Tom1
פרק 22, הפרק לפני האחרון, יעלה במהלך השבוע. הנה הצצה קטנה לפרק. מקווה שאהבתם :)

הארי פוטר ואש האזמרגד: הצצה לפרק 22, פרק לפני האחרון!

Tom1 11/04/2016 697 צפיות 4 תגובות
פרק 22, הפרק לפני האחרון, יעלה במהלך השבוע. הנה הצצה קטנה לפרק. מקווה שאהבתם :)

– הצצה לפרק 22, פרק לפני האחרון! –
הארי באותו הלילה לא הרגיש טוב. הוא חשב על הסוהרסנים, מה שקרה לו לפני שבוע, וגם כמה מוזר שהכישוף "אקפספקטו פטרונום" לא הצליח לו… היה גם מאוד מאוד מוזר שאחר כך גם לרון והרמיוני לא הצליחו הכישופים, ופתאום הכל נפסק. זה היה כאילו דמבלדור היה שם, חשב הארי.
הארי היה בביתו, עם ג'יני. על הבעיה, מה שקרה עם הפטרונוס, ג'יני לא חשבה על זה יותר מדי, לעומת הארי, שחשב על זה כל הזמן.
דין נעלם להארי וג'יני כבר שבוע, והם לא היו מסוגלים לחיות. הם כל הזמן חשבו עליו, ורבו מלא פעמים. הארי וג'יני לא הצליחו לישון כבר שבוע שלם, הם לא הפסיקו לחשוב על דין. הם לא ידעו מה קרה לו, איפה הוא, ובנוסף לכך גם למה הוא נעלם. הם לא ידעו אם חטפו אותו, אם הוא ברח, התעלף, בהוגוורטס הוא לא עונה, או ש… הוא מת.
הם עוד לא קראו בעיתון הנביא היומי על אחיו של הלורד וולדמורט, גולדקורט שברח מכלא אזקבאן, וגם על שהוא הרג עשרים אנשים בקללה אחת.
"הארי!!" קראה הרמיוני.
"הרמיוני? מה קרה?" שאל אותה הארי. היא ענתה לו מיד: "יש לי משהו לספר לך."
"מה קרה? למה את כל כך לחוצה?" שאל הארי בלחץ, ומיד נזכר בדין ושאל אותה במהירות: "מצאת את דין? איפה הוא?"
הרמיוני ענתה לו, "למען האמת, חדשות טובות וחדשות רעות. מה אתה רוצה לשמוע קודם?"


תגובות (4)

יפה מאוד

11/04/2016 19:52

    ממש תודה =]

    11/04/2016 19:53

אהבתי

14/04/2016 15:35

    תודה (:

    14/04/2016 15:38
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך