שלוש פעמים שאני מעלה, אני באיחור מטורף!!!

דמעה של דרקון, היא דם של פיה- פרק 3

18/12/2011 689 צפיות 9 תגובות
שלוש פעמים שאני מעלה, אני באיחור מטורף!!!

הסתכלתי סביבי ושאלתי "מה קורה פה?" כל המקום היה כחול כהה כמו השמיים, והייתי במין אולוגרה העשויה כוכבים.
פתאום שמעתי קול מאחורי "אני יגיד לך מה קורה פה!" צעק הקול המצמרר, הסתובבתי, הרגשתי שאני מדמיינת, אבל ראיתי דרקון גדול וירוק, הוא הביט בי כשידיו הגדולות פרוסות מלפנים.
התחלתי לצחקק, וכמעט נפלתי על הרצפה מרוב צחוק. לא האמנתי שאני רואה דרקון, ואז הוא פלט מין 'שאגה' כדי להוכיח לי שהוא אמיתי, אך לא האמנתי שהוא קיים, ושוב צחקקתי וכשהפסקתי, שאלתי "כמה אנשים אתם בתחפושת הזאת?" שאלתי ושוב התחלתי לצחוק.
"ילדה, אם את לא מאמינה אני יוכיח לך" הוא אמר ואני שוב צחקתי וצחקתי.
פתאום הרגשתי שהעיגול האולגרמי שאני עומדת בתוכו מתחיל לרעוד, אז קפצתי לחלק הכחול כהה, שהוא האוויר, שזה אומר- שאני נופלת.
עכשיו התעוררתי משנתי, וראיתי את האחות לוקחת לי דם, והתחלתי לצרוח, וקפצתי ומחט חתכה את עורי, והאחות רצה לחפש תחבושת במגירות, ואני הבטתי בדם הנוזל מידי, הזדעזתי ראיתי אותו ועניי התמלאו דמעות אך הדמעות לא זלגו.
האחות חבשה לי את היד ואמא ניכנסה לחדר, ואני התעלפתי במקום.

~לא עלה הפרק הוא בריענון, תגיבו אם אתם רואים אותו פעמיים ניסיתי להעלות~


תגובות (9)

אוי אני לא מאמינה העלו את הפרקים! אם אני יעלה עכשיו לא ייראו את זה מחר אוף!

18/12/2011 08:56

ראיייתתתיי:)))))) מדהייים!! תמשיכי מההרר!!!

18/12/2011 10:25

המששששששששששששששששך. כי זה מושלם. אז המשך. פקודה. :)

18/12/2011 11:46

תמשיכי!! D:

18/12/2011 21:24

הפרק שלך כתוב מהמם והוא מאד מאד מעניין תמשיכי דחוף מיל ממני בקי ♥♥♥

19/12/2011 10:02

תודה רבה!!!!! ממש תודה… איזה יום עמוס.. התרמתי למען עיוורים!

19/12/2011 10:15

"כל הכבוד מיל תזכה למצוות ולמעשים טובים" ממני בקי♥ לא מבינה מדוע המערכת לא מאשרת את התגובות שלי ממש מבאס בקי

19/12/2011 12:56

ממש ממש יפה,תמשיכי…
אני גם העלתי איזה פרק ואי-אפשר לפתוח אותו..אני חושבת שאני יעלה אותו מחדש…

19/12/2011 15:29

תודה. ותיכנסי לעריכת סיפור תעשי העתק ותדביקי אותו בסיפור חדש ותקצרי את השם.. ככה עבד לי..
ואני מבטיחה שמחר יהיה פרק כי אני עסוקה ומחר חופש אז יש לי יותר זמן.. חח :)

20/12/2011 09:11
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך