Tom1
פרק 13. מקווה שאהבתם :)

הארי פוטר ואש האזמרגד פרק 13: הזמן אוזל

Tom1 26/03/2016 724 צפיות אין תגובות
פרק 13. מקווה שאהבתם :)

– פרק 13 –
"אני מאמין ששעון החול שבקצה השני של האגם לא נמצא שם סתם, ואני מאמין שגם לא ההורקרוקס, אף על פי כן שיכול להיות שגם אין הורקרוקסים ושיש שיטה אחרת להרוג את וולדמורט." ענה הארי לדין. דין לא כל כך הבין, אף על פי כן שהרמיוני לגמרי הבינה את מה שהארי אמר.
הרמיוני קמה על רגליה ודיברה להארי ולדין.
"יאללה, בואו, אנחנו צריכים לרוץ עד הקצה השני של האגם והזמן אוזל, בואו מהר, אני חושבת שהבנתי" אמרה הרמיוני בזמן שהתחילה ללכת.
הארי ודין המשיכו לרוץ אחריה.
הם העדיפו לשתוק ולגלות איך מצילים את העולם.
איפה רון? כולם חשבו…
זאת השאלה שהכי עניינה אותם.
התחיל כבר להחשיך והיה נראה שכבר אמצע הלילה, אף על פי כן שלא ידעו מה השעה.
דין כבר התחיל להבין מה הם עושים, וככל שעבר הזמן, כך הבין גם יותר על השנים הקודמות.
הרמיוני כל כך דאגה לדין מאז שהצילה אותו מהנחשה של וולדמורט, וכך גם הארי מאוד דאג להרמיוני, אף על פי שדין מאוד דאג להארי.
כשהגיעו לקצה השני של האגם השחור המסוכן, כולם ראו שפתאום הזמן עומד להיגמר, היה נשאר רק עוד איזה כמעט 30 שניות.
"טוב, מה עושים עכשיו?" שאל דין בלחץ בגלל שראה את השעון.
הארי ענה מיד בלחץ: "אני אנסה לסובב את השעון"
הרמיוני מאוד דאגה גם להארי ואמרה לו: "בשום פנים ואופן לא –
אם יקרה לך כמו מה שקרה לדין? הוא כמעט מת." הארי אמר לה:
"הרמיוני, עלי זה לא יעבוד. את יודעת כמה פעמים וולדמורט עשה עלי אבדה קדברה וכלום לא פעל?" שאל אותה הארי בלחץ.
הרמיוני ישר ענתה לו: "זה כי השרביט לא ציית לו".
דין התחיל בינתיים להבין יותר…
בין רגע השעון חול סיים, אחרי כמה שניות שהשעון חול סיים, נפלטה אש במעגל והארי היה בפנים.
דין והרמיוני כל כך נבהלו. הם חייבים לעשות משהו בשביל להציל אותו…

***
אחרי כמה שניות הארי התעלף בתוך האש.
האש הבהבה בצבעים של ירוק, ואז פתאום באמצע הייתה אבן שהייתה נראית יקרה מאוד בצבע ירוק.

בקצה השני של האגם…

דין והרמיוני פתאום היו באמצע השני של האגם ולא הבינו מה קורה להם…

פתאום וולדמורט הופיע באמצע ועשה כמה כישופים על הארי, כמה כישופים על דין וכמה כישופים על הרמיוני.
כלום לא היה מובן באותו רגע…
כולם בן רגע נעלמו, האש התפוצצה לשמיים, והאות האפל הייתה נראית בשמיים.
כולם הגיעו פתאום לאמצע היער.
האות האפל הייתה נראית בשמיים, שלד ובתוכה נחש זוחל.
היער היה נראה אפל וחשוך, כבר השעה הייתה איזה 2 בלילה, ובוקר כבר עוד מעט היה צריך להגיע.
הם היו חייבים לתפוס מחסה שיוכלו לישון בו. או שפתאום וולדמורט יתפוס אותם ויחטוף את דין, או את הרמיוני. לכולם הראש התרוצץ במחשבות, מה הם עושים עכשיו? הגיוני שאחרי כל מה שעברו, כולם נרדמו, באמצע היער.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך