Tom1
פרק 23 ואחרון! מקווה שאהבתם :)

הארי פוטר ואש האזמרגד פרק 23 ואחרון: תכנית גלויה

Tom1 15/04/2016 765 צפיות 5 תגובות
פרק 23 ואחרון! מקווה שאהבתם :)

– פרק 23 ואחרון –
מקום: בית הספר לכישוף ולקוסמות הוגווטס
שעה: 15:45

"הארי, כמה טוב לראות אותך! שלום רון… והרמיוני." אמרה פרופסור אמברידג' וחייכה אליהם. "אני מניחה שבאתם להיבחן למורים להוגוורטס."
"דווקא את הבוחנת?" שאל הארי בכעס.
"לצערי, לא." אמרה אמברידג'.
"מה? באמת?!" שאל הארי.
"בואו אחריי!" התעלמה פרופסור אמברידג' מהתגובה של הארי.
***
הארי, רון והרמיוני ירדו מהגבעה בעקבות פרופסור אמברידג', לבקתה של האגריד. אמברידג' דפקה בדלת, ולאחר כעשר שניות ארוכות הדלת נפתחה.
"שלום, הארי רון והרמיוני!" אמר האגריד בשמחה והמשיך. "אני מניח שבאתם להיבחן להיות מורים." האגריד התעלם מפרופסור אמברידג'. אמברידג' זזה הצידה ונתנה להארי, רון והרמיוני להיכנס.
"כן, זה נכון." אמרו רון והרמיוני פה אחד.
"בואו, כנסו!" אמר האגריד והכניס אותם.
"מוטב שאלך, תודה האגריד. ואני מניחה שאתה יודע כבר מה לעשות. אל תשכח!" אמרה אמברידג', וטיפסה במעלה הגבעה.

"אל תדאגו, התקבלתם!" אמר האגריד בשמחה, בזמן שמזג להם קפה.
"מה? באמת?!" קפץ רון משמחה.
"כן, ומאחר שכבר כמעט שבועיים אין לנו מנהל…" האגריד אמר והמשיך את דבריו, "הארי," האגריד הצביע על הארי. "אתה יכול לתפוס מקום."
"מה? זאת אומרת, זה יהיה כבוד גדול בשבילי." אמר הארי וקצת חייך. לאחר מכן המשיך. "תודה!"
"אתה יכול להגיד גם לג'יני לבוא, שתהיה כאן מורה, בבית הספר." אמר האגריד. הארי שמח ואמר: "בטח, בשמחה. היא מאוד תשמח…"
"אז אני עוד מעט אלך ואודיע מי המנהלים והמורים. כל אחד יכול לבחור לו נושא. אנחנו מתחילים שבוע הבא, ביום ראשון. מכיוון שהיום יום שלישי, יהיה לכם זמן להתארגן. הודיע לי מחר מי מלמד מה, בסדר?" אמר האגריד ושאל.
"כן, בטח… ברור!" אמרה הרמיוני והמשיכה. "אז אנחנו נלך, נבוא לכאן מחר. ביי!"
"ביי." אמר האגריד, ואחריו הארי ורון קמו ואמרו לו "ביי!".

"הרמיוני, מה את רוצה ללמד?" שאל רון את הרמיוני, בזמן שהארי סגר את הדלת של הבקתה של האגריד.
"אני עוד לא ממש יודעת, אבל מה שבטוח זה שהארי ילמד התגוננות מפני כוחות האופל." ענתה הרמיוני.
"מה, למה?" שאל הארי והצטרף לשיחה.
"אתה לא זוכר את אחיו של הלורד וולדמורט, גולדקורט? אתה צריך ללמד את דין (אם נמצא אותו), ובעצם… את כולם!" אמרה הרמיוני.
"נכון, את צודקת. ואל תבטאי את שמו, כמו וולדמורט." אמר הארי.
"צודק, מצטערת." אמרה הרמיוני והתנצלה.
"מה?! יש את אח של וולדמורט. לא נכון… מה זה לא מתאימה לי עוד מלחמה. טוב, בואו נלך. יש לנו המון עבודה. ו… תסבירו לי בדרך חזרה על מה אתם מדברים!"
הארי מיד אמר: "אני מצטער, אבל אין ברירה לעוד מלחמה. הוא חטף את דין!"

מקום: הוגוורטס, הבית של גריפינדור
שעה: 16:30

"את באמת חושבת שאנחנו צריכים לשתף את ג'ון ושרה?" שאל רון את הרמיוני.
"אני לא יודעת, אבל אין ברירה." ענתה הרמיוני.
"אתם חושבים שדין בסדר?" שאל הארי את רון והרמיוני. הם לא ענו, ואחר כך הרמיוני ענתה בשקט: "אני מקווה שכן."
לאחר כמה דקות ג'ון ושרה הגיעו.
"היי שרה! הרמיוני, רון והארי כאן!" קרא ג'ון לשרה.
"היי." אמרו הארי, רון ושרה פה אחד.
"היי." ענו להם ג'ון ושרה.
"מה אתם עושים כאן?" שאל ג'ון.
הארי ענה, "יש לנו משהו חשוב לספר לכם. אנחנו יוצאים למלחמה. אבל אתם חייבים להבין, שזה הולך להיות מאוד מסוכן."


תגובות (5)

מאוד אהבתי. מדרגת חמש

15/04/2016 13:03

    תודה רבה. שמח שאהבת (:

    15/04/2016 13:11

מדהים! איזה כיף שגם עכשיו הארי המנהל של בית הספר!

15/04/2016 14:10

אהבתי מאוד :)

15/04/2016 14:10

    תודה רבה (:

    15/04/2016 15:25
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך