Tom1
פרק 14. מקווה שאהבתם :)

הארי פוטר ואש האזמרגד פרק 14: האות האפל

Tom1 26/03/2016 684 צפיות 3 תגובות
פרק 14. מקווה שאהבתם :)

– פרק 14 –
דין התעורר ראשון.
מה זה המקום הזה? איפה הוא? הוא אף פעם לא היה באזור הזה של היער. מה כולם עושים פה?
דין בינתיים התהלך קצת ביער. הוא ראה את הארי ואת הרמיוני ישנים, אף על פי כן שלא רצה להעיר אותם.
דין הגיע כמעט לקצה של היער ולא ראה את האי עם האגם השחור, ההורקרוקס, השעון חול, הכל.
דין ראה את האות האפל בשמיים ולא הבין מה זה אומר. הוא אף פעם לא ראה כלום בכל מה שקשור בהוגוורטס, הוא רק שמע את מה שהארי סיפר לו, אבל הוא ראה את רון, ג\'יני, ואת כל הילדים שלהם.
דין נבהל על כך שנעלם האי והכל, ובעיקר, במיוחד על האות האפל. דין ידע שזה האות האפל, כי הארי סיפר לו כמעט הכל, יש עוד כמה דברים שהוא לא יודע. אבל על האות האפל, הארי סיפר הרבה.
דין רץ בחזרה לאמצע היער בין העצים, והעיר ישר את הרמיוני ואת הארי, בשביל לספר להם על כך.
הארי והרמיוני התעוררו ברגע אחד, הם לא הבינו כל כך איך הם הגיעו לפה, אבל הם ישר הקשיבו לדין.
"הארי והרמיוני, האי נעלם: אין הורקרוקס, אין את האגם השחור, אין את השעון חול, אין את אש האזמרגד, אין כלום, יש רק את האות האפל. וולדמורט מסתובב כאן, הוא מתכנן מלכודות!" הסביר דין ברגע אחד.
הארי והרמיוני הקשיבו לדין והתחילו להבין. הם כבר לא יודעים כלום, הם רק יודעים שהם השמידו את כל ההורקרוקסים והארי הרג את וולדמורט. וולדמורט התפורר, אבל אף אחד לא יודע איך וולדמורט חזר לחיים.
כולם ביחד רצו לקצה השני של היער בשביל לראות אם יש את האי, האגם השחור ואת הכל, אבל באמת לא היה.
היה רק את האות האפל, וולדמורט באמת מסתובב פה.
הייתה שתיקה קצרה, ופתאום הרמיוני התחילה לשאול ושברה את ההלם.
"איך הגענו לפה? הרי היינו באי, לא? איך האי נעלם?" שאלה הרמיוני.
כולם הבינו שדברים מוזרים קורים, אבל כולם ידעו שהכל בגלל וולדמורט.

"הרמיוני, היד שלך דם." אמר הארי להרמיוני ודין והארי הסתכלו על היד שלה.
"אוי, זה בטח מהנחשית של וולדמורט, היא הכישה אותי במקום את דין" אמרה הרמיוני.
"תודה" אמר הארי.
"לא צריך" אמרה לו וחייכה.
"כן צריך, הצלת את הבן שלי, אם לא היית מצילה, הוא היה נהרג!" אמר הארי.
"מה עושים עכשיו?" שאל דין. הוא באמת לא ידע, אחרי מה שכולם עברו.
"צריך לגלות אם יש הורקרוקסים" ענה הארי.
"מה עם רון?" שאלה הרמיוני.
"אחר כך נגלה, עכשיו – בואו איתי." אמר הארי.
הארי הרים את השרביט למעלה.
מהשרביט פתאום היה נראה שיצא אור למעלה, ודין, הארי והרמיוני עפו לשמיים.
"זאת הייתה התעתקות, נכון?" שאלה הרמיוני.
"כן," ענה הארי…
שלושתם עמדו באמצע מקום חשוך, ולאחר זמן מה גילו איפה הם: מנהרה.
שלושתם הלכו הליכה מהירה עד שהגיעו לאמצע המנהרה.
פתאום בא מולם מן אש ירוקה כזאת, שלושתם הבינו מה זה עושה כאן, ומה פירוש הדבר: אש האזמרגד!!!
אש ירוקה חסמה את דין והרמיוני והארי קפא במקום בתוך האש. דין והרמיוני דאגו לו. הם לא ידעו מה לעשות.
הרמיוני פתאום הטילה כישוף.
"טיטאלפדגאיס." כלום לא עזר, היא ניסתה עוד פעם:
"טיטאלפדגאיס!" כלום לא עזר…
הרמיוני דאגה לדין ולהארי עכשיו הכי הרבה. היא ניסתה לשמור על דין הכי הרבה, הארי ידע להגן על עצמו.


תגובות (3)

תמשיך

26/03/2016 12:35

    תודה, בקרוב יעלה פרק נוסף :)

    26/03/2016 14:47

פרקים חדשים עלו!

01/04/2016 16:41
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך