Pepper
אני באמת מצתערת וגם אני שונאת דברים כאלה אבל כל פרק יקח הרבה זמן כי כבר על היום השלישי ללימודים יש לי מלא שיעורים אז סליחה. עכשיו אם יש משהו מהקוראים כאן שקראו גם את שמונה חיילים אני צריכה להודיעה שבזמן הקרוב לא תהיה עונה שנייה כי בשלב מסוים כבר נמאס לכתוב את זה. מקווה שיצא יפה ואני אשמח לביקורת.

הזאבים מנוטרדם-פרק 1 מוקדש לuta

Pepper 03/09/2014 815 צפיות 3 תגובות
אני באמת מצתערת וגם אני שונאת דברים כאלה אבל כל פרק יקח הרבה זמן כי כבר על היום השלישי ללימודים יש לי מלא שיעורים אז סליחה. עכשיו אם יש משהו מהקוראים כאן שקראו גם את שמונה חיילים אני צריכה להודיעה שבזמן הקרוב לא תהיה עונה שנייה כי בשלב מסוים כבר נמאס לכתוב את זה. מקווה שיצא יפה ואני אשמח לביקורת.

מיה הגיעה למרכז העיר ושם עמדו שלושה זאבים, הראשון בעל פרווה זהובה ועיינים אפורות שחשף את ניביו אליה השני היה בעל פרווה שחורה כמו הלילה ובטן אפורה שהסתכל עליה וגילגל עיניים והאחרונה הייתה זאבה לבנה כמו הירח בעלת עיניים כחולות עמוקות ויפות.
"אתם בטח הזאבים החדשים נכון?" נהמה לעברת מיה
"ואת?" שאל הזאב הזהוב
"אני מיה, אני קראתי לכם לכאן" השיבה לו, במהירות שינו צורה שלושת הזאבים, הזאב הזהוב הפך לנער שרירי בעל שיער בלונדיני עד הכתפיים, הזאב השחור בעל הבטן האפורה הפך לנער ג'ינג'י והוציא מכיסו משקפיים ששם על עיניו במהירות, הזאבה הלבנה הפכה לנערה בעלת שיער בלונדיני מאוד בהיר שהסתכלה על מיה במבט חושד
"ואיך נדע שזו באמת את ולא משהי שמנסה לעבוד עלינו" שאלה בחשד, כתגובה לשאלתה מיה שינת את צורת לכלב זאב ומיד אחרי זה לכלב קטן ופרוותי לאחר מכן הפכה לשועל שחור והנער הבלונדיני שם לב לסימן כתר לבן וקטן שנמצא על כתפה בכל אחת מהצורות.
"דרך אגב, אני יוני" אמר הנער הג'ינג'י
"אני אנני וזה ג'ון" אמרה הנערה ואז הצביעה על הנער הלונדיני, מיה חזרה לצורת האנושית ופיזרה את שערה השחור והקצר
"אני מיה, בואו נזוז, לא בטוח כאן" אמרה מיה ושוב הפכה לזאב, אחריה הפכו שלושת הנערים לזאבים גם כן ומיה רצה חזרה לכיוונו של סקוט, אחיה. לאחר לא הרבה זמן של ריצה הגיעו לביקתת עץ קטנה וישנה, מיה נכנסה לשם תוך כדיי שהיא חוזרת להיות אנושית והנערים אחריה
"איפה אנחנו?" שאלה אנני
"זה לא משנה, סקוט בוא!" קראה מיה ומאחורי אחד הרהיטים יצא ילד כבן עשר בעל שער שחור ועיניים ירוקות, הוא הסתכל לכיוון הנערים
"איזה חמוד" צחקה אנני
"עושים לו בייביסיטר?" שאל בלעג ג'ון
"זה סקוט, הוא לא איש זאב, הוא היחיד בעיר שלא ננשך" הציגה אותו מיה
"אז איך מחזירים את בני האדם לעיר?" הגיעה יוני לעינין
"בשביל זה צריך להרוג את בראד, זכר האומגה" ענת מיה ונראתה נינוחה עם הרעיון של לרצוח משהו,
"וואו, עצרי הכל!" קראה אנני "את רוצה שאני יהרוג משהו?" היא התעצבנה
"כן" ענתה מיה
"מה זה זכר אומגה?" שאל ג'ון
"אני נקראת נקבת אלפה, אני יכולה להפוך לכל סוג של זאב, זכר אלפה זה אותו דבר רק שהזכר הזה הוא רע והנשיכה שלו קטלנית, אם הוא נשך משהו לא יעזור כלום" הסבירה מיה "הוא גמור!"
"אז צריך להרוג אחד כדיי שלא יהרגו יותר" הסכימה אנני בעצב
"אז מה הבעיה?" שאל יוני "את לא יכולה פשוט ללכת ולהרוג אותו? איך אנחנו קשורים?"
"לברד יש שתיי עוזרים, גם הם אנשי זאב" אמר סקוט "והם עוזרים לו לחפש את נקודת האנרגיה של נוטרדם, אם הוא ימצא אותה לא יהיה כוח בעולם שיוכל לעצור אותו".
"וואו, אני מבין שזה יהיה קשה נכון?" שאל יוני בדאגה
"מאוד" חייבה מיה ויצאה מהבית
"לאן הולכים?" שאל ג'ון
"רחוק מאוד מכאן" הפחיד אותו סקוט אבל כשראה שג'ון נרתע הרגיעה אותו "תרגע, הולכים לרחוב ליד". בזמן שרצו בצורת הזאב שלהם שאלה אנני
"אז מי העוזרים של האומגה?"
"קוראים להם רוי ובריאן, הם חזקים אבל אתם תהיו יותר" נהמה מיה
"ומה זה?" שאל ג'ון והצביעה לעבר כתפה של מיה שעליה היה סמל כתר לבן שהיה בולט על פרוותה השחורה "קוראים לזה סמל הכתר, יש אותו לאלפה ולאומגה שאני ובראד הם היחידים" הסבירה מיה.


תגובות (3)

uta uta

דירגתי חמש, מאוד אהבתי..

03/09/2014 18:14

מאד אהבתי, אבל חבל לי שבריאן הוא עוזר של הרע.
לא משנה אבך, ממש טוב ודירגתי 5 :)

03/09/2014 18:38

ממש אהבתי! מדרגת 5 ותמשיכי !

03/09/2014 20:17
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך