דרקון אמיתי פרק 12

kirutoo 29/06/2015 762 צפיות תגובה אחת

"אני אסביר… בעבר היו ארבעה סוגי אנרגיות, אנרגיה אפלה, אנרגיה טהורה ואנרגיית האנושות והאנרגיה של חסרי הכוח. יום אחד נולדה בת אנוש בשם מירה, מירה המתוקה גדלה במשפחה של עובדי אדמה, כמו רוב האנשים באותה תקופה, אביה ואחיה היו עובדים מהזריחה עד השקיעה, כל יום מחדש. באותו התקופה הבנים היו עובדים והבנות היו כל הזמן בבית, אבל מירה הייתה שונה, היא רצתה לעבוד כמו שאר הגברים, היא רצתה לעבוד את האדמה, היא לא הסכימה עם ההבדל שעשו, כבר בתור ילדה היא הייתה יוצאת החוצה שצופה באביה עובד, תמיד היא הייתה מנסה לשכנע אותו לתת לה לעזור לו, אבל הוא אף פעם לא היה מוכן.
יום אחד היא כשהיא הסתובבה באחד הכרמים של אחד מהחברים של אביה היא מצאה עץ ענק, "עץ הכוח" ככה הוא היה מוכר אך לא בכדור הארץ, פה, לא ידענו איפה הוא שתול אך תושבי הקוסמוס חצו מאוד מערכות כוכבים בחיפוש אחר העץ, פשוט אף אחד לא האמין שהעץ בחר דווקא בכוכב הפיצפון, כדור הארץ.
אני לא יודעת מה בני האנוש ידעו על העץ הזה אבל אני יודעת שאף אחד, מעולם לא אכל ממנו, אבל הגדרות או השלטים לא עיניינו אותה ממש, היא עקפה אותם וטיפסה על העץ, כמובן שהיא לא יכלה שלא לאכול מהעץ הזה גם, היא אכלה את הפרי שלו.
בהתחלה לא קרה כלום, הכל היה רגיל, אבל אז בשלב מסויים האישיות שלה התחילה להשתנות, עד שבוקר אחד היא קמה וגילתה שגם גופה השתנה, היא הפכה לדרקונית, דרקונית אופל. אך היא הייתה שונה משאר הדרקונים, היא הושפעה מהכוח שלה וכמו שאמרתי לפני כן, האישיות שלה השתנתה. בהתחלה היא אהבה את הכוח שלה, נקבה הייתה חזקה יותר מהזכרים, היא השוויצה בכוח שלה והשתמשה בו ללא הפסקה, אבל היא הבינה שהיא עושה דברים שהיא לא רוצה לעשות בגלל הכוחות החדשים שלה. לפני שהיא הרגישה שהכוח שלה מכלה את אישיותה לגמרי היא החליטה לנסות לעצור את עצמה, היא הסיקה שמה שהוא לא בן אנוש הוא מרושע והחליטה שלא אכפת לה האם יש עוד יצורים בעלי כוחות הדומים לשלה, היא החליטה לעצור את עצמה. היא ירדה למערה תת קרקעית והתכוונה למוטט את המערה עליה, אבל שם היא מצאה קריסטל אשר לא רק חסם את הכוחות שלה אלא גם פגע בה. היא יצרה כדור העשוי מהקריסטל ולכדה את עצמה בפנים.
בערך כשהיא נולדה במרחק של כמה מערכות כוכבים נולד לו דרקון אור, דרקון בשם ביאג'ו. וגם לו הייתה אותה הבעיה, הוא הושפע גם הוא מהכוחות שלו, הוא הפך לדרקון נאיבי, דרקון אשר אינו יכול להרוג ואפילו למען הנעלה ביותר, דרקון אשר מרוב שהוא רוצה ומנסה לעזור ולשפוט לטובה הוא הורס, הוא פוגע. הוא החליט גם הוא לנעול את עצמו כך שלא ימצאו אותו, הוא התחיל לחשוב שהוא שונה ושהוא לא דרקון רגיל, ויהיה אשר יהיה הוא לא היה מוכן למה שהוא להשפיע על אחרים. אבל כאשר הוא נכנס לחדר הבידוד שהוא יצר לעצמו הוא הרגיש במירה, הוא הרגיש בסבל שלה והבין שהכלוב שהיא בנתה לעצמה גונב את כוח החיים שלה ומכלה אותה לאט לאט.
הוא החליט להציל אותה, הוא הגיע לכדור הארץ ושחרר אותה מהכלא אשר היא בנתה לעצמה. הוא לקח אותה אל מחוץ לכדור הארץ ולימד אותה להשתמש בכוחותיה, אך החיבור שלהן גרם להרבה יותר מזה, מהרגע שבו הם נפגשו הכוחות שלהם התחילו להתאזן, בנוסף לכך הכוחות שלהם ביחד היו גדולים יותר משל שאר דרקוני האור או האופל, והחיבור שלהם גרם לשליטה, הכוחות שלהם התמזגו והם הפכו ליצורים הראשונים אשר אחזו ביותר מאנרגיה אחת בגופה. הם שינו את שמם לאינג ויאנג. הם הקימו את מדג'יקה בתקווה ליצור מרכז יקומי אשר יקיים בו חיים אחרים, חיים חדשים, אנרגיות חדשות וצבעוניות. הכוח המשותף שלהם נתן להם את כוח היצירה. ראשית כל הם יצרו בכוחות משותפים יצורים בעלי כוחות שונים, יצורי אש, יצורי מים, ציפורי הפניקס, הבולסרים, פיות, גמדים, אלפים ועוד אלפי זנים וכוחות חדשים אשר לא היו קיימים בתקופת יצורי האור והחושך (שאפילו שהתרמונים ובני האדם היו גם קיימים הם לא היו משמעותיים היות וכוחות לא באמת היו להם). האינג והיאנג יצרו יצור מכל יסוד, אנרגיה, כוח מסויים וכו' שישלוט על אותו האנרגיה. לדוגמא כשהם יצרו את הזמן הם יצרו את אבא זמן כדי שישלוט על הזמן ועל החוקים שהאינג והיאנג ירצו כדי לשמור על היציבות והסדר הקוסמי. היו כוחות מסויימים שהאינג והיאנג יצרו להם כמה יצורי חזקים שישלטו בהם.
אחר כך הם החליטו שהם רוצים ליצר יקום שונה, יקום אשר כל אחד יכול להסתובב בחופשיות ולחיות ללא דאגות, מקום אשר ישויות חזקות לא יזרקו מכיוון שישויות אחרות מפחדות מהן, מקום אשר ישויות חלשות לא יצטרכו לפחד מהחזקים מהם, מקום אשר כל מי שירצה יוכל לקבל עזרה, מקום טוב יותר. ומדג'יקה הייתה אחראית לשמור על כך. אינג ויאנג יצרו קבוצת לוחמים אשר הייתה אמורה "לצאת לשטח" כשצריך, הם קיבלו כוחות גדולים משאר היצורים. אבל באמצע הכישוף שלהם יאנג יצאה מאיזון וכל היצורים שנוצרו באותו תהליך יצאו מרושעים והאינג והיאנג היו צריכים לחסל אותם. אבל שני יצורים הצליחו לברוח מהם, שאדו לוחם הצלליות ונפול. נפול היה לוחם חזק אשר החזיק בעשרות מיומנויות לחימה וקסם ושאדו היה אמור להיות המפקד של הפלוגה, כשהם יצרו אותו הם נתנו לו מעט מכוחותיהם האגדיים של האור והאופל אך בגלל שיאנג הייתה זו שאיבדה את האיזון הוא התמלא בכוח אפל וקיבל את כוח הצללים. אחרי כמה מאות שנים נפול מת בעוד שאדו הפך לבן-אלמוות אך הוא ברח רחוק מהאינג והיאנג. אחרי עוד כמה מאות שנים פותחה היכולת של הדרקון הפנימי. הדרקון הפנימי הוא כוח אשר ניתן רק ליצורים החזקים ביותר, כאשר הם בסכנה או שהם כועסים מידיי או חווים כל רגש שלילי ברמה מוגברת וללא שליטה, הגוף שלהם מזמן יצור קדום אשר ישמור על הגוף שלהם. בהתחלה כל ישות רצתה להחזיק בכוח הזה אבל אז התגלה שהגוף אומנם מזמן יצורים חזקים אך הוא גם מזמן יצורים מרושעים והכוח הזה בדרך כלל משתלט על הגוף המארח שלו כאשר הוא מוזמן אליו מספיק פעמים. אך היו יוצרים אשר הצליחו להשתלט על הדרקון שלהם לפני שהוא השתלט עליהם. אך כאשר דרקון קטן ומדהים, דרקון אשר כל מה שרצונו היה זה לעזור ולהטיב עם כולם קיבל את היכולת הזאת, האישיות שלו השתנתה, הדרקון הפנימי שלו היה נפול. הוא שמח שהוא קיבל את הכוח הזה אבל לא כמו בעבר שהוא רצה זאת בשביל לעזור לאחרים, הפעם הוא רצה את הכוח הזה כדי להרוס ולשלוט. הוא היה דרקון חזק והוא חשב שהוא יצליח להשתלט על נפול. הוא גרם לגוף שלו לסבול עד כדי כך שהוא יהיה בסכנה, כאשר הוא הגיע לסף היכולת שלו והסכין שלו כבר הייתה בדרכה ללבו הגוף שלו זימן את נפול. והדרקון הקטן השתלט עליו. איכשהו הוא סילק את נפול והשאיר את כוחו נתון לשליטתו. אך עד אז הוא כבר השתנה, הוא כבר לא היה אותו דרקון חמוד אשר כל רצונו היה לעזור ולהטיב. אלא הפך הוא הנכון, הוא הפך למרושע ורע, הכוח של נפול כבר שינה אותו לגמרי. הוא הפך לנא-גבו, יצור שהיה חזק כמעט כמו כוחם של אינג ויאנג ביחד, שני היצורים הכי חזקים ביקום, ואולי אפילו חזק יותר".


תגובות (1)

אהבתי מאוד

04/02/2016 12:17
11 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך