Leo_Lover
אני גיקית ^-^
וגם שהתמכרתי לדני פאנטום!!!! חלחלחלחלחל

הזנב של אלקסיס-פרק 8

Leo_Lover 12/08/2012 704 צפיות 2 תגובות
אני גיקית ^-^
וגם שהתמכרתי לדני פאנטום!!!! חלחלחלחלחל

פרק 8
מתגלה

אחרי ארוחת הבוקר אני וברנדון נכנסנו לים והוא הראה לי כמה תרגילים שהוא יכול לעשות עם מים. הוא הסביר לי שיש שני סוגים של בני ים. הסוג הראשון אלה בני ים שנולדו ככה והם לא יכולים להשתנות לבני אדם והסוג השני הם בני אדם שבמהלך חייהם הם נקלעו לרגש עז ואז נוצר להם הזנב ושלבני הים שנוצרו יש כוחות מיוחדים אבל הם יכולים להשתמש בהם רק כשהם במים. כשחזרנו הביתה התחיל להחשיך ותיארתי לעצמי שאמילי מסתובבת עם החברות המעצבנות שלה בקניון או משהו בסגנון. אבל זה לא היה נכון.
בשעה שבע וחצי בדיוק היא הגיע הביתה, נכנסה לחדרה ויצאה לבושה בבגד ים סגול.
"אהבת?" היא שאלה אותי כשאכלתי פופקורן וראיתי "סמולוויל"* בטלוויזיה. הזעפתי את פני והיא ענתה בשלווה "ככה חשבתי. כדאי שתכנסי לחדר של ברנדון. עוד מעט יבואו תלמידים מבית הספר למסיבת בריכה וכולם יהיו רטובים" היא אמרה את המילים האחרונות בכל כך הרבה מרירות שרציתי להחטיף לה. אבל רק נאנחתי וכיביתי את הטלוויזיה והלכתי לבדוק מה קורה בפייסבוק. בשעה שמונה היה צלצול בדלת ושמעתי את אמילי פותחת אותה ומוזיקה רועשת מתחילה להתנגן. יש מסיבת בריכה ואני חושבת שאמילי רוצה לחשוף אותנו שידרתי לברנדון… כי הוא היה בשירותים.
פשוט תשארי ליד המחשב ותנעלי את הדלת. עוד מעט גם אני אצטרף אליך הוא שידר לי בחזרה
כשברנדון חזר הראתי לו כמה משחקים ממכרים שאני מכירה והוא הראה לי את הפרק הראשון של "דני פאנטום"** ואני התמורה הראתי לו את הפרק הראשון ב"איך פגשתי את אמא" ואת הפרק הראשון של "המפץ הגדול" והסברי לו שמשם למדתי לעשות "ספוק" והרבה מידע על גיבורי על.
בשעה תשע וחצי הייתי צמאה אז הלכתי לכיוון המטבח בשביל לקחת לי בקבוק מים מהמקרר אבל כשיצאתי מהחדר כל הילדים מהשכבה שלי הסתכלו עלי ואז על הרגליים שלי. כדאי לך לבוא. עכשיו! שידרתי לברנדון וכולם הסתכלו עליו כמו שהסתכלו עלי.
"נו, נו, נו. אני רואה שאתם לא מאמינים לי. נכון?" אמילי אמרה והתקרבה לידינו. "אולי כדאי שתבדקו בעצמכם אם דיברתי אמת או שקר" אמרה בחיוך וארבעה בחורים התקרבו אלי ואל ברנדון ושניים תפסו אותי בזרועות והשניים האחרים עשו אותו הדבר לברנדון.
"תעזבו אותי!" צעקתי "ת-ע-ז-ב-ו א-ו-ת-י!!!" צעקתי והתנתקתי מאחיזתם של הבריונים אבל התחלתי להתעופף באוויר. גבוה יותר מהבית.
איך את עושה את זה? אם זה הכוח שלך את אמורה להפוך קודם לבת ים! לא ידעתי שזה יכול לקרות! ברנדון שידר לי לראש. טו. אם אתה צודק אני אמורה ליפול עוד כמה שניות. ויודע מה? אני הולכת לעשות את זה! אני אחשוף את עצמי אבל זה כרוך בלהשפריץ מים אז כדאי שמצא מקום מחסה שידרתי לו בחזרה וכאילו על פי סימן האחיזה שלי באוויר התרופפה והתחלתי לצנוח למטה אבל התעשתתי ואספתי את גופי לצורת כדור וכיוונתי לעבר הבריכה.
אם אני הולכת לעשות את זה חשבתי לעצמי אני אעשה את זה בסטייל*** ובעודי חושבת כמה הרעיון הזה גרוע, נפלתי לבריכה בספלאש גדול שהרטיב את כולם. כמעט מיד התחלתי לזהור באור לבן והזנב שלי צמח. וגם של ברנדון. הסמקתי קלות כשראיתי אותו מחייך בהקלה.
"נכון. אני בת ים. אבל אתם לא צריכים לפחד ממני." אמרתי לקהל בקול מרגיע ועליתי על שפת הבריכה והצגתי את זנבי לראווה "אני לא אפגע בכם. כשמים לא נודגעים בי אני ילדה רגילה. ממש כמו כל אחד ואחד מכם. ולשם הוכחה הרגליים שלי חזרו והתחלתי להתהלך מסביב לבריכה. "אני מקווה שתקבלו אותי ואת ברנדון כפי שאנחנו כי ממחר אנחנו חוזרים לבית הספר ונהיה כמו תלמידים רגילים. אז בבקשה, אל תשפכו עלינו מים או משהו כזה כי באמת שאני לא רוצה שזה יקרה בזמן הלימודים." חייכתי והמשכתי "תזכרו שאני וברנדון ילדים רגילים בכל דבר שאנחנו עושים. חוץ משחייה". סיימתי את הנאום שלי והילדה שדחפה אותי לאסלה התקרבה אלי בכמה צעדים ושאלה אותי בקול רועד "את לא תפגעי בנו? אם נבטח בך את תבטחי בנו?"
"כן! זו בדיוק הנקודה שעכשיו דיברתי עליה" עוד כמה ילדים הפסיקו לפחד ממני וברנדון (שקיבל בחזרה את הרגליים שלו) והתחילו להתייחס אלינו כמו ילדים רגילים ובשלב אחד הרגשתי כמו אחת משלהם. עד שכמה אנשים נכנסו לבריכה ומשכו אותי ואת ברנדון ואפילו עם הזנב, הרגשתי כמו אחת משלהם ושחיתי ונהניתי איתם כל הלילה.

*סמולוויל היא סדרה העוקבת אחרי חייו של סופרמן כשהיה צעיר ^-^ יש עשר עונות והגעתי רק לפרק 5 בעונה הראשונה כי אינלי כוח להמשיך לראות כי ירדתי מסופרמן ועברתי לספיידרמן!!!

** חלחלחלחלחל לא חשבתם שהתחמקתם מזה?? חלחלחלחל התאהבתי בו בגלל שהוא דומה לפרסי!!!

*** קיבלתי השראה למשפט הזה מ"ליאו סטייל" XD


תגובות (2)

גם אני רואה את הסדרה ותמשיכיי

13/08/2012 10:27

ואוו ממש אהבתי את הסיפורים שלך
בבקשהתמשיכי לכתוב [:

09/10/2012 08:46
7 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך