♥shai♥
למען הפרוטוקול:
1. זה הפאנפיק הראשון שאני כותבת.
2. כל הדמויות שייכות לסטפני מאייר. כל מה שעשיתי ו/או אעשה לדמויות בפאנפיק – זה הכל המוח החולני שלי, אני בספק אם סטפני תרצה זכויות יוצרים על זה...XD

דמדומים הסיפור שלי :) פרק 7

♥shai♥ 04/03/2012 911 צפיות 10 תגובות
למען הפרוטוקול:
1. זה הפאנפיק הראשון שאני כותבת.
2. כל הדמויות שייכות לסטפני מאייר. כל מה שעשיתי ו/או אעשה לדמויות בפאנפיק – זה הכל המוח החולני שלי, אני בספק אם סטפני תרצה זכויות יוצרים על זה...XD

"אני ואדוארד הולכים לרוץ ורצינו להזמין אותך להצטרף אלינו " אמרה אליס, אני מבינה למה הם מתרגשים מריצה גם אני התרגשתי תיקון עדיין מתרגשת מהריצות בתור ערפדה, המהירות, הרוח על הפנים…טוב זה לא יכול להזיק אבל עדיף שלא אראה להם באיזה מהירות אני באמת רצה כדי שיהיה לי יתרון אם אני יצטרך מתישהו "אממ…" ניסיתי לענות אבל אליס ענתה במקומי "אוו יופי את באה!" איך היא ידעה? חשבתי "איך ידעת?" שאלתי.
"אליס רואה את העתיד" ענה אדוארד במקום אליס ואני הסתכלתי עליו בסימן שאלה כמו מטומטמת
נווו ברצינות לראות את העתיד!!! איזה כוח מגניב, לי אין שום כוח מגניב כמו כזה. נאנחתי ואדוארד הסתכל עלי במבט שואל ואני שאלתי אותו "מה?" והוא רק עשה תנועת לא עם ראשו זה היה מביך.
חייכתי חיוך מהיר נכנסתי לקחתי מעיל, לא כאילו שאני צריכה אבל צ'רלי חושב שאני צריכה (הוא לא יודע מה אני) אז מי אני שאשנה את דרך מחשבתו, אמרתי לצרלי שאני הולכת לטיול רגלי קצר וחוזרת וחזרתי אל אליס ואדוארד שחיכו לי.
"טיול רגלי מה?" שאל אדוארד בציניות "דרך יפה להגדיר את זה" אמרה אליס "זה הדבר היחד שיכולתי להגיד לו?- היי אבא אל תדאג לי אני, בתך הערפדית, יוצאת לריצה עם שני חבריי הערפדים ועם המהירות שלנו יש סיכוי שנעבור גבולות של ארצות שונות כן ואחזור בערך עוד 10 דקות תהנה?" אמרתי במהירות חצי משועשעת חצי נרגזת.
הם הסתכלו אלי משועשעים ואליס אמרה נרגשת "אז את חברה שלנו?" אופס אולי לא ההייתי צריכה להגיד משהו בגנון כזה אבל אמרתי ואני לא יכולה להרוס את הפרצוף הנרגש של אליס אז עניתי בחחצי חיוך קטן "אממ… כן, למה לא".
"אז… נראלי שאני יגיע ראשונה צבים שכמותכם, ביי " אמרה אליס והתחילה לרץ לכיוון היער .
אני ואדוארד נאנחנו, "לאן הולכים?" שאלתי ואדוארד ענה משועשע "בינתיים…רחוק" ורץ אחרי אליס מנסה לעקוף אותה, "איי חכו לי!!!" אמרתי ורצתי אחריהם.


תגובות (10)

חמוד מאוד תמשיכי :)

05/03/2012 05:22

חח אהבתי:)
הגירסה שלך ממש מענינת אותי!!!
תמשיכי:))))

05/03/2012 05:40

מקסים משב רוח מרענן יש בסיפור הזה תמשיכי בבקשה ממני בקי♥♥♥

05/03/2012 05:43

יאי סוף סוף תמשיכי

05/03/2012 08:24

וואו פעם הבאה תכתבי פרק יותר ארוך!!! הסיפור מ-ז-ה מעניין!!

05/03/2012 11:33

תודה , הפרק הבא יהיה יותר ארוך

05/03/2012 23:48

הרגע קראתי את כל הסדרה – והתאהבתי… זה ממש יפה, תמשיכי…

07/03/2012 03:22

אוו תודה ואני תמיד מעלה כל פרק ביום שבת בערב :)

07/03/2012 04:18

מצפה בדריכות להמשך ♥

07/03/2012 11:28

07/03/2012 11:39
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך