החיים כפי שאני מכיר אותם- פרק 1

?מי אני? 05/08/2013 634 צפיות 9 תגובות

"רון" קורא לי טומי הקטן,טומי הוא האחרון שהצטרף אלינו לבית היתומים,הוא כאן רק חודשיים וכבר כבש את כולם עם החיוך חסר השן שלו.
"גברת מורגן מחפשת אותך," הוא אומר "אני חושב שאתה בצרות.".
אני מבלגן את שיערו ואומר "זה לא חדש".
אני יוצא מחדר השינה של הבנים והולך למשרדה של מנהלת בית היתומים,הגברת מורגן הזקנה והמפחידה,זה מה שכולם כאן חושבים אבל אני לא מפחד ממנה,אני יודע שהיא לא באמת תפגע בנו,היא רק מאיימת וצועקת אבל לא באמת מרביצה ופוגעת,היא רק מעמידה פני חזקה אבל בתוך תוכה היא רכרוכית ומלאת פחד,גם את זה אני פשוט יודע ולכן אני מרשה לעצמי להתעלל בה,בגלל זה אני מרשה לעצמי להתגרות בה,לפעמים אני חוטף עונשים,לפעמים שולחים אותי למרתף לכמה שעות,האמת שאני אוהב את זה.
"רונלד" היא אומרת בקולה הצפצפני,המעצבן."שב בבקשה."
אני מתיישב בכיסא המרופד שמונח מול שולחן הכתיבה שלה.
"מה רצית?" אני שואל.
"מגיעה לכן היום נערה חדשה,הייתי רוצה שתעשה לה סיור בבניין,תדריך אותה לאן מותר לה להיכנס ולאן לא." היא אומרת ומגרדת את ראשה,אני חושב שיש לה כינים.
"אבל למה אני?" אני מתנגד.
"כי אתה הכי בוגר כאן מבחינת הגיל." היא מסביר,זה בהחלת נכון,אני בן שבע עשרה וכל השאר רק בני שבע עד חמש עשרה וזה גם נכון שאני הכי בוגר רק מבחינת הגיל,כי אני ממש ילדותי ואני מודע לכך. "ומגיעה לך עונש על התעלול הקטן שלך אתמול.".
אתמול בשעת ארוחת הבוקר שמתי לבקי,אחת הילדות כאן,ג'וק בכוס התה.ידעתי שהיא תלך להלשין עלי. ציפיתי לקבל שלוש שעות במרתף,כנראה שבמקום זה אני אצטרך להדריך את החדשה,משהו בתוכי אומר שזה לא יהיה פשוט,משהו בתוכי אומר לי שהחיים שלי כבר לא יהיו החיים שאני מכיר.או לפחות חושב שאני מכיר.


תגובות (9)

וואו! אהבתי מאוד, פרק ממש יפה!
תמשיכי!
נ.ב: זאת קטניס בתמונה? חחחח
loren :)

05/08/2013 04:49

המשךךך

05/08/2013 04:49

אני גם חושבת שזאת קטניס חחחחח
והסיפור ממש נחמד רק לא הבנתי איך הוא יודע דברים,יש לו כוחות או משהו כזה?

05/08/2013 04:51

*בהחלט
ותקפידי על הרווח בין המילים ותמשיכי

05/08/2013 04:52

ממש יפה ! נשמע טוב מחכה להמשך ;)

05/08/2013 05:06

תחכי לצומת ליבך את התיקונים וכך תשתפרי בכתיבה תמשיכי

05/08/2013 05:14

נש

05/08/2013 05:17

נשמע טוב תמשיך!

05/08/2013 05:18

תודה רבה עלך הביקורות,אני אשים לב יותר לאופן שבו אני כותבת..
וכן זאת קטניס המושלמת :)

05/08/2013 05:36
3 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך