אני צריך דמויות משניות שיעזרו או יקשו על הדמויות הראשיות.

דארקפורים- נער המיהרות של הזמן(לשעבר יצורים):פרילוג חדש ומשופר!

20/04/2018 618 צפיות אין תגובות
אני צריך דמויות משניות שיעזרו או יקשו על הדמויות הראשיות.

זאק פיטרוס בן ה14 ,רץ בהתנשפות בין העצים והשיחים עם תחילת הלילה.
מותו היה קרוב,כי טוני טיל,המחסל הכי טוב מכל המחסלים,יצא להרוג את זאק בגלל שהוא דארקפור או יותר נכון:חייזר.
הוא ועוד עשרה נערים שגדולים ממנו נשלחו לכדור הארץ,במטרה אחת בלבד:לשרוד.
שערו היה חום גלי ועיניו הזהובות הביטו בפחד בזמן שרץ.
לזאק היה כוח על כמו לעשרה האחרים וכחו היה להיות בלתי נראה.
הוא לבש מעיל אפור שנקרע ממש בעקבות הקוצים ומכנסיו היו מלאות בוץ ונעליו נראו שעוד שניה הם היקרעו לגמריי והוא יישאר בלי נעלים כלל.
הוא לא שם לב שהוא יתנגש בטוני והוא התרחק לאחור מספר צעדים בפחד.
זאק ידע שטוני הוא איש אלים בצורה לא טובה כלל.
זאק ראה רק את שערו השחור של טוני שהוחלק לאחור ועיניו היו זהובות-חומות.
הוא לא ראה דבר אבל הבין ששמע את האקדח שהשמיע קול דריכה.
"אל תזוז!" שאג טוני.
"תהפוך לבלתי נראה" אמר טוני בתוקפנות שעמד מולו והוא ירגיש את קנה האקדח במצחו.
הוא התרכז והפך לבלתי נראה וטוני פשוט נגע בו ושאב לו את כוח העל שלו לזמן מוגבל של שעה.
שזאק חזר להיות נראה הוא נורה ומת.
טוני חייך בסיפוק,כיוון שהלורד שלו יהיה מרוצה,שדארקפור מספר 1 איננו.
טוני נעלם באפלה כאילו בלעה אותו האדמה.
הוא צעד לעבר שני הקורבנות הבאים שלו שהם אח ואחות:
מאט בן ה15 ורובין בת ה16,טוני ידע שזה יהיה יותר קשה כי הם שניים אבל הוא היסתדדר עם משימות קשות בעברו.
הוא גם ידע שמאט הוא דארקפור מספר 2 ואחותו היא דארקפור מספר 3,אבל השניים האלו,ידעו כבר שהוא מגיע אליהם,בגלל הסוד של הקללה של המכשפה ממקום מגוריהם,כוכב הלכת דארקפוריליה.
אבל אף אחד מהדארקפורים או המחסלים לא יודעים שבמאט יש משהו בו שהוא מעבר לכל דמיון:לעצור את הזמן,אבל הוא עדיין לא ידע את זה כי אם כן הכוכב היה ניצל וזאק לא היה מת אבל הגורל הוא כמו כדור שעובר מיד ליד והגורל של מאט ושאר הדארקפורים הוא יותר מידי מסוכן,אבל אין להם בררה כי אם הם לא ישלימו איתו,לא רק הם יהרגו אלא גם כדור הארץ,אבל מאט חייב לאחד את העשיריה,אבל זה לא כזה פשוט:כל דארקפור במקום אחר בארצות הברית וזו רק ההתחלה של משימתם של הגיבורים הצעירים…


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך