Pepper
אני יודעת שלא ככה מציגים דמות אבל אין לי כוח להציג אותה בסיפור. מקווה שתרשמו, אני אבחר את שלושת הזאבים שהכי אהבתי (אם יהיו יותר מידי נרשמים) והשאר יהיו רעים\נטרלים\ דמויות משנה. דרך אגב, אין לי מושג למה בחרתי דווקא בנוטרדם

הזאבים מנוטרדם-הרשמה+הצגת דמות ראשית+הקדמה

Pepper 31/08/2014 826 צפיות 7 תגובות
אני יודעת שלא ככה מציגים דמות אבל אין לי כוח להציג אותה בסיפור. מקווה שתרשמו, אני אבחר את שלושת הזאבים שהכי אהבתי (אם יהיו יותר מידי נרשמים) והשאר יהיו רעים\נטרלים\ דמויות משנה. דרך אגב, אין לי מושג למה בחרתי דווקא בנוטרדם

"את חושבת שתצליחי?" שאל אותי אחי בדאגה
"כן" אמרתי בקול רם
"מיה, תשמרי על עצמך, אני לא רוצה לאבד גם אותך" הוא אמר לי ודימעה זלגה על פניו
"אני אהיה בסדר, הזאבים החדשים צריכים להיות במרכז העיר בכל רגע" אמרתי
"בהצלחה" הוא אמר לי ואני הפכתי לזאב והתחלתי לרוץ…
אז ככה, על העיר נוטרדם השתלטו אנשי זאב, כל בן אדם שננשך מתהפנט והופך לרע מלבד שתיים- מיה, נערה בת חמש עשרה בעלת שיער שחור ואחיה סקוט בן העשר, מיה הולכת להכיר עוד שלושה אנשי זאב טובים, וביחד הם יצילו את נוטרדם. מיה היא אשת זאב מסוג שנקרא "אלפה", היא היחידה בעולם ומה שמיוחד בה זה שהיא יכולה להפוך לכל סוג כלב שקיים (כולל זאבים).
הרשמה:
אני צריכה את שלושת הנערים הטובים (אני ימלא את זה בקשר למיה)
שם: (עדיף אמריקאי) מיה
אופי: חסרת רחמים, לא מוותרת, חזקה (נפשית), קשוחה, אמיצה, רגזנית ובעלת פטיל קצר.
מראה בתור אדם:שיער שחור קצר, רזה, עיניים צהובות-אדומות.
מראה בתור זאב: פרווה שחורה וניבים גדולים ולבנים
כלי נשק מועדף: (עדיף נשק קר) חץ וקשת


תגובות (7)

uta uta

שם: ג'ון
גיל: לא כתבת אבל בכל זאת מה שאת רוצה
אופי: נחמד בעל מזג טוב, לא מתעצבן מדברים, אינו לחוץ, אם הוא רואה מטרה הוא ישיג אותה בכל מצב.
מראה: בתור אדם: שיער בלונדיני עד הכתפיים ועיניים ירוקות, שרירי מחוטב
בתור זאב: פרווה זהובה צהובה, עיניים כסופות וניבים ארוכים, טפרים שחורים חדים.
נשק מועדף: מעדיף את אגרופיו ורגליו למלחמה. אם חייב אז חרב.
ויש לי שאלה יש מצב שהוא יהיה גם אלפא?

31/08/2014 19:10

שם: אנני
אופי: נדיבה, טובת לב, שנונה, אמיצה, הגונה, כנה, לא נפתחת בקלות, סומכת רק על עצמה, לא מתעצנבת כמעט בכלל ואם כן זה ממש נדיר, אופטימית, חייכנית.
מראה: עיניים כחולות, שיער בלונדיני אבל ממש בהיר, רזה, די נמוכה, עור חיוור.
בתור זאב: פרווה לבנה, עיניים כחולות בהירות, ניבים לבנים וארוכים
נשק: סכינים קטנים שתמיד נמצאים איתה.
והיא אלפה אם אפשר (:

31/08/2014 19:28

שם: יוני (ג'ונתן)
אופי: ציני, עולה על עצבים, בעל פתרונות טובים, לא נפתח בקלות, פסימי לרוב, יודע לצחוק ויכול להיות חברתי. תמיד יפקפק בכול דבר, אפילו בכוח הכבידה. מעדיף להשיג מטרות של אחרים מאשר את של עצמו. נכנע בקלות לרגשות מבפנים, אבל בחוץ הוא סתם נראה אדיש וציני.
מראה: עיינים ירוקות, שיער בין בלונדיני לג'נג'י, מלא נמשים. אף ישר וקטן. שפתיים דקות. גבוה, רזה מידי, ידיים ארוכות מידי ואצבעות אורכות מאוד. כתפיים דקות. משקפיים.
מראה בתור זאב: פרווה שחורה עם בטן אפאפרה-שחורה, עיגולים לבנים-אפורים מקיפים את עיניו ואפו. אוזניים ארוכות מידי. זנב קצוץ.
נשק: חרב שתי ידיים רגילה, בצורת צלב עם ידית קשיחה, לא כבדה מידי ונוחה להשתלטות. אבל הוא גם צלף סכינים לא רע.
תמשיכי!
אליה\ן

31/08/2014 20:29

שם: בריאן
גיל: 17
אופי: נחמד לאנשים שהוא חושב שזה מגיע להם, נאמן, לא יברח מקרב, קשוח, לרוב רגוע אבל יכול להתפרץ, חכם מאד, רציני אבל יודע לצחוק מבדיחה טובה, הוא לא מראה שהוא מאוהב אבל מתאהב די בקלות.
מראה: שיער חום בהיר קצר, עיניים חומות זהובות, חיוך סקסי, גבוה שרירי ומחוטב.
בתור זאב: הפרווה כמו שיערו ועיניו נשארות באותו צבע (אם ראמת דימדומים אז כמו ג'ייקוב)
נשק: גרזן בכל יד, והוא זוקר אחד מהם כשהיריב שלו בורח.
הוא זאב טוב
מקווה שהוא בסדר

31/08/2014 20:31

שם: רוי
מראה: עיניים כחולות בהירות, שיער חום כהה, עור די בהיר יש לו משקפיים אבל זה לא עושה אותו לחנון או למכוער.
בתור זאב: פרווה בצבע בהיר, עיניים כחולות בהירות ובגלל שיש לו משקפיים אז בתור זאב יש לו שני עיגולים לבנים מסביב לעיניים, כמו משקפיים.
אופי: שנון וחד הבחנה, ציני, אופטימי, משוגע, מרדן קיצוני ביותר, אוהב לעשות דווקא, לא פתוח במיוחד ואף אחד לא יצליח לפתוח אותו לגמרי.
נשק: חרב ופגיון
יש מצב שהוא יהיה מהרעים?

31/08/2014 21:02

הבהרה חשובה! יש רק אלפה אחד!

31/08/2014 21:34

שם: בראד
מראה: עיניים קטנות ושחורות, שיער חום כהה כמעט שחור, גבוה, שרירי, שזוף, צלקת קטנה מתחת לעין שמאל כתוצאה מקרב שהיה ילד,
אופי: יודע לתמרן, שקרן, פלרטטן, ציני ושנון, מאמין שכל מה שהוא עושה זה טוב, מאמין שהכל אםשר לפתור רק בקרבות, כושר שיכנוע מצויין, קשוח, מזג חם, מתעצבן במהירות.
מראה בתור זאב, פרווה שחורה עם כפות רגליים חומות, עיניים שחורות וקטנות, ניבים ארוכים.
נשק: הוא די מאמין שהכל אפשר לפתור מכות ללא כלי נשק רק הכוח אבל אם ממש חייב אז מוט ברזל ארוך? זה הדבר היחיד שעלה לי צמיד אפשר לשנות.
שיהיה מהרעים אם הוא מתקבל

01/09/2014 12:27
2 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך