האתגר של יוטה- העולם החדש- פרק 1: סביב השולחן העגול

28/11/2014 639 צפיות אין תגובות

ביום שישי בערב, הייתה ארוחת הערב הגדולה של משפחת בן- ארד, סביב השולחן העגול והגדול בבית של המכשף סם.
צלחות עם דגים הוגשו, סלט, פשטידות בשר והריח היה מדהים, ניחוח רענן של פרחים היה בגינה הקטנה של סם המכשף, הוא הסיט את הוילון הכחול, חייך והסתכל על הסועדים.
נשמע רעש מתכתי של כלים, כפיות, כוסות פלסטיק זהובות, כלים חד פעמיים לסלטים בצבע סגלגל. סלט הירקות הגדול היה מונח בקערה גדולה עם עיטורים של פרחי זהב, כלניות וורדים. המכשף פרש מפה צהובה על השולחן הקטן שלו ודפדף בספר עם כריכה קשה, אדומה, האותיות בספר היו בצבע זהב ובצבע שחור, האותיות היו מוגדלות ובולטות, הוא המשיך לדפדף בספר ומדי פעם הוא העיף מבט לראות מה קורה עם משפחתו שישבה סביב השולחן העגול, הוא עסק בדברים אחרים והוא לא רצה לאכול, הוא המשיך לדפדף בספר וקרא את האותיות שהיו כתובות בשפה העתיקה של המכשפים והמכשפות, הוא הניף את שרביטו, נשמעו צלילים של סכינים, אחיו של המכשף סם פינה את כלי ההגשה ושם אותם בכיור.
"אתה בטוח שאתה לא רוצה לבוא לאכול? כי אני מתחיל לפנות כאן…" אמר אחיו של המכשף סם.
"לא תודה!" אמר סם וכחכח בגרונו, הוא לחש כמה מילים, הניף את שרביטו וניצוץ של קסם הופיע במרכז השולחן העגול הגדול, הסועדים נבהלו.
"אני מצטער" אמר סם, "תמשיכו לאכול!"
הסועדים המשיכו לאכול, אך עדיין נשמעו לחשושים ודיבורים בנוגע לקסמים ולדיבורים של סם.
לפתע, נשמעו רעמים וברקים הבליחו וגשם פתאומי ניתך.
"ערפדים!" אמר סם ורץ אל החלון, הוא הסתכל על השמיים השחורים והחזיק במעקה הלבן והגדול, היה לו סלון גדול, עם ספה סגולה, שולחן גדול עם עציצים, כלי נוי, דברים שהוא אסף וגם ציורים שלו. מתחת לשולחן הייתה מגירה קטנה בה הוא היה שם דברים שהוא היה כותב. הייתה טלביזיה גדולה, אפורה וישנה שהונחה על שולחן עץ רחב וסמל גדול בצבע כחול הופיע מעל מסך הטלביזיה, בחלק של המסגרת שלה.
המטבח היה קטן, כיסאות עץ פשוטים, אך כלי מטבח גדולים, חלקם זהובים, חלקם כסופים, חדרו של סם היה גדול מיטת עץ גדולה, מחשב, שולחן כתיבה ומדף ספרים.
סם הסתכל על הגינה שלו ואז הוא שוב חזר להסתכל על השמיים הוא ראה אור צהוב, חזק.
"אוי ואבוי!" הוא אמר, "יצור רשע, אכזר מתקרב אלינו… יש לו כנפיים, אזניים גדולות, פה גדול, אף סגול, ציפורניים חדות.
"מה?!" שאלה אמו של סם.
"אני באמת לא מבין מה קורה פה!" אמר אחיו של סם.
"רוצו לחדר המגן! רוצו!" צרח סם וכל בני משפחתו, רצו אל חדרו, הם נכנסו דרך ארון הבגדים שלו שהיה ליד ארון הספרים ועמדו מאחורי אחד הקירות של החדר הסודי בביתו של סם, חדר המגן. החדר הכי מוגן בביתו של המכשף המסתורי הזה.
"הוא בא, הוא מתקרב!" אמר סם, "הוא נכנס לבית שלנו!"
"סם!" צרח אחיו של סם והתכוון לצאת, אבל אמו לא נתנה לו לצאת.
"אתה תישאר כאן, ככה סם אמר!"
סם הניף את המטה הגדול שלו שנראה כמו שרביט, לחש עוד כמה מילות קסם, אבל אלו לא היו המילים הנכונות היצור הלך וגדל.
"אוי ואבוי!"
המטה של סם נשמט מידו והבזק של אור הופיע.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך