זהו, עד כאן, מצטער שהפרק הראשון, הוא קצת משעמם. כן, נתקעתי כאן בנקודה הזאת, מעניין אותי לדעת איך הסיפור יצא הפעם, ותייעצו לי מה להכניס לפרק השני, כדי שהוא יהיה יותר מוצלח.

דרקונים נגד מפלצות1

05/07/2014 873 צפיות 2 תגובות
זהו, עד כאן, מצטער שהפרק הראשון, הוא קצת משעמם. כן, נתקעתי כאן בנקודה הזאת, מעניין אותי לדעת איך הסיפור יצא הפעם, ותייעצו לי מה להכניס לפרק השני, כדי שהוא יהיה יותר מוצלח.

הקדמה
לא קרה כלום, הכל בסדר, חוץ מזה שהבוקר של יום חמישי, היה בוקר משונה, קמתי מהמיטה שלי והרגשתי את הלב שלי פועם בקצב של כנפיים של דרקונים , ואז ידעתי- הדרקונים מגיעים ואז… הרגשתי עוד משהו, גם מפלצות? אה… הם במלחמה דרקונים נגד מפלצות!

פרק 1
דרקונים, מפלצות ואש… אש בכל מקום, האנשים רצים על המדרכה, כל כך מהר עד שנפלו להם הנעליים. מי נשאר אחרון? זוחל על המדרכה, אוסף את הנעליים כדי למכור אותם, זה רונן וטיס, איש מבוגר, בן חמישים ושבע ואני זוחל איתו, הוא אמר שהדרקונים
והמפלצות לא עושים כלום ולא מזיקים לבני האדם. נכון, דרקונים יורקים אש, אבל הם לא יורקים אותה על בני אדם, אני מאמין לו ואוסף את הנעליים ואז שמעתי צפצופים. עמדתי על רגליי וראיתי מפלצת אש , היא דומה לדרקון, היא השמיעה את הציפצופים האלו, ברחתי. "אבל עומר, אמרתי לך כבר שדרקונים ומפלצות לא מזיקים לבני האדם!"
"מעכשיו הם כן," אמרתי, "אאהההההההההההה!!!"
מפלצת האש סובבה את הזנב הגדול שלה ולכדה אותי, לא יכלתי לצאת מהבית הקטן, שהגג שלו הוא זנב של מפלצת אש. "צודק, תשכח ממה שאמרתי" אמר רונן.
"זאת מפלצת אש!" צרחתי.
"לא מפלצת אש" אמרה מפלצת האש, "תקרא לי מפלצתש ולאח שלי תקרא מפלצתון ולאמא שלי תקרא מפלצתונה."
"בסדר, בסדר," אמרתי, "רק תשחררי אותי מפלצתש, בבקשה."
מפלצתש שחררה אותי ואמרתי לה שאני אעזור לה להילחם בדרקונים. לפתע, הדרקונים
נחתו על הקרקע והתייצבו מול מפלצתש.
לפתע, הדרקונים גדלו וגדלו וגדלו, ואז הפסיקו לגדול וירקו אש.
"די, אין לנו סיכוי!" אמרה מפלצתש, "מפלצתון! מפלצתונה!"
אבל מפלצתון ומפלצתונה לא הגיעו. מפלצתש שיפשפה את הרגליים שלה ויצרה אש ואיימה לשרוף את הדרקונים. אבל הדרקונים לא פחדו ממנה וירקו עליה אש.
"אה!!!!!!!!!! אני שרופה!" צרחה מפלצתש.
לפתע, אלף מפלצות התייצבו מול הדרקונים והמלחמה התחילה.
לכל קבוצה היה מפקד, לקבוצה של המפלצות היה את מפלצקד= מפלצת+ מפקד.
ולקבוצה של הדרקונים היה את דראגו רגו, דרקון אדום וגדול עם בליטות סגולות על הגב.
לפתע, המפלצות נפלו וחלקן מתו, הדרקונים ניצחו.
"מלחמה כל כך קצרה" אמרה מפלצתש, בין היחידים שהחזיקו מעמד.
"היי, זה לא יכול להיגמר ככה" אמרתי.
"זה כן," אמרה מפלצתש, "אחת המלחמות הכי קצרות והכי משעממות שהיו לנו.
האם זה נגמר ככה? זה באמת נגמר ככה? אבל זה לא יכול להיגמר ככה! מה אתם חושבים?
אני אומר שאף פעם לא ראינו או קראנו על מלחמות של דרקונים ומפלצות, אולי זה משעמם
אולי כל מה שסיפרו לנו על דרקונים ומפלצות הוא שקר אחד גדול… זהו? אין מפלצות יותר? זה לא יכול להיות… אבל מה אני אעשה? חמישים אחוז מהמפלצות מתו…
הלכתי לבית שלי וצפיתי בטלביזיה, בסרט על דרקונים ומפלצות, ראיתי ש… הם לא מסתדרים ביחד. "רגע" 'התעוררתי' "מפלצות הרי מתרבות ודרקונים לא, זה אומר שבעוד 16 שנים, בשנת 2030 תהיה מלחמת "דרקונים נגד מפלצות" שלישית?


תגובות (2)

uta uta

וואו פרק מצוין, לא חייב להיות מתח בפרק הראשון כי זה התחלה, לפי דעתי את צריכה לעשות שמפלצת אחת, ודרקון יתאהבו. אבל יקח זמן עד שהם יהיו ביחד, והם לא מודים באהבה שלהם כי הם יודעים שהמפלצות/הדרקונים יהרגו אותם, עד שהדרקון יודה שהוא אוהב אותה, ואהבה שלהם תהיה נסתרת. ואז הם יפתרו את המלחמה הזאת בשלום, זה יהיה מגניב לספר עצמו, לפרק השני הייתי מציע לך לעשות שהדרקונים עדיין ילחמו במפלצות, ואז בסוף הפרק הדרקון והמפלצת יפגשו, המפלצת יכולה להיות ממין זכר, והדרקון ממין נקבה, מה שתבחרי, לפי דעתי הספר יהיה מגניב אם תעשי ככה,
אה ודרך אגב העלתי פרק חדש של שיבוט.
-יוטה-

06/07/2014 12:03
uta uta

סליחה אתה בן אז תשנה את כל מה שאמרתי בנקבה לזכר

06/07/2014 12:03
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך