הזנב של אלקסיס-פרק 2

Leo_Lover 10/08/2012 632 צפיות אין תגובות

פרק 2
לכודה

כשהתחילו להעלות אותי למסוק ניסיתי להתפתל ולנסות לצאת אבל החבלים היו חזקים מדי וכלל שניסיתי להשתחרר הסתבכתי יותר. כשעליתי למסוק והורידו ממני את החבלים ניסיתי לקפוץ בחזרה למים אבל הם היו כל כך רחוקים עד שהחלטתי אפילו לא לנסות. היה שם גבר עם כרס עבה שביצבצה מהחולצה והגבר השני היה צנום עד שכמעט ראו לו את העצמות. לא הצלחתי לראות מי מטיס את המסוק, ראיתי רק כובע טייסים על ראשו אבל הוא שאל "מה מצאתם הפעם? הדבר הזה מכביד על המסוק! אנחנו עלולים ליפול למים""קראת לי עכשיו שמנה?! ואני לא דבר!! אני בסך הכל בחורה רגילה שהמטומטמים האלה העלו מהמים!!" צעקתי לעבר הטייס.ולשנייה אחת נראה כאילו עברה בגבו צמרמורת. הוא לחץ על כפתור שניחשתי שהיה "טייס אוטומאטי" כי הוא התרומם מכיסאו והתקדם לעבר גוף המסוק. כשהוא ראה אותי הוא נעצר והוריד את הכובע ושיערו, סליחה, שיערה האדום והחלק של הטייסת התפזר מאחורי גבה. "ומה יש לנו כאן? איך קוראים לך ילדה? את בכלל יודעת לדבר?" היא שאלה אותי.
"קוראים לי אלקסיס וכפי ששמת לב, אני יודעת לדבר ואני גם יודעת לקלל אז תחזירו אותי למים עכשיו ומיד!" עניתי לה.
"חצופה", היא אמרה "אהבתי"
התחלתי ללבוש הבעה זועמת על הפרצוף שלי כשלפתע הרגליים שלי התחילו לזהור באור הלבן שהיה במערה. הרגשתי איך מכנסי הג'ינס שהשארתי במערה התת ימית חוזרים לרגלי ואיך החולצה שהתפוגגה חוזרת לגופי. כשהאור גווע חזרתי להיות בת אדם.
"ידעתי שזה יקרה מתישהו" אמרתי לעצמי והסתכלתי על הטייסת. "סוף סוף אני יכולה לבעוט" אמרתי והתחלתי להחטיף אגרופים לשני הבריונים-הלא-מגודלים וכשהם נחתו בחבטה על רצפת המסוק אמרתי לעצמי "מזל שלקחתי שיעורי קראטה כשהייתי קטנה. זה באמת התברר כמועיל" חייכתי והטייסת נסוגה לעבר תא הטייס "אני אחזיר אותך למים אם תסכימי לא לפגוע בי" אמרה
"עשינו עסקה" אמרתי לה והתיישבתי לצד הבריונים שעדיין ישנו". כשהתקרבנו למים זינקתי למטה ובשנייה אחת האור חזר והייתי שוב עם הזנב רק שהפעם הוא החליף צבע לכסוף. מגניב חשבתי לעצמי זנב מחליף צבעים. נחמד. התקרבתי לעבר שפת המים וכשעליתי למעלה ראיתי שיש אי לא רחוק מאיפה שהייתי אז החלטתי לשחות לשם. התחלתי לשחות ושמתי לב ששהמסוק משגיח עלי ממעל וכשהמים נהיו טיפה רדודים התחלתי לשמוע מוזיקה והרמתי את הראש שלי מעל המים. ראיתי מזח עשוי עץ והוא נראה די נטוש אז חשבתי שזה יכול להיות מקום נחמד בשביל להשתנות לבת אדם בחזרה. שחיתי עד שהמים נהפכו לבוץ ומצאתי קבוצת סלעים גדולה אז שכבתי מאחוריה וכששמתי לב שאני מתחילה להירדם זה היה מאוחר מדי כי כבר הייתי בתוך שינה עמוקה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך