סתם ילדה רגילה
טוב אז חזרתי לסיפור

האמת הלא כל כך יפה פרק 3 ואני מזהירה בפרק יש תוכן אלים

סתם ילדה רגילה 30/09/2015 636 צפיות 2 תגובות
טוב אז חזרתי לסיפור

טוב אז החלטתי לחזור לסיפור מקווה שתיהנו
************************************
מהפרק הקודם
פתאום משום מקום נכנס איש שלבוש בשחור לחדרי הוא נראה מאיים יש לו עור שחום ושיער חום עיניו שחורות ומאיימות. האיש התקרב אליי ואני התרחקתי עד שהגעתי לקיר."ניק" צרכתי כשהאיש הוציא סכין מכיסו.
******************************************
ניק נכנס בסערה לחדרי והפיל את האיש לריצפה. האיש התרוממם מהר והתקרב אליי הפעם פחות פחדתי כי ניק היה איתי. "ניק ניק ניק אני רואה שאנחנו שוב נפגשים" אמר האיש "כן שוב פעם נפכשים פרדי" אמר ניק אוקיי אז קוראים לו פרדי הוא גם נראה מפחיד וגם השם שלו מפחיד. "ומה השם של הנסיכה?" שאל אותי פרדי לא עניתי מרוב פחד פרדי הצמיד את הסכין לגרוני "שאלתי שאלה" אמר בקול נוקשה "לא למדת שלא מרביצים לבנות?" שאל ניק התקרב אליו ונתן לו בוקס. "חחחח כמו בימים הרעים ניק" אמר פרדי "מה לעשות שכל פעם מחדש הפרצוף שלך דורש מכות!?" אמר ניק הוא ופרדי התחילו לריב מכות. ניסיתי להפריד ביניהם אבל הם לא הקשיבו לי. פתאום לניק צמחו ניבים וכל הסימנים מהמכות שהיו על גופו התרפאו. ניק זינק על פרדי והחל להכות אותו. באמצע המכות פרדי תפס אותי והצמיד לי סכין לצוואר ואמר "אתה באמת רוצה לעשות את זה לאחותך!?" "תעזוב אותה היא לא קשורה לזה" ניק אמר "ומעכשיו כן" השיב פרדי הרים אותי והצמיד אותי לקיר ומתחיל לחנוק אותי ניק ניסה להרביץ לו אך לפרדי לא הזיז לאחר כמה שניות ראיתי רק שחור. עיני נפתחו והייתי החדרי שכובה על המיטה שלי הלכתי לכיוון הסלון וראיתי את ניק יושב ורואה טלוויזיה. "איך את מרגישה יפה?" ניק שאל ברכות והכניס אותי לחיבוקו. "בסדר" השבתי וראינו את הסרט אשר הוצג על מסך הטלוויזיה. "טוב אני עולה לישון" אמרתי לניק כשנגמר הסרט "לילה טוב יפה" מלמל נכנסתי לחדרי ושקעתי בשינה עמוקה.
לאחר חמש ימים
יששש אין כמו יום שישי ועוד יום שישי של סיום כיתה ט׳ אף פעם לא אהבתי את החטיבה הזאת סתם כולם שם צבועים מסריחים. חזרתי הביתה וראיתי את ניק וחבר שלו יושבים ומדברים. החבר שלו בלונדיני עם עיינים כחולות שרירי ושזוף. רגע אני מכירה אותו אה זה מייק היינו פעם ידידים טובים אבל הוא טס לחול שנה שעברה מה הוא חזר? הוא הפך להיות ממש חתיך. אני זוכרת שפעם הייתי מאוהבת בו. תמיד שמרתי לו מקום בליבי אפילו עד עכשיו נראה לי שהפעם אני הולכת להשיג אותו. "מייק?" שאלתי "סול?! נשארת אותו הדבר" אמר מייק וציחקוק ניפלט מפי. "סול איך היה בלימודים?" ניק שאל "בסדר" עניתי "טוב אממ אני עולה לחדר שלי" מילמלתי ונכנסתי לחדרי. אני לא מאמינה אני לא מאמינה שמייק שלי חזר. אני זוכרת שאחרי שמייק עזב הייתי מאוד עצובה הרי אהבתי אותו בעצם גם עכשיו אני אוהבת אותו אני בטוחה שהאישיות שלו לא השתנתה. טוב עכשיו אני מוכנה לחיים החדשים שלי!


תגובות (2)

היי,
נתחיל בזה שמאוד צרם לי שאחרי כל דיבור ישיר של שאלה למשל, את כתבת "שאל ניק" או "שאל פרדי". מן הסתם הם שאלו אז זה מאוד מיותר. הייתי מוסיפה תיאורים במקום.
בנוסף, חסרים לי פסיקים ונקודות בחלק מהמקומות ובלי קשר, ל"חחחח" אין מקום בכתיבה ספרותית. אם את רוצה לתאר את משהו שהצחיק אותו, תכתבי במקום ""כמו בימים הרעים" אמר פרדי בלעג" או משהו בסגנון…
זאת ועוד, בחלק מהמשפטים יש בעיה תחבירית, בעיקר בכאלה שלאחר דיבור ישיר.
לדוג': "אמר ניק הוא ופרדי התחילו לריב מכות" – יש בעיה תחבירית פה, הרי לאחר ניק צריכה להיות נקודה שתפריד בין שני המשפטים שביחד יוצרים משפט לא הגיוני.
לגבי סימן תמיהה – קודם כל שמים סימן שאלה ורק לאחר מכן סימן קריאה, ולא להפך. לכן, אם נקח לדוגמה את המשפט "מה לעשות שכל פעם מחדש הפרצוף שלך דורש מכות!?" סימן השאלה צריך לבוא לפני סימן הקריאה.
*חמישה ימים
אי אפשר להכפיל אותיות. אם את רוצה להביע התלהבות כמו פה – "יששש", תביעי אותה בעזרת סימן קריאה, הקורא יבין מכאן שאת מתלהבת.
לגבי הכתיבה בכללי – לטעמי הסיפור כתוב בשפה נמוכה למדי, יותר מדי מדוברת… אני מציעה לך לקרוא יותר ספרים ובכך לצבור יותר ידע בכתיבת סיפורים ובכלל להעשיר את אוצר המילים.
לגבי התוכן:
התוכן לי אישית הזכיר הרבה תוכניות שראיתי בעבר וסיפורים, חסרה לי מקוריות.
בלי קשר – חוששני שהמספרת בסיפור לא ממש אוהבת את מייק, אלא רק דלוקה עליו קשות. אחרי הכל, הדבר היחיד שהצלחתי להבין זה שהוא ממש חתיך לדעתה ולא מעבר לזה, כך שזה לא נשמע שהיא אוהבת אותו באמת.
זהו, מצטערת על הביקורת הנוקבת.

01/10/2015 15:40

תודה על העזרה אני אנסה לשפר את הכתיבה שלי ועכשיו הסיפור מוקפא ואני מתחילה סיפור חדש

01/10/2015 15:45
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך