michpun1
הסיפור הראשון שלי. אני מחכה לתגובות, ואם יהיו, מבטיח המשך.

האביר אולריך וחבורתו- פרק ראשון

michpun1 13/04/2012 739 צפיות 8 תגובות
הסיפור הראשון שלי. אני מחכה לתגובות, ואם יהיו, מבטיח המשך.

הראש השלישי והאחרון של הדרקון, התגלגל בעפר, ואולריך ניגב את חרבו בדש בגדו, ואמר לחברו המכשף וויליאם: " וואו, זה היה קשה". וויליאם ענה :" כן אה? אפילו בכוחות משותפים בקושי גברנו עליו. אה, הינה אני רואה את ביירון באופק". ואכן, כעבור מס' דקות ביירון, הקשת האלף הופע מתנשם ומתנשף, מלוכלך בעפר,וחצי מחציו חסרים. "סליחה על האיחור, נתקלתי בחבורת אורקים, ו…" הוא הבחין בגופו של הדרקון הירוק השרוע על העשב ותדהמה נכרה בפניו. "מה זה?" הוא שאל, והביט בשריון הקשקשים המלוכלך בדם דרקון של אולריך, ובקסדתו המעוקמת המכוסה בזעה, ועל וויליאם, ההדור כתמיד, בגלימתו האדומה לבנה ובשריון העור שלו, "מה עשיתם פה בלעדי!?". "הבסנו דרקון", ענה וויליאם, "אבל תמשיך, מה קרה עם האורקים"? "אאאאאם, פגשתי אותם לא מוכן- הם עשו לי מארב- אך הבסתי אותם והמשכתי בדרכי. יש כפר עם פונדק במרחק של משהו כמו ארבעה קילומטרים מפה". "בואו נלך לשם", אמר אולריך, "תגיד יש שם נפח? למה כי ראית את השריון שלי". "אני לא בטוח, לא בדקתי. אבל העיקר שיש שם פונדק". "גם אני חושב כך" אמר וויליאם, "בואו נלך". וכך בשעות בין הערביים, החבורה יצאה לכיון הכפר, ארבעה קילומטרים משם.


תגובות (8)

יאי אני רואה שאתה אוהב פנטזיה. מי לא?
סיפור נחמד מאוד והשילוב שלך בין הדמויות הוא קלאסי ביותר באנגלית (party)
יש לך קצת שגיאות כתיב. תשתדל לשמור על שפה נכונה, אני אוהב את ההתחלה המקרית. שנכנסו פתאום לסיפור, אבל אנחנו צריכים להכיר את הדמויות ולכן תצטרך לפרט עליהם בפרקים הבאים, תוסיף תיאורים (באיזה מקום הם, מה מזג האוויר, חיות, הרגשות) וגם להרבות בדיאלוגים. בסך הכל התחלה בהחלט מעולה
מקווה שתהנה כאן
בכבוד רב רוני

13/04/2012 15:51

נשמע מעניין…
אני מסכימה עם רוני ומחכה להמשך…

נ.ב. ברוך הבא ובהצלחה!!!

13/04/2012 16:06

העצה היחידה שיש לי בשביל לך, שעדיין לא ניתנה לך היא העובדה שהסיפור כולו גוש אחד. כדאי לך לא להתבייש להשתמש באנטרים, זה תמיד חיובי, וזה יוצר תחושה של סיפור מאורגן יותר. כאשר הכל בגוש אחד קל יותר להתבלבל בשורות, וזה יוצר תחושה לא נעימה לקרוא את הסיפור, וכמובן, אני מניח שאתה אפילו לא מתאר כמה חשוב זה להוסיף הרבה תארים. הרבה בהצלחה, ומחכה להמשך! וכמובן, ברוך הבא לאתר !

14/04/2012 02:29

ברוך הבא לאתר "סיפורים" ובהצלחה ממתינה להמשך בקי ♥

14/04/2012 03:12

מסכימה עם אור ורוני, כדאי להוסיף הרבה תארים, בעיקר של מראה הדמויות כדי ליצור תחושת הזדהות אצל הקוראים.
החלוקה לפסקאות עוזרת לנקות את הסיפור ולסדר אותו כדי שיהיה כיף לקרוא (:
אתה נראה כבעל דמיון מפותח, והשלישייה הזאת היא באמת שלישייה קלאסית.
מחכה לקרוא את ההמשך ^^

באהבה, לוסי.

14/04/2012 04:21

מסכימה עם כולם…
הפרק מאוד יצירתי ודמיוני, אני צופה לסיפור הצלחה גדולה!!
לפי דעתי אתה באמת צריך לחלק את הקטע לפסקאות כדי שיהיה יותר קל ומהנה לקרוא…
אתה יכול גם להוסיף תיאורים, על הדמויות, המקום, רגשות. כדי שהקורא יוכל באמת ובתמים להתחבר לסיפור.

מחכה לפרק השני!! :)
החולמנית.

14/04/2012 04:58

תודה תודה, אני אתייחס לעצות. אני לא יודע מתי יהיה פרק שני, אבל אני חושב שבקרוב

14/04/2012 05:07

עליך לכתוב פרק שני דחוף ביותר מה דעתך♥♥♥♥ ממני בקי שמאחלת לך הצלחה ♥♥

14/04/2012 05:13
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך