Yume.M
1)"___"-מילים שהדמות אומרת. 2)פלאשבק- זיכרון שהדמות ניזכרת בו. 3)_____________-מעבר לזמן אחר או תמונה אחרת או נקודת מבט אחרת. 4)--__-- -מנגטסו מדבר בתוך הרואש של יומה.

גרדיאן פרק 5- שלוש שאלות

Yume.M 21/11/2015 877 צפיות אין תגובות
1)"___"-מילים שהדמות אומרת. 2)פלאשבק- זיכרון שהדמות ניזכרת בו. 3)_____________-מעבר לזמן אחר או תמונה אחרת או נקודת מבט אחרת. 4)--__-- -מנגטסו מדבר בתוך הרואש של יומה.

יומה ומנגטסו עמדו בסימטה חשוכה מאחורי אחת החנויות הגבוהות באזור.רק אור הירח המלא הלבן נפל מעט על הסביבה סביבם.יומה נישענה על קיר החנות."דבר.""אני אוכל לענות לך רק אם תישאלי.""אז אתה תענה לי על כל שאלה שאשאל?""תלוי."מנגטסו חייך.כמה קצוות שחורים נפלו על עיניו.
__________________________________
מנגטסו נעמד מולה חוסם מעט את אור הירח בגובהו."בואי נשחק את משחק שלוש השאלות. את שואלת אותי שלוש שאלות ואני אותך.כל אחד יכול להימנע מלענות על שאלה רק פעם אחת."יומה הביטה עליו בחשדנות.הוא מתכנן משהו…רק דרך אחת לגלות."בסדר.אני מתחילה.שאלה ראשונה.אמרת שאני אמורה להחזיר לך את הגוף שלך.איך?""המממ…זה טיפה מסובך לענות.את צריכה למצוא כמה פריטים "מסוימים"ומישהו.האדם שהפך אותי לכזה."

יומה הינהנה."אני מבינה.שאלה שנייה.איך…הפכת לסוג של רוח כמו שאתה אכשיו?"מנגטסו שילב ידיים."אני לא "רוח"והפכתי למשהו כזה בגלל קרב ביני ובין האדם שאת צריכה למצוא.לוקסאס היקארי."יומה הביטה עליו בשוק."לוקסאס הנסיך משושלת היקארי במדינת האור?!""כן.בגלל שהוא הצליח לפצוע אותי קשות הוא הצליח לעבור את ההגנה שלי ולהטיל עלי חותם שגרם לי להפוך לאנרגיה טהורה ויכולת לחזור לעצמי רק לחמש שעות כל יום."

יומה הביטה למטה."זו בטח היתה חתיכת פציעה…"מנגטסו שם את ידו ליד רואשה ורכן אליה."הו?את דואגת לי?"יומה הביטה לצד עם מעט סומק."בכלל לא!זו רק היתה מסקנה…"מנגטסו נעמד זקוף שוב פעם."בכל מיקרה כדי לשבור את החותם אני צריך למצוא ארבעה דברים ולמצוא את לוקסקס.ברגע שאחזור למה שהייתי הכוח המלא שלי יחזור ואני אוכל למלות לך משאלה אחת."יומה הינהנה.

"השאלה האחרונה שלי היא למה נילחמת בלוקסאס מלחתחילה?""לזה אני אהיה חייב לסרב לענות בנתיים."ירח נפל על תווי פניו החדים של מנגטסו וגרם לעיניו האדומים גוון כסוף מעט.זה העלה את החשדנות של יומה.למה שהוא ילחם באחד הנסיכים מהשושלות החזקות ביותר בעולם?"טוב.תורך."

מנגטסו צעד צעד קדימה אליה."אני מוכן לוותר על שתי שאלות אם תעני על שאלה אחת ללא התחמקות.""ב…בסדר."עיניה החומות הביטו בו בזהירות."השאלה שלי היא מה המשאלה שלך?"יומה הביטה אל הירח המלא שזהר בשמיים."המשאלה שלי הא?היא…לדאוג שהעולם ישאר כמו שהוא עם הטוב והרע בו.זה הכל."מנגטסו צחק מעט בשקט בקול עמוק.יומה שלחה לו מבט.מנגטסו חייך אליה."זה פשוט שהמשאלה שלך כל כך משעשעת בכל כך הרבה דרכים.את באמת מעניינת הגרדיאן החמישית."

יומה היתה מופתעת."אתה…""כמובן שאני יודע.יומה דרקון פיראי אחת מחמשת הגרדיאן בעלי הדם מהשושלת המלכותית.הדם שמביא למשתמש אחת מהאנרגיות החזקות ביותר.זה גם מסביר למה את יכולה להשתמש בשני אלמנטים.נכון?כמו בחלום יומה."(הערת מחבר:השם "יומה" ביפנית אומר חלום:) )מנגטסו שם את ידיו על זרועותיה.יומה הזיזה את ידיו מזרועותיה."אל תהיה מלא מדי בעצמך מנגטסו."(הערת מחבר:השם מנגטסו ביפנית אומר ירח מלא:P )

יומה לקחה צעד קדימה.עיניים חומות עמוקות הביטו לתוך העיניים האדומות החדות."איך אני אדע שלא תבגוד בי?"מנגטסו גיחך."חשבתי שסיימנו עם המשחק.""תענה."קולה היה רציני וקר."אני רואה.איך תדעי הא?פשוט.ברגע שלחצת את ידי נוצר בינינו חוזה אנרגיה.לפי החוזה אני חייב להישאר קרוב אלייך כך הזמן ואת אליי.התנאים שקבעתי לחוזה הם ברגע שתימצאי את ארבעת הדברים ואת לוקסאס ברגע שכוחי יחזור אני אהיה מחויב למלא לך משאלה אחת.אם אסרב קרוב לוודאי שהחוזה ישמיד את גופי."

יומה הושיטה לו יד."אז מאכשיו אנחנו שותפים.""כן דרקונית."מנגטסו לחץ את ידה.אור הירח נפל על שתי השותפים הטריים באמצע הלילה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך