היומן של השטן

פיות אפלות 30/04/2012 896 צפיות 5 תגובות

הקדמה:
קוראים לי קאסי,אני בת 15 ואני השטן,נולדתי באתונה,שביוון לפני יותר משלוש מאות שנה.
אבי היה סנדלר עני,ואימי הייתה עקרת בית שגידלה אותי ואת חמשת אחיי הקטנים,עוד משהייתי ילדה קטנה היה בי משהו מוזר,אף פעם לא בכיתי או צחקתי,אף פעם לא התאהבתי,מאז מעולם לא חוותי רגש מסוג כלשהו,הייתי מוזרה מאוד,הצלחתי לנבא את העתיד ,אבל רק את העתיד הרע ,אף פעם לא נפצעתי,הייתי מפחידה . יום אחד פרצה בבית שרפה כל מי שהיה בה מת חוץ ממני.
נשארנו רק אני ושני אחיי הקטנים,הם לא הפסיקו לבכות במשך שבועות אחרי מות הורינו,אז רצחתי אותם. ומעולם לא התחרטתי על זה.
מאותו היום שגזלתי את חיים של אחיי הקטנים,גזלתי את התפתחותם וגדילתם וכך גם את שלי,מאותו יום אפל אני בת 15.
אחרי מספר שניים פגשתי בגבר ואישה מוזרים.האישה הייתה יפיפייה: בעלת שיער חום גלי ועיניים כחולות כים,הגבר היה בעל שיער שחור ארוך שהיה אסוף בקוקו ועיניים ירוקות אך לשניהם היה סימן זהה בעין ימין-פס לבן שחצה את האישון- ,הם אמרו לי שהם כמוני,ושבבוא היום אלמד להרגיש אהבה,אושר ושמחה אבל גם שנאה,אכזבה וכעס, ושהם יעזרו לי בכך.הם אמרו שאני יכולה לגור אתם ולהיות כמו הבת שלהם-למרות שהם נראים צעירים מדי בשביל בת בגילי-הסכמתי.האישה אמרה ששמה איסמנה ושלבעלה קוראים טוריוס.
מאותו היום אנחנו כמו משפחה,אנחנו גרים עכשיו בחיפה,שבישראל.כל כמה שנים אנחנו עוברים לארץ אחרת בשביל שלו ישימו לב שאנחנו לא מתבגרים,בישראל אנחנו נמצאים כבר עשרים שנה ומחר אנחנו עוזבים.
אם אתם שואלים את עצמכם למה קוראים לי שטן,אז אני יכולה להגיד לכם שזה לא בגלל המראה שלי כי אני נראת כמו נערה רגילה:יש לי עיניים חומות ושיער חום ולא מזמן קיבלתי גם סימן בעין ימיו כמו של איסמנה וטוריוס ששינו את שמותיהם לשמות מודרניים יותר,לאיסמנה קוראים עכשיו מינה ולטרויוס קוראים רוי.
ואני קאסי השטן….

פרק1:המעבר
15 בספטמבר
"את מתרגשת מהמעבר?"שאלה אותי מינה"לא,זאת לא הפעם הראשונה שאנחנו עוברים"עניתי. "קדימה,בנות תסיימו לארוז,שלא נפספס את הטיסה"נזף בנו רוי,"בסדר,בסדר אנחנו באות"אמרה לו מינה ותוך חמש דקות היינו בג'יפ השחור של רוי.
"אז לאן נוסעים הפעם?"שאלתי,אף פעם אם לא אומרים לי לאן אנחנו נוסעים עד שאנחנו מגיעים."את תיראי כשנגיע"הם אמרו,כמו כל פעם קודמת ששאלתי.בשלוש מאות השנים האחרונות הספקתי לגור באתונה,מיניסוטה,טוקיו,הונלולו,שיקגו,עכו ,ואז שוב ביוון ואז חזרנו לישראל וגרנו בחיפה.מעניין להן עכשיו אנחנו טסים.
אחרי טיסה של כמעט חמש שעות נחתנו בלונדון,ומשם לקחנו מונית ונסענו לעיר נמל בשם בריסטול נסענו על הכביש המהיר M4 שמחבר בין בריסטול ללונדון.בריסטול נמצאת 169 ק"מ מערבית מלונדון,היא נחשבת לעיר השישית בגודלה באנגליה,מה שאומר שלא נעים ללכת בה לעיבוד.רוי אומר שהוא יעבוד בפיתוח תעשיית התעופה והחלל."אני בטוחה שיהיה לך כאן ממש כיף"אמרה מינה"כן.ממש"אמרתי"למה את ככה,את תראי איזה בית יפה רכשנו יש בו חצר גדולה,ואת תשני בעליית הגג""אני בטוחה שיהיה ממש מדהים,שנחייה באושר לנצח ושנהייה משפחה אחת גדולה ומאושרת,אני בטוחה שיהיה לי מלא חברים חדשים ושאף אחד לא יקרה לי שטן!!!"צעקתי את המילה האחרונה"את לא שטן,את פשוט בחורה שהתברכה ביכולות ובכישרונות יוצאי דופן"זה מה שהיא אומרת תמיד כשאני אומרת שאני שטן,"כן,כישרונות להרוג אנשים ולא להרגיש רגשו.שמעי זאת ממש ברכה".
לקראת הערב הגענו לבית החדש,האמת שהוא היה יפה.עליתי לעליית הגג שלי,היא הייתה פשוט מדהימה,הכל בה היה יפה היא הייתה עשויה מעץ שנראה לי ממש חזק והקירות היו בצבע של פרח הלילך-סגול ממש עדין-במרכז החדר עמדה מיטה נמוכה עם מצעים סגולים ולידה הייתה שידה קטנה,מולה המיטה עמד ארון גדול מעץ ובפנים נחו בגדיי,כנראה מינה סידרה אותם במקום בזמן שהתקלחתי,מעל המיטה שלי הייתה תמונה של פייה ורודה,אני יודעת שאני השטן וכך כולם ביוון כינו אותי והאמת שבכל מקום שבו הייתי קרוא לי כך,אבל התמונה של המלאך הייתה מדהימה.
למחרת בבוקר מינה העירה אותי,היא אמרה שרשמה אותי לתיכון אשטון פארק ושאני לומדת במגמת הצילום של בית הספר,כמו תמיד אני בכיתה י' כי אולי אני בת יותר מ300 אבל בכול זאת נראת כמו נערה בת 15 או 16.
תיכון אשטון פארק הוא בניין גדול בצבע חום ולבן,הוא ממש יפה,ומבפנים הוא אפילו יפה יותר,הוא עצום בגודלו,שאלתי את אחת הבנות איפה נמצאת כיתה י'-3 והיא אמרה לי לבוא איתה.נכנסתי לכיתה ,היא הייתה מפוצצת בתלמידים שנעצו בי מבטים.


תגובות (5)

נשמע מעולה!
רעיון מעולה, היא ממש מסכנה.
כל כך אהבתי!!!
תמשיכי

01/05/2012 07:46

אהבתי מאוד מאוד מאוד בבקשה תמשיכי!!!

01/05/2012 09:52

תודה לשתיכן…אתן יכולות להיכנס לדף שלי בפייס ולקרוא עוד סיפורים יפים…וגם את ההמשך http://www.facebook.com/Pywtplwt?ref=tn_tnmn

01/05/2012 12:36

ואווו , אני מאוהבת בסיפוררר !!!
גם לי קוראים במציאות שטן בגלל שאני רעה ^ _ ^
הלוואי והייתי כמו קאסי !!!

02/05/2012 13:16

חחחח.לי כולם אומרים שאני מלאך כי אכפת לי מאחרים יותר מעצמי אבל בזמן האחרון אני מעדיפה להיות רע כמו שטן כי מי שיותר מידי טוב סובלללל

03/05/2012 06:04
8 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך