החלום השמיני

21/07/2016 919 צפיות אין תגובות

היה הלילה השמיני שאני חולם את אותו חלום, בכל לילה הוא מתחיל מהתחלה אבל הוא נגמר שונה.
אני מנסה להבין מה הפירוש של החלום הזה, אבל אני לא מצליח מכיוון שבכל אותו חלום זה סוף שונה לגמרי. בחלום בראשון אני מרגיש כאילו ישנתי מלא זמן וכשאני מתעורר אני רואה שעדיין לילה בחוץ, אחר כך אני שוב מנסה להרדם וכשאני קם אני רואה שעדיין לילה בחוץ ולאחר זמן מה אני לא מצליח להרדם. בחלום השני אני קם ואני רואה מלא פרפרים מתעופפים להם בשמיים ומתקרים לכיוון עדן החלון שלי, אני מרגיש פתאום שמח עם חיוך על הפנים, מאושר. החלום השלישי היה קצת מוזר, ממנו לא הצלחתי להתעורר, הרגשתי כלוא ושהעניים שלי לא יכולות להפתח, הן תקועות. בחלום הרביעי אני רואה מלא זאבים, נמרים, שועלים, הם נראו מודאגים מול הירח הלבן והזוהר. בחלום החמישי הרגשתי מאוד עייף, שאני עוד עומד להתעלף, ושאני מרחף. בחלום השישי אני רואה מלא אנשים קפואים במקום, לא יכולים לזוז, ופתאום התחיל להיות לי קר. בחלום השביעי אני מתעורר במקום אחר לגמרי, זה נראה כמו ג'ונגל או יער עם מלא חיות. החלום השמיני והאחרון ראיתי פרפרים מתעופפים, אנשים קפואים, נמרים ושועלים, יום מקסים ועוד….
בעצם כל החלומות שחלמתי הם הופיעו בחלום אחד לכן גם הרגשתי שהחלום נמשך מלא זמן וכשהתעוררתי ראיתי עדיין חושך בחוץ.
אחרי החלום הזה חזרתי לישון ולא חלצתי שום חלום,
והתעוררתי לבוקר טוב.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך