ואוו זה ממש קצר.. סליחה אבל מחר יהיה פרק ארוך.
~התכוונתי לעשות והייתה תקלה שלא יכלו להכנס לפרק תגיבו אם נכנסתם!~

דמעה של דרקון, היא דם של פיה- פרק 3 [בבקשה תקראו]

13/12/2011 484 צפיות אין תגובות
ואוו זה ממש קצר.. סליחה אבל מחר יהיה פרק ארוך.
~התכוונתי לעשות והייתה תקלה שלא יכלו להכנס לפרק תגיבו אם נכנסתם!~

הסתכלתי סביבי ושאלתי "מה קורה פה?" כל המקום היה כחול כהה כמו השמיים, והייתי במין אולוגרה העשויה כוכבים.
פתאום שמעתי קול מאחורי "אני יגיד לך מה קורה פה!" צעק הקול המצמרר, הסתובבתי, הרגשתי שאני מדמיינת, אבל ראיתי דרקון גדול וירוק, הוא הביט בי כשידיו הגדולות פרוסות מלפנים.
התחלתי לצחקק, וכמעט נפלתי על הרצפה מרוב צחוק. לא האמנתי שאני רואה דרקון, ואז הוא פלט מין 'שאגה' כדי להוכיח לי שהוא אמיתי, אך לא האמנתי שהוא קיים, ושוב צחקקתי וכשהפסקתי, שאלתי "כמה אנשים אתם בתחפושת הזאת?" שאלתי ושוב התחלתי לצחוק.
"ילדה, אם את לא מאמינה אני יוכיח לך" הוא אמר ואני שוב צחקתי וצחקתי.
פתאום הרגשתי שהעיגול האולגרמי שאני עומדת בתוכו מתחיל לרעוד, אז קפצתי לחלק הכחול כהה, שהוא האוויר, שזה אומר- שאני נופלת.
עכשיו התעוררתי משנתי, וראיתי את האחות לוקחת לי דם, והתחלתי לצרוח, וקפצתי ומחט חתכה את עורי, והאחות רצה לחפש תחבושת במגירות, ואני הבטתי בדם הנוזל מידי, הזדעזתי ראיתי אותו ועניי התמלאו דמעות אך הדמעות לא זלגו.
האחות חבשה לי את היד ואמא ניכנסה לחדר, ואני התעלפתי במקום.

~לא עלה הפרק הוא בריענון, תגיבו אם אתם רואים אותו~


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך