהובה אדומה ושלפה את החרב מהמכסה השחור עם האיקסים."נשמה השתחררי!"קרח כיסה מעט את האזור בו היא עמדה.

"בואי נשחק!"יומה ירתה מחרבה קרחוני קרח לשדה.השדה נעה במהירות אור לצדדים שונים והתחמקה מהם.אז מה עם זה!"נשמת דרקון!"יומה הניפה את חרבה וגל אש נורה מימנה לשדה.גם מזה האישה התחמקה.יומה הזעיפה.היא מהירה מדי.אני צריכה איכשהו לעצור את התנועה שלה.

לפני שיומה הספיקה להגיב ציפורני השדה פילחו את כתפה השמאלית.דם ירד מפיצעה.יומה שמה יד על הפצע כדי לעצור את הדימום.קרח כיסה את הפצע.אני יודעת!יומה נגעה בידה בקרקע.קרח כיסה את האזור בו הם עמדו. ברגע שהשדה נגעה באצבעות רגליה בקרקע קרח כיסה את רגליה.

"תפסתי אותך!"הינה אני באה!יומה זינקה אליה עם הקטאנה.יומה חתכה את השדה לחצי עם חרבה במכה נקייה אחת.השדה התמוגגה לערפל.יומה שמה את המכסה חזרה על הקטאנה.אכשיו כשזה נפתר…
_______________________________________________________________
בחור עם שיער שחור פרוע ארוך ועיניים אדומות חדות הביט על המתרחש מצמרת עץ גבוהה.הוא לבש חלוק בורדו אדום קצר מלפנים וארוך מאחור עם מכנסיים שחורות ונעליים אדומות.הוא גיחך."מצאתי אותך~~"


תגובות (2)

אהבתי ממש את איך שאת מתארת את הדמויות בפירוט, ממש אפשר לראות אותן.
אני ימשיך לקרוא זה ממש מוצלח לדעתי :)

21/11/2015 15:49

    תודה רבה caged angel את ממש חמודה.אני שמחה שאהבת את פירוט הדמויות באמת ניסיתי לגרום לקורא לראות אותם ואני ממש שמחה שהחלטת להמשיך לקרוא את הסיפור שלי. ^__^ Thank you

    21/11/2015 17:01
סיפורים נוספים שיעניינו אותך