הזנב של אלקסיס-פרק 5

Leo_Lover 10/08/2012 661 צפיות אין תגובות

פרק 5
לראווה

היום עבר במהרה, אני וברנדון דיברנו בחדרו ואכלנו ביחד ארוחת ערב. באמצע הארוחה הפלאפון שלו צלצל והוא דיבר בנייד וחזר לאכול אבל הוא נראה טיפה לחוץ.
"מה קרה?" שאלתי אותו.
"שום דבר" הוא אמר "סתם חברה של אמילי התבלבלה במספר בכוונה"
"זה קורה הרבה?" שאלתי אותו.
"לא ממש. מדי פעם הן מתקשרות" הוא ענה
"אה" אמרתי… חכמה שכמותי
אחרי האוכל הוא נתן לי מזרון, שמיכה וכרית בשביל שאני אוכל לישון ושנינו פנינו לעבר המיטות.
בארוחת הבוקר אמילי חטפה פנקייק כחול שהכנתי ושאלה "איכס! מה זה?"
"זה פנקייק שהוספתי לו צבע מאכל כחול" הסברתי "זה הצבע האהוב עלי" חייכתי והוספתי עוד פנקייק כחול לערמה.
הפרצוף שלה לבש הבעה מרוגזת שגרמה לי לגחח והסתלקה לחדרה.
"מה אלה הניחוחות הטובים האלה?" ברנדון שאל כשיצא מחדר
צחקתי ואמרתי "כל בוקר אני מכינה משהו כחול אחר והיום התחשק לי פנקייקים"
"נחמד. בחורה שיודעת לשחות מצוין וגם שיודעת להכין פנקייקים. אהבתי" אמר ונתתי לו בוקס בזרוע בזמן שצחקתי.
הייתה נקישה רמה על הדלת וברנדון החוויר כמו סיד.
"יודעת מה? חכי לי ליד הבריכה. אני כבר מגיע. הוא אמר.
כיביתי את הפלטה החשמלית ושמתי את הפנקייק האחרון על הצלחת.
"אני אחכה לשם אבל אל תביא את המצלמת וידאו שלך ובשום פנים ואופן אל תדחוף אותי פנימה!" אמרתי והלכתי לכיוון הגינה והתיישבתי על אחד הכיסא הכי מרוחק מהבריכה.

******************************************************************************
נקודת מבט של ברנדון
******************************************************************************

למה עשיתי את זה? חשבתי לעצמי בזמן שפתחתי את הדלת וגבר עם פרצוף שנראה כמו ערמת אבנים הסתכל לעברי.
"אתה התקשרת למרכז לחקר היצורים הימיים?" הגבר שאל בקול רם ועבה
"כ-כ-כן. זה אני" גמגמתי
"איפה החיה?" הוא שאל
"בבריכה שבגינה" אמרתי לו והובלתי אותו לעבר הגינה.
הלב שלי ריקד ריקוד קטן כשאלקסיס התרוממה מכיסאה וחייכה לעברי אך החיוך שלה לא נמשך הרבה זמן כי היא ראתה את ההבעה העגומה על הפרצוף שלי.
"ברנדון, מה קרה? מי האיש הזה?" היא שאלה אותי אך פחדתי לענות כי חששתי שאני אתחיל לבכות.
"הילד הזמין אותי. הוא התקשר למרכז לחקר היצורים הימיים." האיש אמר
בגבה של אלקסיס עברה צמרמורת והיא שאלה אותי בקול רועד "לא! לא! לא! אתה הבטחת ברנדון! אתה הבטחת!"
היא התקרבה אלי אבל אני אימצתי אותה ללבי וחיבקתי אותה.
"על מה היא מדברת ילד?" האיש שאל אותי.
"אני מצטער." אמרתי לו "אבל אתה יכול ללכת."
"בסדר. אני בכל מקרה לא רואה פה יצור ימי בבריכה שלך".
הוא התקדם לעבר הכניסה אבל בגלל שאני ואלקסיס היינו מחובקים באמצע המעבר לבית הוא נעצר ומשך ממני את אלקסיס בכוח עצום ואז הוא זרק אותה לבריכה.
"לא!" היא צעקה בזמן שזנבה צמח.
האיש נראה המום והתקרב אליה אבל היא התרחקה ממנו ככל שיכלה אבל הוא כבר אחז בפרק ידה.
הפעם היה תורי לצעוק "לא" וקפצתי לבריכה. בזמן שהאור הלבן הקיף אותי הרמתי את ידיי וחומת מים נוצרה ביני ואלקסיס, לבין האיש. קפצתי את ידי לאגרוף ויצרתי סביבי וסביב אלקסיס כדור עשוי קרח.
"את בסדר?" שאלתי אותה ורק אז שמתי לב ששני זנבותינו נאחזו אחד בשני וסירבו לעזוב.

****אעאעאעאעאעאעאעאעא אני מתה על הפרק הזה!!! הקטע שלו זה שמתקשרים לברנדון בשביל להגיד לו שיבואו בבוקר לקחת את היצור הימי והוא לא מגלה אתזה לאלקסיס. בבוקר האיש מגיע והוא מגלה שאלקסיס היא בת ים אבל אז גם ברנדון קופץ למים ופה אנחנו מגלים שגם הוא בן ים ושיש לו כוחות שליטה במים****


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
5 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך