דרקון אמיתי פרק 25

kirutoo 04/05/2016 900 צפיות אין תגובות

"כשהאינג והיאנג יצרו את מדג'יקה הם יצרו ארבע יצורים מיוחדים בתוך כל היצירות שלהם, דרקון ובת אנוש עם כוחות אופל ובן אנוש ודרקונית עם כוחות אור. הם פיזרו אותם ביקום בין תרמונים ודרקונים והסתירו את הכוחות של בני האנוש. האינג והיאנג ידעו שיגיעו היום שיווצר צאצא מתוך הכוחות של ארבעת היצורים הללו ביחד, הם חזו שבאותו היום תיפול אפילה גדולה לעולם ולכן הצאצא ההוא היה אמור לקבל כוחות גדולים המשלבים בתוכם גם את הכוחות של האינג והיאנג. לפני 104 נפגש זוג, דרקונית ובן אנוש, אחרי שנים שלא היה עירבוב בין בני האנוש ליצורי הקסם, בערב החתונה שלהם, אחרי שהם נישאו, אינג ויאנג התגלו בפניהם. הם סיפרו להם שהם צאצאים של אותם ארבע יצורים ושבתוך תוכם הם מכילים כוחות קסם הזכירים את הכוחות של האינג והינאג, הם סיפרו להם שהבן או בת, דרקון או בן אנוש שלהם, יחזיק בכוחות של הארבע ביחד ויהיה הבא שיחזיק בכוחותיהם של ארבעתם, אנג'ל, פאנטום והאינג והיאנג, והוא מיועד להציל את היקום.
כעבור שנתיים נולד להם דרקון קטן, ההורים היו מאושרים, הם קראו לו טירן. במרוצת השנים הילד לא הפגין אנושיות כלשהי וההורים חשבו שכבר הוא לא יהיה האחד שיחזיק בכוחות של האינג והיאנג, הם התחילו לדבר על לעשות עוד ילד כדי שהכוחות של האינג והיאנג יעברו אליו. אבל פתאום טירן התחיל להפגין יכולת, יום אחד בלי שום התראה הוא עלה באש, ההורים נבהלו וחשבו שהם הולכים לאבד אותו, אבל טירן הפגין שליטה מיוחדת בכוחותיו, כל יום ההורים שלו היו מוצאים אותו מגלה עוד כוח, ומתאמן עליו.
כשטירן הגיע לגיל 15 הם החליטו שהגיע הזמן לספר לו את היעוד שלו. הוא שמח, הוא התחיל להתאמן עוד יותר ברצינות, הוא וויתר על משחקים, הוא וויתר על חברים, הוא וויתר על כל דבר שהיה לו, בכל זמן פנוי שהיה לו הוא היה מתאמן על הכוחות שלו. אך היה לטירן חבר קרוב, וביום שהוא נטש את החברים שלו הוא נטש גם אותו, החבר כעס על טירן. הוא ניסה לדבר איתו שיחזרו להיות חברים אבל טירן לא הקשיב, זה לא עניין אותו. החבר לא התייאש וניסה שוב ושוב. לטירן נמאס, הוא שחט אותו ותלה אותו במרכז העיר. הוא עמד ליידו וצעק, "אם אתם לא רוצים לגמור כמוהו, תתרחקו ממני!"
ההורים שלו ראו את הצד האפל שלו והחליטו שהוא לא היצור הראוי להילחם למען היקום הזה, הוא פשוט לא הבחור הנכון למשימה. הם ניסו לעשות עוד ילד אך זה לא הלך, מסתבר שהאמא התעקרה, הם חיפשו קסם שהם יוכלו להשתמש בו כדי שהיא תוכל ללדת שוב, אבל כל מה שהם מצאו היה קסם אפל. הם השתמשו בו, אבל זה לא עשה כלום, אחרי אחרי 49 שנה (לפני 53 שנה) האמא נכנסה להריון, כשטירן ראה זאת הוא הבין את החלטת ההורים והתחיל לכעוס, הוא החליט לחסל אותם אבל הם הצליחו לברוח ולהתחבא בעיר. הוא התחיל לשחוט אחד אחד וההורים ידעו שהם לא יכולים להתחמק ממנו, הם השתמשו בקסם אפל והעבירו את התינוק לבטן של בת אנוש, היות וזה היה קסם אפל האבא היה צריך להקריב את עצמו בשביל להפעיל את הקסם. אבל לקח לתינוק כמה שנים לעבור. לפני 18 שנה התינוק נולד אצל זוג שלא הצליחו ללדת לפני כן.
טירן האמין שהתינוק הושמד והתחיל במסע הכיבוש שלו, הוא השתלט על מדג'יקה, חוץ מהמחתרת לא היו לא מתנגדים כמעט בכלל. הילד נולד ללא ידיעה בכלל על כך שהוא גם חצי דרקון או על כוחותיו האדירים, הוא תמיד התחבר ללחימה, לפנטזיה, ל"על טבעי" ודברים כאלה ומעולם לא חשב שיש לזה סיבה, הייתה לכך סיבה, היא הייתה שהוא היה כל זה. ברגע שהוא עבר למדג'יקה הוא גילה בתוכו כוח אפל גם כן, תוצאה של הקסם האפל, הוא זימן את נא-גבו, הדרקון הפנימי החזק מכולם והפך לסכנה לציבור, כרגע הוא נלחם על מהותו. האם הוא טוב או רע, האם הוא דני יומה? או נא-גבו המרושע?
הוריך ראו את צרתך ושלחו שני שומרים בשבילך, הראשון הוא פנאטום, הוא נמצא עמוק בראשך, בתת המודע שלך, הוא מוסר לך פרטי מידע, עוזר לך להילחם ונמצא שם בתור חברך הטוב שלעולם לא יעזוב. השניה היא אנג'ל אבל מסיבות מסוימות אנג'ל לא יכלה להגיע ולכן היא שלחה אותי עם מתנה להעביר לך" היא הרימה את היד הזוהרת שלה והניחה אותה על הכוכב שעל הזרוע שלי. הבזק חדר לתוך עיניי, בדיוק כמו בפעמים הקודמות ראיתי את התינוק, עטופי הגלימות מכוסי הראש, הדרקון השחור הצעיר אבל התגלה למולי חלק חדש, עמדו במרכז שני עטופי גלימות לבנות, לאחד מהם יצא כנפיים לבנות וגדולות מהגב דרך הגלימה. הם הורידו את כיסויי הראש, התמונה החלה לזוז, או יותר נכון שניהם החלו לזוז, הוא היה מאוד דומה לי רק שהיה לו זקן והוא היה נראה בוגר יותר. הרגשתי את הכאב והעצב שלו אבל הוא הדחיק זאת בפנים, כדי להגן על אשתו ולנחמה, ראיתי את הבחורה המכונפת, פניה הסתתרו בתור גלימתו של הגבר אבל יכולתי לראות על צידה שהיא לטאה, לטאה מכונפת, דרקונית, היא בכתה ויבבה ללא הפסקה, הם היו ההורים של התינוק, ושל הדרקון השחור הצעיר שעמד בצד, הם זוג ההורים, הדרקון השחור הוא טירן, והתינוק הוא אני, זה מה שקרה לפני כל השנים הללו, זה הסיפור שהיא סיפרה לי, הכוכב ניסה לספר לי את הסיפור מהרגע שנכנסתי לכאן, מהרגע הראשון, אני פשוט לא הקשבתי. הבטתי בה בחיוך המכיר תודה, היא חייכה, היא שמחה לדעת שהבנתי.
פתאום הרגשתי את הצריבה מחדש, החיוך הוחלף בפנים כועסות, היא המשיכה לחייך "אל תכעס, הכוכב ההוא הוא סמל עתיק שהיה שייך לקבוצה מעטה ולא מוכרת, אנשים בעלי כוחות אגדיים ובעלי מטרה, אבל הכוכב גגם אוצר בו כוחות, אני פתחתי אותם בפניך, הם יתבהרו בהמשך.
בנוסף לכך יש עוד סיבה שאני כאן, להעביר לך מסר מההורים שלך, הם רואים את הבילבול שלך, והם רוצים לאמר לך משהו, ואני מצטטת "אתה בן אדם טוב דני! ולא משנה עד כמה עמוק נא-גבו נכנס הוא לא יכול לשנות את מי שאתה באמת, לא אם לא תיתן לו, אל תשכח את זה!" ואם לאמר את האמת, אני גם חושבת ככה" היא אמרה בחויך מבוייש, היא הביטה בי ופתאום קרן אור נוספת ירדה מהשמיים, רק שאחרי הקרן הזאת היא נעלמה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
10 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך