אמיתי מספר הסיפורים
מי שיכול, בבקשה לכתוב תגובות על הסיפור. אני רוצה טיפים להמשך☺

גרעין הקסם-פרולוג-פרק 1-הרשמה

מי שיכול, בבקשה לכתוב תגובות על הסיפור. אני רוצה טיפים להמשך☺

הקסם תמיד היה חלק מהעולם. אך אפילו אם לא ראו אותו, הכחישו את קיומו, פספסו את הימצאותו, תמיד, כמו נמר המתחבא ומחכה לטרפו, הוא היה שם, וחיכה לזמן המתאים להתפרץ. הכל התחיל אי אז לפני 40 שנה.
אותו מטח קסם אשר עלה לעולם היה תחילתו של האפוקליפסה. ילדים אשר חלמו על קסם טהור, קשישים חסרי ישע, ובעלי מקצוע שחלמו על עתיד, הקסם לא חס על אף אחד.
הקסם נכנס ביצורים ושינה אותם. נתן חיים לאדמה, נתן קרניים לסוס, ולקח חיי אדם. פעימה. בכל פעימה של קסם תמו חיי אדם.
אך בעוד חיי אדם נגמרים חיים חדשים מתחילים. חיים אשר מפניהם הממשל פחד. חיים אשר בני אדם לא העזו להתקרב אליהם. חיים שרק החכמים ביותר, מסוגלים להבין. על החיים המסתוריים האלה, שמהלכים כנגד חוקי הטבע, הסיפור יספר. על ילדה, עץ וערמת אבנים.
* * *
פעימה. אי שם בעיר ארגור שבמרכז הארץ הגדולה, ברחוב הבז 17, גר לו חוואי ושמו ג'ייקוב. פעימה. כמו כל תושב בארץ הגדולה ג'ייקוב ידע ואף חווה פעימה. הפעימה ההיא הייתה במרחק כמה קילומטרים ולמרות זאת כמעט וגרמה לביתו לקרוס עליו. הוא שרד אך ורק בזכות סבך עצים אותו התכוון לגזום. פעימה. רק עץ אחד שרד, ובמקום לכרות אותו, הוא החליט לטפח אותו.
ג'ייקוב בדיוק חזר עם אבני הנוי שקנה בכפר הסמוך. הוא סידר אותן יפה יפה מסביב לעץ המזל שלו. פעימה.
התפרצות אדירה של כוח כמעט ובלתי נראה העיפה את ביתו של ג'ייקוב לאוויר. ג'ייקוב נפל על הרצפה, עדיין חי. אך פעימות לא היו התפרצויות. הן היו גלים. עוד מטח של כוח העיף את עץ המזל של ג'ייקוב, ואיתן אבני הנוי שאותן הרגע סידר. ג'ייקוב צלע לאחר העץ, במטרה לנסות ולהצילו. אך אז הגיע הגל הבא. לצורך העניין, ג'ייקוב לא יהיה חשוב יותר בהמשך העלילה, לפחות לא בתור יצור חי.
מטח האנרגיה הכביר העיף את ג'ייקוב אחורנית, ואת העץ, העץ, אשר הציל אותו, העץ שהוא חב לו את חייו, נטש אותו יחד עם אבני הנוי וקצת אדמה.
* * *
אי שם ביער היה עץ. עץ נפול וקטן, ומסביבו ערמה של אבנים. אי שם בשמים, מעליהם, היה ענן של אותו חומר מסתורי, הקסם. אותו ענן ירד למטה באיטיות, אך מעוד מהר תפס תאוצה. הדהוד נשמע למרחקים מלב היער.
הציפור האמיצה האחת שלא ברחה משם צפתה במחזה מוזר. שם, היא כבר ברחה.
מסביב לעץ הופיעה הילה זהובה כהה . ברגע הראשון לא קרה כלום. אך כמה רגעים לאחר מכן האבנים התחילו לזהור גם הן. באותו הרגע האבנים עפו לכל עבר, כמו מגנט הנדחה ממגנט. אך רגע אחר כך האבנים חזרו והתגבשו לגוש אחד.
הקסם היה דבר מוזר. כאשר אותו עץ, ואותן אבנים קיבלו את חייהן ביום ההוא,
הקסם שינה אותם. שתי חורים נוקבו והפכו לעיניהם. בין אם האבנים פשוט הסתדרו ככה, ובין עם ענפים התפצלו מגופו של העץ, האבולוציה לא דילגה על היצורים האלו. הקסם היה דבר חכם ומסתורי.
הממשלה יודעת, והוא מסוכן.
הוא יצר צורות חיים כה מופלאות.
הממשלה יודעת, וצריך להזהר ממנו.
הוא נתן רגשות, רגשות אמיתיים לגמרי לאבנים! לעצים!
הממשלה יודעת.
צריך להשמיד אותו.
פיצוץ. פעימת אנרגיה יצאה מתוך שתי היצורים המסכנים. גולם האבן הקטן והעץ-נע בן השעה עפו לתוך היער. הם ידעו על שנאת הני האדם. הם ידעו הכל.וזו בדיוק הסיבה, לזה שהם לא ציפו להתעורר מאמירת "שלום?"

* * *
הרשמה!
אני לא אגביל בנוגע לדמויות, אבל אני מודיע מראש: רב הסיכויים שאני לא אשתמש בדמויות של רע ראשי שישלחו לי. הדמויות ישתיכו: או כדמויות שוליות, או כחברים במסדר(עליו אני לא אסביר [ספוילרים])או כאנשי ממשלה, כחלק מהחבורה של הרע הראשי או כחלק מחבורת הגיבורים. מי שירצה יוכל לכתוב גם בשלב יותר מאוחר.
אלו הנתונים שאני רוצה לדמות:
גזע: יציר קסם, בן אדם, יצור לא מזוהה וכדומה.
שם: פשוטו כמשמעו. אם יש כינוי לדמות, תכתבו אותו.
מראה: איך הדמות נראית. צבע שיער, צבע עיינים, לבוש וכדומה
רקע: מאיפה הדמות הגיעה ומה עבר עליה בילדותה. לצורך העניין, כל הסיפור מתרחש בארץ הגדולה, שמכסה כחצי מהעולם.
אופי: איך הדמות מתנהגת, מה רוב האנשים חושבים על זה וכולי.
נשק: יש לדמות נשק? אם כן, מה הוא? איך הדמות משתמשת בו?
מיומנויות: במה הדמות טובה? מה היא יודעת לעשות?
עלילה: איך הדמות מגיעה לעלילה? מה התפקיד שלה? (שימו לב אני לא בהכרח אשתמש בכל הפרטים שאתם תשלחו בתחום הזה.)
בנוסף:
תודה מראש!☺


תגובות (7)

ממש אהבתי. אתה מתאר מדהים, מספר מעולה, ואל אף שעלילה הייתה חסרה לפרק (בגלל שהוא הקדמה) הוא נכתב בצורה ממש טובה. מציע לשנות רק ל'פרולוג', כי זה יותר פרולוג מפרק ראשון.
אני מקווה שתמשיך לכתוב את הסיפור, הוא נראה ממש מעניין.
ועכשיו, לדמות!

גזע: יציר קסם
שם: האיכר ג'ייקוב. (הוא כן חשוב! מוהאהאהאהא!)
מראה: בעבר, הוא היה איכר פשוט. הוא היה נמוך למדי, זקן, ידיו התקשו לחרוש ועיניו התקשו לראות, וממילא הוא לא היה שורד עוד זמן רב. הפעימה רק קרבה את הסוף.
אבל הקסם נכנס בו, ושינה אותו. כשהוא התעורר מחדש, בביתו ההרוס, הוא הפך לרוח טבע של המקום. שיערו נהיה ירוק כהה ועורו ירוק בהיר, הוא נהיה חזק מאי פעם וראייתו ראתה את מעוף הזבובים באוויר. עלים קטנים יצאו מבגדיו ושיערו, וענפים צמחו מידיו והקיפו אותן כמו צמח מטפס. והוא הקדיש את עצמו לחורשה ההרוסה, לבית שנפל, לתקן את חייו הקודמים. והוא נולד שם וישאר שם, עד שימצא סיבה ללכת – כמו עץ אחד וערימת אבנים שהיו בגינה וכעת דורשים טיפול.
רקע: ג'ייקוב לא זוכר את מי שהוא היה בעבר. רק אינסטינקטים קלושים – להגן על ביתו, לשמר את עבודתו, לעזור לטבע שבאזור. עם זאת, אם תרצה את סיפורו של ג'ייקוב – אתה מוזמן לבקש.
אופי: ג'ייקוב יקבל אתכם בברכה לביתו. הוא יתמוך, יעזור, ינקה, יציע לכם מים, אוכל – אבל ברגע שתפגעו במשהו מהטבע היקר שלו, תזיזו אבן מהבקתה ההרוסה, תשברו ענף – הוא יכעס. מאוד. הענפים שנכרכים סביב ידיו יכולים להיפתח ולהימתח, ויעילים מאוד בלחימה. עם עשרות ענפים מצליפים, הוא יתקיף אתכם, ינקום את נקמת הטבע היקר שלו, וא יפסיק עד שלא תהפכו להיות חלק מהטבע.
נשק: הענפים שעל זרועותיו – וכמובן קלשון, חרמש ושאר כלי אדמה.
מיומנויות: ג'ייקוב הוא חקלאי מאוד מוכשר. בשילוב של קסם טבעי, יכולותיו מפעם והשיפור הפיזי שלו, הוא מסוגל להפוך כל אדמת בור, חלקה שוממת ואף מדבר וחלקה צומחת תוך כמה ימים. עם זאת, הוא תומך בשימור – ועל כן יעזור ליער לגדול, אבל לא ינסה לבנות את ביתו מחדש – כי הטבע הרס אז אין להתנגד לו.
עלילה: כשהדמויות יחזרו למולדתן, הן יפגשו את ג'ייקוב החדש – ומשם תתפרע.

30/06/2018 11:05

ממש אהבתי! רוב הסיכויים שאני אשתמש בו, אבל בשלב מאוחר למדי. לא הבנתי למה הכוונה ברוח טבע.בנוסף, תודה על הפרגון!☺

30/06/2018 12:52

ווואאאאוווווווווווו!!!!
התאהבתי לחלוטין בסיפור!!!

אז… ככה:
גזע: יצור לא מזוהה, עשוי מקרח, אבני גרניט ואבני ספיר
שם: טאלאס גרייב, המכונה 'הרעשן', מפני שאת הרעשים שהוא משמיע כשפיו נפתח ניתן לשמוע למרחקים של אלפי וגם עשרות אלפי קילומטרים.
תיאור דמות: איש קרח עם אובססיה לצבע הכחול: עיניים כחולות, עור כחול בהיר בפנים, בעורף ובגב, וכחול כהה בשאר הגוף, מתהלך ערום, צבע שיער לבן ארוך אשר משובצות בו אבני ספיר, 'חגורת' אבני גרניט בתחתית הבטן (האבנים מחוברות לו לגוף) ציפורני ספיר בידיים, ציפורני גרניט ברגליים.
כלי נשק: הקול הצווחני שמוענק לגזע שלו, וניב של זאב קרחונים (זאב בגודל של דרקון חצי- מבוגר) אותו בני הגזע מקבלים בגיל עשר, כאשר הם נתבקשים לחסל את אחד מזאבי הקרחונים ולהשיג את אחד מניביו.
רקע:
-רקע על הגזע: מספרים כי הגזע של טאלאס 'הרעשן' הגיע מאזורי הקרח, ממבצר ממלכת הקיפאון- מעוזם, (שנמצא איפה שתחליט שממוקם בעולם שיצרת) בפעם הראשונה והאחרונה לפני כאלף שנים, וכבש את העולם ושלט בו למשך מאות שנים עד אשר גורש חזרה אל אזורי הקרח על ידי המסדר.
-רקע על טאלאס עצמו: טאלאס גורש מממלכת הקיפאון לאחר שנכשל במבחן גיל העשר של אנשי הקרח, ולא הצליח לקטול זאב קרחונים. מלך הקפואים רצה לאכול את טאלאס, אך אחיו הגדול קוראיפ' הבריח אותו באישון ליל, ומאז טאלאס מסתובב לבדו באזורי הקרח, שזה בערך מאה וחמישים שנים, ומתכנן את חזרתו אל ממלכת הקיפאון ועלייתו לשלטון (בגלל יחוסו לשושלת רמת מעלה)…

מקווה שתכניס את טאלאס לסיפור!!!

30/06/2018 21:34

    את הניב של זאב הקרחונים גנב מאחיו קוראיפ' בלילה שבו הבריח אותו (כי בכל זאת… הוא נכשל במבחן הזאב)

    30/06/2018 21:57

אני אוהבת סיפורי הרשמה.
אני אוהבת להשקיע מחשבה בדמות מעניינת בהתאם להגבלות שיש לכותב. זה אומר שיש סוג של קשר רגשי לאותה דמות בתקווה שנוכל לראות אותה בפעולה כפי שתכננו אותה בדמיון.
גדולתו של כותב הוא לעשות סיפור מעניין כאשר הוא מקבל אוסף דמויות. כדי שהדמויות יהיו מתאימות, תתן עוד הגבלות כדי שתוכל לנווט לסיפור שאתה מחפש.
אבל עצם זה שאני אכתוב דמות ויכול להיות שלא ישתמשו בה, מעציבה אותי. בכל זאת, אני משקיעה מחשבה ורוצה משהו בתמורה.
אם הדמויות יהיו שוליות כי הן מגבילות את הסיפור שיש לך בראש אז למה לעשות הרשמה מלכתחילה.

אני אעקוב אחר הסיפור שלך אבל לא ארשום דמות.
בהצלחה :)

01/07/2018 10:11

סליחה על האיחור עם התגובות! בגלל כל הבעיה שהייתה בסיפורים לא יכלתי להגיב. PHOENIX, הסיבה שעשיתי הרשמה היא שהסיפור עצמו, העלילה הייתה בנוייה לי בראש, אך כל האמצע היה חסר. אני צריך דמויות בשביל זה, וכמה שיותר מהן. הדמויות היחידות שאני באמת אגיד שהן לא מתאימות הן או דמויות שלא מתאימות כלל וכלל או דמויות לא מספיק טובות, שמחליפות דמות מרכזית וחשובה, ולכן הייתי מעדיף כבר שלא להכניס אותן.
ינון9999! הרעיון שלך מגניב ממש, ואני בהחלט אוסיף אותו. יש בעיה קטנה, מה שכן, זו טעות שלי ולא שלך. הקסם נמצא בעולם רק כ150 שנה. האם זה בסדר שאני פשוט אהפוך אותו לקצת פחות מבוגר? חוץ מזה הכל מעולה! ( ובקשר למה שאמרת עם המסדר, אני אאלץ קצת לשנות את זה. גם בגלל שתוחלת החיים של השבט לא מספיק גדולה, וגם כי המסדר הוא משהו… קצת אחר)☺

06/07/2018 08:26

    אין בעיה!
    אני שמח לשמוע שאהבת!!!!

    10/07/2018 20:07
9 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך