הילדים ינון ויוסף בהרפתקאות בממלכת האוגרים- מהפכה בממלכה- פרק 2

time machine123 13/04/2019 510 צפיות אין תגובות

ינון רצה להביא פתרון הוגן שהאוגרים יכלו לחיות בממלכה הכבושה למרות שידוע שהעורבים היו השליטים הקבועים של ממלכת האגורים הבלתי מאוחדת.
" מה נעשה? " שאל ינון את יוסף חברו בדאגה, " העורבים שולטים פה עכשיו." אמר יוסף כי הוא אובד עצות לחלוטין.
האוגרים סולקו מאדמותיהם ועכשיו צריך לדכא את העורבים , השליטים הרשעים.
ינון שמע שחבריו האוגרים מתחננים להם לעזרה , כי צריך היה להמליך מלך חדש עליהם.
הם עברו מבית לבית , ממשפחה למשפחה עד אשר שהם מצאו את הנציג הכי מתאים שיכול לעמוד בכס המלכות.
" אתה מוכן ומוזמן לטקס ההמלכה שלך כמלך האוגרים החדש בעוד.. חמשה ימים ?" שאלו ינון ויוסף בקול אחד.
" כן , הכי מוכן ומוזמן לכך." אמר הנציג שעתיד להיות מלך האוגרים החדש.
" טוב , נקרא לכל האוגרים שיאשרו האם אתה מתאים להיות מלך והאם אתה יכול לעמוד בזה ?" אמר ינון בהרהור . " אוגרים , אתם נותנים לנציג שניצב לידכם אישור שהוא יוכל להיות מלך טוב לכל נתיניו?" אמר ינון והצביע על הנציג .
" אנחנו בטוחים וסמוכים שהוא יכול להיות המלך החדש שלנו." אמרו כל האוגרים בקול רם.
" יפה מאוד . אני מקווה שאתה באמת תוכל לעשות את עבודתך על הצד הטוב ביותר!" אמר יוסף וחייך אל האוגרים שהתאגדו מסביבו.
האוגרים הביטו זה על זה ולא ידעו איך להביע את התודה שלהם כלפי הטוב לב שינון ויוסף מגלים לאחרונה כלפיהם.
" וואי , תודה לכם. אחים יקרים שלנו." אמרו האוגרים וקפצו זה על זה באושר עילאי.
" אני מבטיח להיות מלך טוב לכל האוגרים התושבים הגרים בתוך הממלכה ומחוצה לה. אעשה הכול כדי לסלק את העורבים החצופים האלה." הבטיח נציג האוגרים שעתיד למלוך אחריהם.
קודם לכן הם צריכים לסלק את העורבים ולשקם את הממלכה כמו שצריך.
העורבים נכנסו לתוך הממלכה ממש בטעות והרסו את כל הבתים שבהם התגוררו האוגרים , התושבים המקוריים שסולקו ממקום מגוריהם ביתר אכזריות .
העורבים נהגו ביד קשה באוגרים שניסו למרוד בהם בכל דרך אפשרית , לא משנה מה , הם ניסו לדכא אותם ללא הצלחה.


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
סיפורים נוספים שיעניינו אותך