Leo_Lover
חלחלחלחלחל
(מה אתם רוצים?? זה מה שרציתי להוסיף ^-^)

הזנב של אלקסיס-פרק 7

Leo_Lover 12/08/2012 713 צפיות אין תגובות
חלחלחלחלחל
(מה אתם רוצים?? זה מה שרציתי להוסיף ^-^)

זה לא מה שאת חושבת!" אמרתי לאמילי אבל היא עדין נראתה מפוחדת.
התיישבתי על שפת הבריכה כשהזנב שלי במים ואמרתי לה "את לא צריכה לםחד, אני לא מפלצת"
"מ-מ-מה עשית לברנדון?" היא שאלה בקול רועד וברנדון התיישב לידי ואמר "היא לא עשתה לי כלום. הייתי כמוהה מאז שהייתי קטן"
היא הכניסה יד לכיס החצאית הקצרצרה שלה ושלפה משהו שחור. העיניים שלי נפעררו כשהבנתי שזה הפלאפון שלה. ניסיתי לתפוס אותו אבל היא התרחקה והוצאתי את הזנב שלי מהמים וחיכיתי שהרגליים שלי יחזרו. ברנדון החווה בידו וזרוע עשויה מים ניסתה לתפוס את הנייד אבל היא כבר הספיקה לצלא אותנו וברחה מהגינה לתוך הבית ובדרך היא חטפה את ילקוטה ויצאה מהבית כצליל טריקת הדלת מהדהד אחריה וכאילו על פי סימן הרגליים שלי חזרו ועזרתי לברנדון לעלות על אחד הכיסאות שהיו מפוזרים מסביב לבריכה.
"מה עכשיו?" שאלתי אותו. "נראה. אנחנו אפילו לא יודעים אם בכלל יאמינו לה. האנשים יכולים לחשוב שסתם לבשנו תחפושת" הוא אמר אבל ראיתי שהפנים שלו היו מודאגות. הרגליים שלו חזרו ונכנסנו לתוך הבית בשביל לאכול את הפנקייקים הכחולים שלי שצבעם העליז כאילו לעג למצב רוחי העגום.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך