Tom1
יהיה מתח... מקווה שתאהבו ותירשמו :)

היהלום הקפוא: המעבר – הקדמה + הרשמה

Tom1 22/10/2015 809 צפיות 10 תגובות
יהיה מתח... מקווה שתאהבו ותירשמו :)

היהלום הקפוא: המעבר

תקציר:
כשהתאומים ניקולאס וליירה בני השלוש עשרה עוברים מניו יורק (אמריקה) לאוקספורד (אנגליה), הם מרגישים שמשהו שונה ונורא עומד לקרות – אך כמובן זו רק תחושה משונה.
הם עוברים לבית העתיק של סבם יחד עם אביהם (אמם נהרגה מתאונת דרכים בשנה שעברה, כך מסופר). ניק וליירה מתחילים בית ספר חדש, כמובן, כיתה ח'. שם מתחילים לקרות להם הדברים המוזרים – נבואות משונות, איתותים מאיימים, תאונות נוראיות, מבטים נרתעים מצד חברי כיתתם…
כל זה ועוד רק ההתחלה. חייהם משתנים לגמרי כשניק מוצא יהלום קר כקרח ושחור כלילה. כשליירה בטעות מפעילה אותו והוא נהפך לכחול מרהיב, הכול מסתבך. הם מגלים אט-אט שרודפים אחריהם בגלל היהלום, שמטורפים מכל העולם מחפשים אותו. אבל אחרי שניק וליירה מגלים מכתב שהשאיר להם סבם, הם לא יתנו להם את היהלום לעולם. גם אם זה יעלה להם בחייהם.

הקדמה קצרה:
אמם של ניק וליירה בני השתים עשרה, נסעה במכונית בדרכה לביתה. היה חושך מוחלט. ואז, פתאום נראה למשך שתי שניות אור לבן חזק, ואחריו כלום.
המכונית נעלמה לגמרי, ויחד איתה אמם.

או-קיי, אז להרשמה:
אני צריך נערים/ות שיהיו בכיתתם של ליירה וניק. תנו להם סיפורי חיים ואופי מעניינים. שם – רצוי מאוד אנגלי / אמריקאי, כל הסיפור מתרחש באוקספורד שבאנגליה.
ניתן ליצור דמויות "מיוחדות": אביהם של ניק וליירה, ה"רעים" שמחפשים את היהלום ורודפים אחריהם.
אני מדגיש, *יש לי הזכות להרוג או להפוך לדמות ראשית!*
אז ככה –
שם:
גיל:
מראה:
אופי:
רקע:
סיפור (רצוי, אבל לא חובה):
משהו להוסיף:

מקווה שתאהבו ותירשמו =]


תגובות (10)

תשמור לי בת! אני אשלח אותה בהקדם האפשרי (אני פשוט בתהליכי כתיבת דמות לסיפור אחר… אני אוהבת סיפורי הרשמה *~*)
קטניס אוורדין, סוף.

22/10/2015 14:30

הדמות: דיאנה. היא המחנכת שלהם בבית הספר החדש. היא בת 35. חמודה וחייכנית.
בהמשך יסתבר שהיא הייתה חברת ילדות של אמא שלהם ואולי היה להן סוד משותף. אולי גם היא קשורה איכשהו ליהלום

22/10/2015 15:05

    יפה מאוד, אשמח אם תוסיפי מראה

    22/10/2015 15:50

גם לי בבקשה :) לא משנה בן או בת…

22/10/2015 15:07

תשמרי לי גם!

22/10/2015 15:41

    אני בן חחח

    22/10/2015 15:51

תשמור לי גם!

22/10/2015 17:07

אוקי!
שם: ג'סיקה לורנט
גיל: 13
מראה: אדמונית ובעלת עיניים חומות – כתמתמות צוחקות. דיי נמוכה לגילה אבל לא ממש ובעלת מבנה גוף צנום ועור בהיר. הולכת בדרך כלל עם בגדים צבעוניים וקצרים.
אופי: שמחה וחייכנית. יכולה להתחבר כמעט לכל אחד והיא בן אדם שאפשר לסמוך עליו בעיניים עצומות. היא נאמנה לחבריה ולמכריה בכללי ולא תבגוד בהם אלא אם הסיבה מוצדקת, כך שהסיכויים שזה יקרה כמעט אפסיים. מהירת מחשבה ומהירה בכללי – פשוט לא ידעתי איפה לכתוב את זה – , חכמה ואינטיליגנטית. עוזרת לכולם ותומכת באלה הזקוקים לזה. לא תנטוש חבר בעת צרה, גם אם היא בצרה עוד יותר גדולה, ותנסה לעזור לו בכל דרך אפשרית. היא חסרת טקט וברוב הזמן נמצאת במקום הנכון בזמן הלא נכון (לא טעות).אהובה ואהודה על חברי כיתתה וחברה טובה של ניק. יש בה את יכולת המנהיגות אך היא פוחדת להשתמש בה במחשבה שבטעות תשתלט על הכל ולא תצלח את המשימה. אוהבת לעשות שטויות ולבלות עם חבריה. לא אחראית במיוחד ואף דיי מרושלת.
רקע: היא בת יחידה למשפחה ממוצעת. אביה קבלן שיפוצים ואמה עובדת במפעל לייצור צעצועים. הוריה אוהבים אותה מאוד והיא אוהבת אותם. הם מאוד קפדנים ותמיד רוצים שהכל יצא מושלם וזה מעט מפריע לה כי היא עצמה דיי מרושלת וחסרת אחריות. לפעמים היא מתווכחת עם הוריה שלא מסכימים לה לצאת לבלות עם חבריה בשעות הערב ופוצחת במסעי שיכנוע שונים ומגוונים, בסופו של דבר היא תמיד מנצחת. לפעמים ג'סיקה אוהבת להסתגר בחדרה במשך ימים שלמים ולהיות רק היא, המחשב שלה והספרים. בזמן האחרון היא קצת מאוכזבת מזה שהיא בת יחידה ושאין לה איזה אח קטן ומעצבן שידפוק לה כל שתי דקות על הדלת ויפציר בה לצאת לשחק איתו והיא מתחילה לשכנע את ההורים שלה לאמץ ילד או לעשות עוד אחד כזה בעצמם. הם מצידם, צוחקים בשקט ואומרים לה שזו טרחה גדולה מדי בשבילם ושהיא עצמה יותר ממספיקה.
סיפור: לא כל כך הבנתי, הרקע הוא לא הסיפור?
משהו להוסיף: אין לי -,- רק שתתחיל בקרוב!

22/10/2015 18:11

    ממש יפה! רואים שהשקעת!
    בעניין הסיפור, זה לא חובה. זה מה יקרה עם הדמות הזאת בעלילה (מה היא תעשה, איך היא תהיה קשורה לעלילה, אבל זה לא חובה). זה לא חובה בגלל שאני יכול לחשוב על זה ולא חייב שאתם תחשבו. מי שרוצה, זה יכול להיות לו כיף לראות חלק קטן מהעלילה כתובה בסיפור.
    ההבדל בין רקע לסיפור הוא שברקע את מספרת בהרחבה על הדמות (עשית את זה יפה מאוד) ובסיפור זה מה יקרה עם הדמות.
    גם אהבתי מאוד את השם ג'סיקה! :)

    22/10/2015 18:36

    אההה, הבנתי. טוב, אני מעדיפה שלא להתערב בסיפורים של אחרים ^.^
    טוב, זה היה או ג'סיקה או מיקלה… אני מניחה שג'סיקה יותר מתאים :)

    22/10/2015 18:44
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך