Tom1
פרק 10. מקווה שאהבתם :)

הארי פוטר ואש האזמרגד פרק 10: שעון חול

Tom1 26/03/2016 673 צפיות אין תגובות
פרק 10. מקווה שאהבתם :)

– פרק 10 –
"שמעת משהו?" שאל הארי את הרמיוני בבהלה.
"הארי, אתה מקשיב לי בכלל?" שאלה אותו הרמיוני בכעס. הרמיוני התחילה להתעצבן והרגישה שהוא לא מקשיב, אבל לשנייה הבינה שדברים מוזרים הולכים כאן.
"שמעת את זה?" שאל אותה הארי בבהלה. הוא הבין שמשהו לא טוב קורה פה. היא פשוט לא ראתה את וולדמורט בעיניה. הארי היחיד שהרגיש שמשהו לא טוב קורה.
"את מה?" שאלה הרמיוני וניסתה להקשיב, אך לשווא, לא שמעו כבר כלום. הרמיוני לרגע אחר חשבה לשנייה שהוא סתם מדמיין, וסתם הכל קרה לו בגלל נשיקת הסוהרסנים.
אבל לרגע אחר, היה אפשר להבין שמשהו לא טוב קורה ושום דבר פה לא קורה סתם.
פתאום הופיע שעון חול, לא היה ברור כל כך למה זה, אבל יכול היה להיות שסוף סוף דבר אחד הרמיוני כן תבין, זה לא קורה סתם, זה סימן. למה – צריך לגלות.
שעון החול היה קצת גדול ובצורה מוזרה, בצדדיו היו נחשים, היה אפשר כבר מספיק להבין שהם ארסיים, ומסביב לשעון – חול, היה מין צבע כזה, כחול לבן בהיר.
בינתיים, רק הרמיוני ראתה, התבוננה ולא הבינה מה הולך כאן.
הארי הסתכל לקצה השני של האגם, מאיפה ששמע קול שקורא לו, וניסה למצוא משהו, לדעת או לגלות – מה מסתתר במקום האפל הזה?
"הארי!" לחשה הרמיוני בזמן שהסתכלה על שעון החול הזה מלפניה.
"הארי!" חזרה הרמיוני.
הארי התבונן בשעון ולא האמין למראה עיניו. השעון נעלם תוך כמה שניות, והצבע ריחף באוויר, כאילו השעון התפורר ונשארו רק שרידים.
הייתה בהלה קטנה, של הדבר הכי מוזר, של הדבר הכי לא הגיוני שקרה פה בשנייה זו.
הייתה שתיקה קצרה, עד שהרמיוני שאלה את הארי.
"מה הלך פה עכשיו?"
"אני לא יודע, אבל אני אברר." אמר הארי.
"בואי אחרי!!!" המשיך הארי את דבריו. הרמיוני לא הבינה מה הוא בדיוק מתכנן, אבל סמכה עליו בעיניים עצומות. הרמיוני הקפידה ללכת אחריו, ולא לאבד אותו, אף על פי כן שהלך מהר מדי.
"לאן אנחנו בדיוק הולכים, אם מותר לשאול?" שאלה אותו הרמיוני. לא היה לה מספיק כוח ללכת הרבה זמן בלי לדעת לאן. הארי לא ענה. להרמיוני לא היה כבר מספיק סבלנות, עד שהספיקה עוד פעם לשאול את הארי בכעס ובחוסר סבלנות.
"נו, לאן אנחנו הולכים?" שאלה את הארי עוד פעם.
"לקצה השני של היער" ענה הארי בזמן שהמשיך ללכת במהירות.
"למה?" הרמיוני שאלה עוד פעם את הארי עוד שאלה.
"טוב, את רוצה להישאר פה, אין לי בעיה עם זה, את רוצה להציל את מה שקורה פה, בואי איתי, תלכי מהר ובלי שאלות מיותרות! עכשיו את מבינה את כל מה שהיית צריכה לדעת?\" שאל אותה הארי והפסיק ללכת בחוסר סבלנות.
הרמיוני קצת התחילה לכעוס עליו, על כך שאיבד את כל מה שקרה בשנים האחרונות, אף על פי כן שהמשיכה ללכת אחריו עד שעקפה אותו. בנוסף לכך אמרה להארי לאן הם הולכים.
"אנחנו הולכים לקצה השני של האגם, נכון?" גילתה לו הרמיוני ובנוסף שאלה אותו. הארי ענה לאחר כמה שניות של שתיקה קצרה.
"כן, כל הכבוד שגילית! ואנחנו מאחרים את המועד, אז בואי בבקשה נתחיל לרוץ!" הארי התחיל להתעצבן עליה, אף על פי כן שגם היא עליו.
הארי והרמיוני התחילו לרוץ, ובנוסף על כך עדיין היה להם עוד כמה מטרים עד שהיו מגיעים. אבל הם לא וויתרו, הם המשיכו עד הסוף ולא הפסיקו לרוץ לשנייה.
הרמיוני קצת התחילה להבין מה עושים, אז לא שאלה שאלות מיותרות כפי שאמר לה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך