♥shai♥
דחגכידחלךכעדגךליכ סתם כדי שיהיה רשום משהו :)

דמדומים הגרסא שלי :) פרק 4

♥shai♥ 16/02/2012 992 צפיות 17 תגובות
דחגכידחלךכעדגךליכ סתם כדי שיהיה רשום משהו :)

פרק 4 :
הסתכלתי במפה , ראיתי שהשיעור הראשון שלי הוא בבניין מספר 3 הגעתי לכיתה ונתתי את הטופס
שלי לגבר גבוה, מקריח שמו היה רשום על הלוח : מר מייסון כשראה את שמי נעץ בי מבט מפחיד זה לא מבט מעודד במיוחד.
הלכתי והתיישבתי בשולחן פנוי מאחור- כך לתלמידים היה קשה לנעוץ בי מבטים, השיעור עבר..בסדר.. אספתי את חפצי שמעתי צעדים והרמתי את ראשי נער גבוה שחיוך גדול היה על פרצופו ושיערו היה שחור ניגש אליי.
"את איזבלה סוון נכון?" שאל, הוא נראה בן אדם שמוכן לעזור, יותר מדי.
"בלה" תיקנתי בחיוך, "נעים להכיר" המשכתי,כל העיניים היו מופנות אלינו.
" נעים להכיר, מה השיעור הבא שלך?" שאל, הסתכלתי במערכת השעות.
"אזרחות עם גפרסון בניין 4"
"זה בדרך שלי , אני יכולה ללוות אותך .. אם את רוצה?"
"בשמחה" עניתי, בדרך הוא שאל אותי שאלות בסיסיות (מאיפה את? איך את מרגישה פה? ועוד..- לגבי מאיפה אני כמובן ששיקרתי ואמרתי ש-מפניקס) כך נמשך היום שבכל שיעור היה ילד אמיץ אחר שניגש לילדה החדשה פגשתי את מייק נער עם שיער חום חלק קצר שזוף קצת.. טיילור נער עם שיער ככה שטני גסיקה נערה פטפטנית עם שיער חום בהיר ועוד ילדים שאני לא זוכרת את שמם… שמעתי את רוב הרכילויות עליי, אמרו שאני יפיפייה- כן בטח! הם חושבים שאני יפיפייה רק בגלל שאני ערפדה… כל הערפדים מושלמים! אין לי באמת שום דבר מיוחד…
הגיעה שעת האוכל גסיקה ליוותה אותי אל השולחן של חבורה של תלמידים זיהיתי את מייק, טיילור ואריק הם חייכו ונופפו לי לשלום חייכתי בחזרה, גסיקה הכירה לי עוד ילדים אבל אני זכרתי רק את אנגלה נערה גבוהה עם שיער שחור חלק שקטה וביישנית אני בקלות יכולה לאהוב אותה, ואת בן נער נמוך בעל פנים מתוקות ושיער שמסודר בקוצים, האחרונה זאת לורן נערה עם שיער בלונדיני אשר הסתכלה עליי במבט מתעב- עדיף שאתרחק ממנה….
כולם עדיין הסתכלו עליי במבט נערץ, ברפרוף קלטתי בזווית העין חמישה תלמידים, הם נראו מדהים.
"מי אלו שעכשיו נכנסו?" שאלתי את גסיקה.
"שמת לב הא? אלו הקאלנים" ענתה
מה? "לא הבנתי" אמרתי.
"הם אחים רובם חורגים…שם משפחתם קאלן…" אמרה כאילו זה מובן מאליו.
"הראשון שנכנס הוא אמט ולידו זו רוזלי הם יוצאים" המשיכה, אמט נראה גבוה ושרירי עם שיער שחור מתולתל ורוזלי גבוהה חטובה עם שיער זהוב שהשתפל בגלים עד אמצע גבה.
אממ.. "הם לא אחים?" שאלתי
"רוזלי וגספר הם אחים ואמט, אליס ואדוארד הם גם אחים אדוארד עדיין לא הגיע…" היא הצביע על כל אחד ואחת מהם כשהסבירה לי, גספר גבוה קצת יותר מאמט ושערו בצבע דבש, אליס נמוכה קצת שדונית כזאת רזה מאד ותווי פניה היו זעירים היה לה שיער שחור כהה קצוץ קצר.
בהתחלה לא שמתי לב אבל הם חיוורים, יש להם עיניים זהובות…הם..הם כמוני…ערפדים.
שאלות רבות צצו בראשי, זה לא טוב מה אם הם מכירים אותי? האם הם יסגירו אותי? מי הם?!?!?!
החלטתי לצאת קצת החוצה במילא עוד מעט אני צריכה ללכת לשיעור הבא שלי, ביולוגיה.
אמרתי לגסיקה שאני הולכת נופפתי לכולם ויצאתי במהרה עם ראש מורכן- מקווה שלא ישימו לב אלי יותר מדי- החוצה.
ביציאה התנגשתי במישהו…קשה? הרמתי את ראשי במהירות מפחד ועיניי נפגשו בעיניו של הזר הם היו גם זהובות לכן הבנתי שזהו היה אדוארד הוא נראה גבוה נערי יותר משני אחיו ושערו היה פרוע בצבע ברונזה.


תגובות (17)

אהבתיייי מאוד תמשיכי!!

17/02/2012 05:13

היי מתוקה שלי♥shai♥

אהבתי ועוד איך אהבתי ממש מקסים תמשיכי לבקשתה של ויקוש ולבקשתי לכתוב את ההמשך תודה רבה ממני בקי ♥♥

17/02/2012 05:20

רק עכשיו קראתי את כל הפרקים ואני חייבת להגיד שאני מושפעת מדמדומים וזה אומר שדיי קפצתי על הסיפור שלך =)))
אוקיי אז הוא פשוט מדהים!!!!!!!
תמשיכי =)))))))))))))))

17/02/2012 05:45

אני שמחה ממש לשמוע את זה :) ןגם אני (כמו שרואים) מושפעת מדמדומים

17/02/2012 07:30

יווו איזה מגניב זה!!
אומנם קראתי את דמדומים אבל אני לא יכולה להגיד שאני מושפעת מזה (אני מושפעת בעיקר מ"משחקי הרעב")
בקיצור, אהבתי אהבתי אהבתי!!
תמשיכי, אני רוצה לדעת מה ההמשך…:)

18/02/2012 12:15

גם אני אוהבת את משחקי הרעב אבל השנה יש לי התמכרות מוזרה לערפדים חח :)

18/02/2012 13:29

חחח אני לא חושבת שאי פעם אני אפסיק להיות מכורה ל"משחקי הרעב" אבל גם את דמדומים אהבתי… קראתי את כל הספרים שלה וראיתי גם את הסרטים…
עכשיו אני מחכה שיצא כבר הסרט הראשון של "משחקי הרעב"!!!!
יייייאיייייייייייייי!!!! אני מתרגשתתתת!!
חחחח סורי, הייתי חייבת לשתף מישהו בהתרגשות הבלתי פוסקת שלי חיחיחי
היי, אולי גם את תוציאי סרט?? ואווו רעיון גאוני!! חח אני בטוח אתמכר!

18/02/2012 13:33

חח תודה וגם אני מחכה כבר לסרט של משחקי הרעב ראיתי רק טריילורים אבל לא יצא לי עדיין לקרוא את הספר השלישי :(

18/02/2012 13:54

אני קראתי את הספר השלישי….
אייייי!! הוא מדהים מדהים מדהים!! את מתהההה!
וגם אני רק ראיתי את הטילוריים אבל עוד מעט הסרט יצא!

18/02/2012 14:04

יאאאאא באיזה תריך? שחכתי :( וחברה שלי אמרה שהיא מסיימת את הספר ונותנת לי ועם מי היא תהיה? עם פיטה? או השני שכרגע אני לא זוכרת את שמו חח?

19/02/2012 05:38

היי ♥shai♥
הסיפור שלך מאד מאד מעניין למרות שמסופר על ערפדים שקשה לי להתחבר יחד עם זאת אהבתי תודה בקי ♥

19/02/2012 06:21

אז את לא אוהבת שהסיפור מסופר על ערפדים או שאת אוהבת חח?

19/02/2012 08:12

מתי את ממשיכה?????

20/02/2012 11:13

ביום חמישי :)

21/02/2012 13:20

בסוף בשבת כי היום היה לי יום השתגעות עם חברה…. חח

23/02/2012 09:26

מצפה בדריכות כי תעלי פרק נוסף כל טוב ויום משפחה שמח ממנ בקי♥

23/02/2012 09:30

טנקס

23/02/2012 09:36
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך