החיים של טו בי פרק 0

28/02/2018 584 צפיות 4 תגובות

טו בי קם מהמיטה יתקלח ויתלבש ואלך למטבח להכין קפה ישב על הספה והתחיל ללגום
מ הקפה בזמן זה המנורה ש מעלה נפלה ו סדקים יתחילו לאופיה ב תיקרה (טו בי: זה היה לעת יותר מי פעם שעברה ) וזה אכן היה לעת יותר אבל ה סדקים ניו עמוקים יותר וגדולים יותר כול שניה שעוברת .

להגיד ש ל טו בי יש מזל רע זה לא לגמרה נכון יותר נכון שתמיד קורות תקריות סביבו אבל שום דבר לא קורה לו רק לאנשים סביבו הו גר בבנין קומות יחשית בסדר בנו יורק שנורה זול לשכור דירה אבל זה בגללו הו היה הדיר היחיד עד שה מישו שכר את הדירה ש מעלו ו החשב כול התקרה קרסה.

ואז המבטיה נפלה ו נשברה בסלון הו ישטקל למלה וראה אישה מרחפת לבושה רק אם חלוק (טו בי):זה חדש לרוב אם נופלים אם האמבטיה ואם ערומים אבל בעולם שלחצי מאוכלוסיה יש כוח על כזה או אחר זה לא מפתיע ( אישה הם שם שאני לא יודה): אתה עשיתה את זה אני הארוג (טו בי עוד פעם אמרתי את המחשבות בקול או ש היה יכולה לקרוא מחשבות) הידים שלה מתחילות לזהור ואז מזגן נפל על הראש שלה ו מכץ אותה.


תגובות (4)

לא הבנתי כלום…

28/02/2018 17:03

לא הבנתי שום דבר ממה שכתבת ותפסיק לעשות במשפטים ו-…
תעשה גם פסיקים, נקודות וסימנים אחרים,יהיה יותר קל לקרוא את מה שכתבת ושוב לא הבנתי דבר ממה שכתבת.

15/04/2018 15:31

לא הבנתי… מתי הדמות מדברת? מתי נגמר משפט?

20/04/2018 22:57

הנה כמה הצעות לשיפור (אני נשמעת כמו סירי אופס): 1. יש לך מלא שגיאות כתיב ודקדוק, תנסה לשפר את זה. 2. כשהדמות מדברת אל תעשה את זה כמו (דמות: בלהבלהבלה דיבורים וטקסט וכזה) תעשה את זה ככה: ״בלהבלהבלה דיבורים״ אמרה/נאנחה/מלמלה/הטיחה/צחקקה/גמגמה הדמות. (יש עוד פעלים פשוט אין לי כוח)

20/04/2018 23:00
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך