הדאודורנט הקסום! (לתחרות של גבירת המיינקראפט א.מ.ש)

Mrs. Pancakes 11/06/2014 947 צפיות 4 תגובות

דיינה קמה בבוקר, הסתרקה, התלבשה, ולבסוף – ריססה עצמה בדאודורנט "חיימודילה סגול", שעוד לא יצא בכלל לחנויות והיא הייתה כמעט היחידה בעולם שקיבלה אותו!
דיינה שמה את התיק שלה על כתפה ויצאה בדרכה לבית הספר, הדאודורנט נמצא באחד התאים של התיק שלה. היא הייתה עושה איתו הכל – אוכלת, ישנה, הולכת איתו לבית הספר, חוזרת איתו מבית הספר, לוקחת אותו לאירועים של בית ספר, מלבישה אותו בשמלות של הבובות של אחותה ועוד. יום אחד, שדיינה הוציאה את הדאודורנט כדי להשפריץ (או יותר נכון, לעשות איתו מקלחת), הוא קפץ מידיה והצמיח כנפיים.
"שלום, דיינה! אני דודו הדואודורנט ואני קוסם סגול, ואת קוללת בכוח הקסמי והריחני שלי!" הוא הפך לאיש סגול והרים את בית השחי השעיר והסגול שלו.
"איכססס!" צרחה דיינה וברחה, האיש השעיר רדף אחריה ובסוף הפך גם אותה לדאודורנט מקולל. הסוף!


תגובות (4)

אה…
דבר ראשון, הייתה לי תחושה שלא הדאודורנט הוא הדמות הראשית, אלא דיינה. דבר שני, הכתיבה כאן קצת שטותית וילדותית.
דבר שלישי, הסיפור הרגיש לי כאילו הוא עבר מהר מידי. התכוונתי שתכתבו סיפור (ברצינות) על דאודורנט שמערב פנטזיה.
דבר רביעי, זה קצת הרבה יותר מידי לא הגיוני. אבל זה לא כזה נורא.
דבר חמישי, אני בהחלט לא גבירת מיינקראפט. חוצפה.
בסך הכול סיפור קצר ונחמד =)

11/06/2014 16:56

את משחקת מיינקראפט?

11/06/2014 17:03

תוכן מעמיק במיוחד…
התחברתי לעלילה ברמות הקשות.

11/06/2014 17:12

עסיסילינה, זה סיפור מדהים.

26/06/2014 12:42
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך