היא

21/10/2019 579 צפיות 3 תגובות

גל פרץ של חיים אחרים
שיער שחור חלק ועניים תכולות
שפתיים משוכות באודם אדום
זרועות ידיים דקיקות, חזה בינוני, רגליים ארוכות וחטובות
הרצון להיבלע בתוך האופל יותר מכל אחד אחר.
היא הושיטה לו את כף ידה ואמרה, "בוא איתי", הוא היסס לרגע, ואז שילב את אצבעותיו באצבעותיה. לעולם לא פגש אישה כמוה, הוא נשאב לתוך האופל יחד איתה. הם נבלעו בתוך מערבולת שהסתובבה עם הצבעים סגול, טורקיז, נוצץ ועוד.
"בוא איתי, תום. בוא אלי", היא חזרה.
מאז אף אחד לא ראה את שניהם ועד היום מעלים קונספירציות שונות למקומות שהיא לקחה אותו אליהם.


תגובות (3)

אפי יקירי,
קצר, קולע, מסקרן ומשאיר טעם של עוד.

עימוד נכון, אם כי הייתי מוסיף שורה רווח לפני שורת הסיכום "מאז, אף אחד…"

פיסוק חלקי מדי, וגם מה שקיים לא תמיד נכון.
עברית סבירה, אך יש לי כמה השגות.

גל (פרץ) של חיים אחרים [פרץ:] – סוגריים עגולים- להשמיט, רבועים- להוסיף.
שיער שחור[,] חלק[,] וע[י]ניים תכולות[.] – לגבי הפסיק בין שחור לבין חלק, אינני בטוח. תלוי כיצד אתה, הכותב, קורא את צמד המילים.
שפתיים משוכות באודם אדום[.] – גם חצי נקודה מתאימה [;].
זרועות ידיים דקיקות, חזה בינוני, רגליים ארוכות וחטובות[.]
(הרצון)[הוא רצה] להיבלע בתוך האופל[,] יותר מכל אחד אחר.
היא הושיטה לו את כף ידה ואמרה(,) “בוא איתי”(,)[.] [שורה רווח] הוא היסס לרגע, ואז שילב את אצבעותיו באצבעותיה. (ל)[מ]עולם לא פגש אישה כמוה(,)[.] הוא נשאב לתוך האופל יחד איתה. הם נבלעו בתוך מערבולת שהסתובבה עם הצבעים סגול, טורקיז, נוצץ ועוד. -'נוצץ' אינו צבע, אלא תאור של צבע. 'טורקיז נוצץ' ללא פסיק- זה בסדר.
"בצבעי" במקום "עם הצבעים" מתאים יותר, אם כי אין זו טעות.

מאז אף אחד לא ראה את שניהם[,] ועד היום[,] מעלים קונספירציות שונות למקומות ש[אליהם] היא לקחה אותו (אליהם).

נ.ב.
האתר הזה מת.

24/10/2019 13:09

    האתר הזה לא ימות בעזרת עצמו, אלא בזכות הגולשים שנמצאים בו. נכון, אולי אני לא יודעת לפסק נכון, אבל אני אוהבת לכתוב ואין צורך להוציא את החשק הזה.
    תודה על התיקונים! מבטיחה להתשפר.

    26/10/2019 09:42

סיפור מדהים

28/10/2021 20:05
1 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך