דישן123
הסיפור משותף עם יון8899..

היסטוריה שרק גובלין מסוגל לעשות+הקדמה+הרשמה

דישן123 11/09/2015 883 צפיות 12 תגובות
הסיפור משותף עם יון8899..

הגובלינים.היצורים שנבלעו בצילם של הערפדים,הפיות,אנשי הזאב הדרקונים ובנות הים.אבל מה שלא יודעים זה שהגובלינים, כבר לא ירוקים.אמנם פעם הם באמת היו חמדנים,ירוקים,קטנים וטיפשים שנמשכו לחפצים נוצצים.
אך כל זה השתנה כאשר הם התאחדו עם אלת הגורל.הם הפכו קסומים יותר,חזקים יותר,מהירים יותר,וחכמים יותר,ממה שהם היו.מה שהפך אותם לכל כך מיוחדים אפילו ביחס לשאר היצורים הקסומים זה שהם התאחדו עם אלת הגורל ולא נוצרו ע"י.בכך שהתאחדו איתה הפכו לחצי אלים ויש כאלו נדירים המסוגלים לשנות את מערך הגורל בנגיעות קטנות.אחרי קרב אכזרי,עם אדון האופל,לוציפר,אלת הגורל נעלמה וכך גם אדון האופל.אותם בודדים הנוגעים בגורל אומרים שהיא נסוגה לתרדמת,הם הפכו למנהיגים החדשים.אף אחד לא יודע מה קרה לאדון האופל מאז השלום נשמר בעולם, והגובלינים ירדו למחתרת,מתחת לאדמה.גם הדרקונים הלכו למחבואם,והפיות הפכו עצמן לבנות אדם עד שיחשבו אחרת. המפלצים והענקים התחבאו בהרים עד שיקבלו סימן.בנות הים הסתתרו במעמקים.ורק הערפדים ואנשי הזאב נשארו בחברת בני האדם,ששכחו את קיומם של היצורים הקסומים.אחרי 289 שנים גובלין אחד מרגיש חורים בזיכרון ומנסה לחפש למה,עם עוד יצורים שונים שגם להם יש חורים בזיכרון,הם יוצאים למסע שבו כוחם ואמונם אחד בשני ימדדו ע"י האלים וכל העמים….

הרשמה:
שם:
גזע:(גובלין,ענק,מיפלץ,3 פיות,5 אנשי זאב(להקה) דרקון תינוק ו2 בנות ים)
גיל:(דרקון תינוק=12-14.וכל השאר כל גיל.)
מראה:(פיות=מראה אנושי ופייתי.אנשי זאב=גם דמות הזאב שלהם)
אופי:
רקע:
כוח:(רק לגובלין לפיות ולדרקון תינוק)
משהו להוסיף:
הכול צריך להיות מתאים לגזע…

מקווה שתירשמו ותגיבו..


תגובות (12)

נשמע מעניין-
שם: אנל רוס
גזע: פיה
גיל: 18
מראה: אנושי : שיער חום גלי ועיניים ירוקות, יפה, רזה וגבוהה, גומות כשמחייכת ונקודת חן מעל הגבה הימנית.
פייתי: שמלה כחולה ושיער תכלת, עינייה נשמרות ירוקות אך כשהיא פיה הן זוהרות ויפות אף יותר, נקודת החן כבר לא קיימת אך היא עדיין רזה.
אופי: – תמימה, שקטה, נפתחת רק לפני אנשים מיוחדים, ומאוד רגישה, אבל עם כל התכונות האלו היא עדיין עומדת על שלה ויודעת מה היא עושה.
רקע: הוריה נטשו אותה כשהייתה בגיל שנה אך היא לא מודעת לזה, תמיד סיפרו לה סיפורים על שסנדקית מצאה אותה באחד מהפרחים הקסומים ששיכים לשדה הפיות אך תמיד חששה. היא תמיד שמעה על הזמן שהפיות היו יחד ולא מפוזרות ורצתה להיות שם. לאחר זמן מה בפנימייה בעולם האנושי אנל מתחילה לשכוח דברים מהעבר.
כוח: היא יכולה להוציא מידה פרחים עם חומר מרדים בתוכם.
משהו להוסיף: בנים רבים חיזרו אחריה ועם זאת התחברה רק לאחד, (שהוא ידיד שלה, עיצוב הדמות של הידיד שלה נתונה לרשותך)

מחכה שתתחיל

11/09/2015 17:04

שם: אב (רק אחרי שכתבתי את השם הבנתי שזה נשמע כמו "הב" של כלב אבל עם סימן ניקוד צרה (שתי נקודות מתחת לאות) צליל כמו של E).
גזע: איש זאב
גיל: 18
מראה אנושי: שיער חום כהה, שזוף, שרירי (לא מנופח, בצורה טובה), עם בטן שטוחה וריבועים. עיניים חומות. יש לו חיוך של ילד קטן, מצד אחד שובב אבל מצד שני אי אפשר להגיד לו לא.
מראה זאב: פרווה עבה בצבע חום בהיר, עיניים חומות. הוא לא יותר מדי שונה מהשאר.
אופי: נחמד אבל חשדן, לא מביע רגשות, אמיץ, פזיז, מוכן להסתכן בשביל היקרים לו, קשה לרכוש את אמונו. קנאי, חבר טוב. יש לו חוכמת רחוב. יכול להיות אכזרי. מרדן אם מדובר בבן אדם שהוא שונא, אבל צייתן אם זה אחד שהוא מאמין בו.
רקע: ננטש בבית יתומים אבל ברח משם כשהיה בן שש בגלל שהתעללו בו. חבורת נערי רחוב לימדו אותו לגנוב ולא לסמוך על כל השאר. בגיל שתיים עשרה הוא גילה שהוא איש זאב והתרחק מכולם, המשיך לגנוב ולהיות פושע. נתפס ונכנס למוסד לעבריינים צעירים, ו… משם תמשיכו לפי רצונכם, נגיד אם שם הוא פגש את שאר הלהקה והם החליטו ביחד להבין למה הם שוכחים דברים…
משהו להוסיף: יש לו קודים- הוא לא בוגד בחברים שלו, אפילו לא יתנשק עם חברה של חבר שלו. *יהיה מגניב אם נגיד יהיה שותף במשולש אהבה עם חבר שלו והוא לא רוצה לפגוע בו או משהו אז הוא מוכן לוותר עליה בשבילו, אבל תעשו מה שבאלכם…

11/09/2015 18:06

שם: יקטרינה (קטיה) סוקולובסקי
גזע: אשת זאב
גיל: 19
מראה אנושי: שיער בלונדיני זהוב ארוך, עור בהיר אבל לא יותר מידי, עיניים כחולות ירוקות, גבוהה אבל לא מוגזם מידי (עוקפת את כל הבנות אבל לא את רוב הבנים), לא ממש רזה אבל בכושר טוב, היא לא מחייכת הרבה אבל כשהיא כן אז כל הפנים שלה מוארות.
מראה זאבי: ממש כמו זאב רגיל, אולי קצת כמו האסקי. נו… שילוב של זאב והאסקי :)
אופי: חכמה בטירוף, נחמדה אבל קשה להשיג את האמון שלה, חושבת על כל צעד והיא יודעת לצפות הרבה דברים מראש, היא אמיצה כשהמצב קורא לזה אבל מעדיפה שלא להסתכן שלא לצורך (אבל תעשה הכל בשביל הלהקה), תמיד אפשר לספר לה הכל כי היא יודעת לשמור סוד, אי אפשר לעבוד עליה בקלות והיא תמיד תשקול את כל האופציות האפשריות לפני שתבחר איך לפעול.
רקע: (אני הולכת לזרום קצת עם רוזלי) גדלה בבית מאד שמרני עם הורים מאד משכילים שתמיד דחפו אותה ללמוד ולהפוך להיות הגרסה הכי מוצלחת של עצמה. אביה היה חלק מאירגון פשע והיא נסחפה לפרשיה מסובכת של רצח כשאביה החביא את אחד מהאשנים בביתם, היא ניסתה להתחמק מכך אבל בסופו של דבר היא הואשמה כשותפה לפשע והכניסו אותה לתקופה למוסד לעבריינים צעירים. לאחר מכן כששוחררה היא ניסתה להתקבל לימודים גבוהים באוניברסיטה אבל סירבו בגלל עברה, היא שוטטה לזמן מה ואז גילתה שהיא אשת זאב. היא מצאה את הלהקה והחליטה להשתקע בחברת אנשים הדומים לה, היא יד ימינו של מנהיג הלהקה ותמיד מוכנה להציע דרך לעבור מכשולים שעומדים בדרך הלהקה.
משהו להוסיף: בא לי שיהיה לה קטע חמוד רומנטי כזה, כאילו היא מדברת על איזה משהו רציני ואז פתאום מנשקים אאותה כשהיא לא ציפתה לזה. זה ממש קיטשי ואני אוהבת את זה P:
הסיפר נשמע ממש טוב ואני לא יכולה לחכות שתתחילו :)

11/09/2015 18:25

שם: בלה מייס
גיל :18
גזע : אשת זאב
מראה: יפה מאוד. רזה וגבוהה. שיער שחור ארוך עם פוני שלרוב מסתיר את עיניה האפורות כסערה. חיוך צחור וביישן. אף סולד. לרוב מתלבשת בבגדים כהים/שחורים.
מראה כזאב: זאב אפור וגדול עם פרווה נעימה, עיניים כתומות – אדמדמות, שיניים לבנות וחדות ואף קטן ורטוב.
אופי: ביישנית, חייכנית, אוהבת לצחוק, לא מדברת הרבה. ענווה, ולעולם לא תיקח את הקרדיט על משהו לעצמה(גם כשזה מגיע לה..). לא אוהבת להיכנס לריבים וקטטות, אך לרוב מוצאת את עצמם בהם ואז היא לא פרייארית בכלל.
מאוד שמרנית בכל מה שקשור בגוף שלה, מפחדת שמישהו יראה אותה עירומה או עם קצת לבוש(עם זה יקרה היא פשוט תסתגר בעצמה ותשפיל את מבטה לרצפה).
חברותית אך לפעמים קצת קרה ואדישה. תעשה הכל בשביל החברים שלה גם אם זה יבוא על חשבון החיים שלה. חכמה מאוד וטובה כמעט בכל מה שהיא עושה.
היא אוהבת מאוד מזג אוויר קר ובעיקר אוהבת כשיורד שלג.
רקע: היא גדלה בבית יתומים וכשהייתה בת 12 ברחה משם. היא נדדה ממקום למקום בחיפוש נואש אחר אוכל ולינה וכשהייתה בת 13 התחיל לה כל העניין הזאבי. בהתחלה היא מאוד פחדה וכמעט השתגעה אך לבסוף מצאה אותה להקה של זאבים ועזרה לה. הלהקה היא המשפחה שלה לכל דבר.
משהו להוסיף: תתחילו!!!!

11/09/2015 18:26

תשמור לי

11/09/2015 19:24

שם: סינתיה קרול
גזע: בת ים
גיל: 17
מראה: יפה מאוד, בעלת שיער גלי נפוח בצבע ברונטי כהה, קשקשי הדג שלה מתחילים קצת מתחת לפופיק והם בצבע חום אצות. עיניים כחולות כהות, ומסוכנות כשל אוקיינוס סוער. שפתיים דקיקות המתאימות לפניה באופן סימטרי מדויק וחיוך שמעביר בך תחושת שלווה. אוהבת לשלב בשיערה ובבגדיה מגוון צדפים ויצורי ים שונים.
אופי: שאפתנית, פלרטטנית, בעלת ביטחון עצמי גבוה ואהבה עזה לים. מעמידה פנים שהיא ספר פתוח אך בעצם היא ספר סגור ועבה מאוד שהיחידים שזוכים לקרוא ממנו הם האנשים היקרים לה ביותר. אוהבת לצחוק ולעשות שטויות כדרכם של בני הים אך מתחת לפניה היפים שוכן עצב עמוק. אוהבת לחייך ולהנות מהחיים וחברותית ביותר. הדבר האהוב עליה בעולם זה לצפות בשקיעה כשהגלים סוחפים אותה למקומות לא ידועים. חלומה העמוק ביותר היה לגלות לאן נעלמת השמש כשהיא שוקעת.
רקע: מאז שהיא הייתה קטנה, כל ערב הייתה מנסה לשחות לעבר השמש השוקעת ומכך נבע חלומה לגלות לאן השמש נעלמת. כשהיא הייתה בת שמונה אביה הותקף בידי כמה יצורי ים ומת. מאז אלא היו היא, אמה ואחיה, שדאגו לא להתרחק מן השוניות יותר מדי. אך סינתיה לא הקשיבה וכל ערב הסתכנה ושחתה בעקבות השמש לעבר האוקיינוס הפתוח. כשאמה גלתה את זה היא אסרה עליה לעשות זאת אך זה לא עצר את סינתיה. אבל יום אחד היא הפסיקה ולעיניה נוסף עצב. אף אחד לא ידע מה קרה לה, מה גרם לרוח השובבות בעיניה להתחלף בהבעה עצובה.
משהו להוסיף: היא מעולם לא אהבה מישהו באמת. שומרת בתוכה הרבה סודות שאם הם יתגלו זה יכול לגרור למותה. מקווה שעזרתי ומחכה להתחלה!

11/09/2015 19:45
uta uta

שם: אנג'לו רוס מטווידיוס
גזע: איש זאב
מראה: בעל שיער שחור קצר ומגולח בצדדים שנופל על עיניו הימינית, עיניו צחורות לגמרי והוא עיוור. שפתיו דקיקות וגופו דיי רזה וצנום. הוא לובש בדרך כלל חולצות ארוכות ומכנסי ג'ינס קצרים.
עיניו נראות כמו סערה שמתחוללת ברגשותיו לאחר שאיבד את ראייתו.
מראה כזאב: הוא בעל פרווה חומה בהירה ומלתעות חדות, אוהב לנבוח ולילל לאור הלילה ( איש זאב ממוצע )
הוא מסוגל לראות בעזרת עיניו רק כאשר שהוא בצורה הזאבית שלו. (תודהלך דוקיליון מזאב צעיר. פשוט תודה )
אופי: הוא דיי שקט, לא מפחד מדבר אם כי חלק גדול מהסיבה היא שהוא עיוור, כשיפעל הוא יפעל מהר, הוא בעל אפס ביטחון ופוחד להיפתח מול אנשים לשפוך את ליבו.
רקע: אין לי ממש כוח לרקע כרגע אני מקווה שאת/ה מספיק יצירתי (תעשה משהו שגם לו להיות סגור, משהו שקשור לאיבוד הראייה שלו.)
משהו להוסיף: מצטער שהדמות לא מקורית כל כך תתחילי זה נשמע מעניין אני אעקוב בין אם תיקחי או לא את הדמות שלי ^-^

11/09/2015 20:07

שם: טין רויו
גזע: פיה
גיל: 15 וחצי
מראה: שיער בלונדיני עם פוני בובה, עיניים כחולות-אפורות. בהירה. גובה ממוצע, רזה. יש לה שני עגילים באוזן ימין ועגיל אחד באוזן שמאל.
פייתי: שיער בלונדיני בהיר מאוד עם פוני בובה, עיניים כחולות קפואות, בהירה, גובה ממוצע, רזה, לובשת שמלה בצבע תכלת-כמעט לבן.
אופי: חברותית, נחמדה, חייכנית. קשה לה להיפתח, קצת פתי, מנסה להוכיח את עצמה, חסרת ביטחון, הססנית, צייתנית. מנסה לרצות את כולם, מתחשבת, די מפונקת.
רקע: באה ממשפחה עשירה, בת יחידה, קיבלה כל מה שהיא רצתה. היא הקפיאה בטעות את כל החדר שלה כשהייתה בת עשר. כשהייתה בת שתיים עשרה אימא שלה סיפרה לה שהיא פיה. טין נבהלה וברחה מהבית לשבועיים, כשהיא חזרה אז היא התחילה לשכוח וחיפשה פיות אחרות כדי להיעזר בהן.
כוח: הקפאה (רק חפצים, לא אנשים), למדה לשלוט בכוח שלה.
משהו להוסיף: דיסלקטית (לא מספרת לאף אחד ויוצאת טיפשה לפעמים).

נשמע מגניב בטירוף, מחכה כבר שתתחילו אפילו אם זה אומר שאני אכתוב את כל שאר הדמויותת…

11/09/2015 22:13

בא לי בת ים.
שם: היילי קלארק
גזע: בת ים
גיל: 17
מראה: שיער חום כהה וגלי שעובר לה מעט את הכתפיים, אף קטן ועיניים בצבע טורקיז-ירקרק. שפתיים ורדרדות ודקיקות וחיוך צחור עם שיניים ישרות. העור שלה (לה הסנפיר, העור) הוא בהיר וחלק ומתחת לפופיק הוא נהפך לירקרק- כחלחל יותר ומחוספס יותר עד שיש את הסנפיר עצמו – עשוי מקשקשי דגים כסופים-כחלחלים-ירקרקים. מסביב למותניים שלה יש אצות ירקרקות וצדף גדולה מחזיקה שתי צרורות קדמיות משיערה אחורה (כמו סיכה). על גופה יש עוד הרבה צדפים איפה שצריך להיות.
אופי: סקרנית, תמימה ונחמדה מידי, עקשנית וקשה להוריד אותה מרעיון או מדבר שבא לה לעשות. היא לא מקשיבה להורים שלה בכלל ודיי מתעלמת מהם כי יש דברים יותר מעניינים לעשות. היא לא מספרת להורים שלה מה היא עושה באמת בלילות והיא שקרנית מצויינת. נפגעת בקלות.
רקע: היילי מאוד אוהבת לחקור. היא מתפעלת ממראה הגלים מעל לפני הים, מהשקיעה היפה ומהצבעים המרהימים והמשמיים. היא מאמינה שהפרפרים והחיות הקטנות והעדינות הם היצורים הכי מדהימים בכל העולם – עד שהיא ראתה את בני האדם.
הם היו כל כך שונים בשבילה, כל כך מיוחדים – אבל משהו בהם הפחיד אותה מאוד. היו כאלה שנכנסו אל תוך שטח הממלכה שבה גרו וגלשו על הגלים – הם תמיד הדהימו את היילי- והיו את אלה שבאו ב-"בתים ענקיים, אפורים וקשים, שצפים ועושים קולות מוזרים" (סירות ענקיות ממתכת) שזורקים רשתות ורוצחים כל כל הרבה יצורי ים – הם הפחידו את היילי עד מוות.

פעם אחת היא ראתה דבר מוזר צץ בנוחות על המים ומהסקרנות היא עלתה לבדוק מה זה. היא ראתה את אותם הדברים שבני האדם הנחמדים משתמשים בהם (גלשנים) וניסתה לטפס עליו. אחרי מאמצים קשים היא הצליחה לעלות עליו ונדהמה מהנוף היפהפה של הים שנגלה לפניה, שהיא לא שמה לב לסירה שמתקרבת לכיוונה.
כשהיא שמה לב היה קצת מאוחר מידי. מהלחץ היא קפצה מהגלשן ומיהרה לשחות חזרה אל ביתה, אך היא נכלאה ביחד עם עוד דגים רבים ברשתות. כשהיא הועלתה על מעלה הסירה האנשים שם היו מודהמים, ורצו למכור אותה לגן חיות או משהו. הם התקרבו אליה, אחד עם סכין, וניסו לתפוס אותה. מהחלקלקות של המים היא הצליחה להתחמק, אך הסכין פגעה בגבה ושיערה הארוך והשופע התקצר עד לכתפיה. עד חתכים בגב ובשיער חתוך היא קפצה מהסירה.
הזמן שעבר נתן לשיער לגדול ולעבור מעט את כתפיה, והוא נראה טוב עכשיו, אך היא מבועתת מבני האדם.
משהו להוסיף: תתחילו!

11/09/2015 22:56

שם: איזבלה (בלה) רובינסון
גזע: פיה
גיל: 17
מראה: שיער בלונדיני-אדמדם (טיפה אחרי הכתפיים), גבוהה, עיניים ירוקות כחולות, יש לה גומות שרואים אותם גם כשהיא מדברת.
פייתי: השיער נהיה ארוך יותר וטיפה יותר אדום, יש לה בעניים ניצוץ של להבה, במקום הבגדים שלבשה היא לובשת שמלה אדומה, יש לה גם כנפיים בצבע אדום בהיר (אם הכנפיים לא מתאימות אז לא חייב פשוט ככה אני מדמיינת פיה).
אופי: מאוד חברותית, קופצנית – היא לא יכולה להשאר רגע אחד בשקט, היא מאוד ביקורתית כלפי אחרים, מתונה (לא נותנת לכעס להשתלט עליה חוץ ממקרים מסויימים), עקשנית, היא מצחיקה ומעודדת את כולם.
רקע: בלה באה ממשפחה שבה כל בנות משפחתה היו פיות, גילו לה שהיא פיה בגיל 7 וכבר אז התחילו לאמן אותה לשלוט בכוח שלה. בתחילת האימוים היא כמעט ולא יכלה לשלוט על הכוח אבל עכשיו היא מימנת ויודעת מה צריך לעשות. היא מתייחסת לכוחות מאוד ברצינות. היא מרבה לא להתעצבן כי כאשר היא מתעצבת ממש היא מאבדת חלקית את השליטה בכוחותיה ובגלל זה לא קל לעצבן אותה והיא מנסה להיות מתונה יותר.
כוח: פיית האש. היא יכולה להעלות להבות מהידיים שלה או בעזרת המחשבה, להכנס לתוך אש בלי להשרף, היא יכולה לשאוב כוחות מהאש ולכבות אותה,

11/09/2015 23:11

-טיידו (או טד, כקיצור) אורקסון
-גזע: איש זאב
-גיל. 16
-מראה: שיער שחור פרוע ומעט מטולטל, פנים רציניות, גוף מפוסל מעט, שרירי קצת כהיותו איש-זאב, גבוהה, שזוף, עיניים כחולות, חיוך בטוח, וכאשר הוא רוצה, הוא יכול להיראות מאוד מאיים.
-מראה בתור זאב: זאב שחור כלילה, בעל עיניים כחולות כהות, הוא גדול מאוד יחסית לזאב, אך הוא לא מנצל את כל כוחו בקרבות.
-אופי: מעדיף את הצד הזאבי שבו, הוא נחמד, אם כי לא נראה ככה. אמיץ, חזק כאשר הוא בדמות הזאב, עקשן, צייתן אבל תמיד יפעל על פי אמונתו, חם מזג, בעל חוש הומור, ציני, מעט שלילי, לא פזיז, הוא מאמין שאנשים צריכים לחשוב על עצמם לפני שהם חושבים על אחרים, אבל הוא יקריב את חייו לעמן אלו שחשובים לו, גם אם הם בגדו בו. נאמן, שקרן מעולה, אמין, תמים.
רקע: הוא גדל בלהקה צפונית יחסית, ולכן למד לשרוד בתנאים קשים. לאחר שאויב לא ידוע תקף את להקתו (בעודו גור, מוחו מחק את זכרונותיו בכדי לא ליצור פגיע מוחית חמורה) הור נדד יחד עם עוד שני שורדים מלהקתו.
לאחר שפוצלו על ידי מתקפת ענקים אגרסיביים במיוחד, הוא הלך לדרכו כזאב בודד. במשך שלוש שנים נדד כזאב בודד מה שגרם לו להפוך לזאב חזק, עד שהצטרף ללהקת הזאבים. הוא מחפש אחר רוצח להקתו, בנסיון להרוג אותו.
הוא לא יעמיד את חיפושו לפני חבריו.
משהו להוסיף: אין לי בעיה שהוא יהיה האלפא, אבל תזכור/תזכרי שהוא מעדיף להשאר בדמות הזאב כי ככה הוא מרגיש מוכן וחזק יותר בקרבות, לכן, גם כשלא צריך, הוא יעדיף להיות בצורת הזאב.

12/09/2015 00:37

שם: ארקוד.
גזע: דרקון תינוק.
מראה: שני קרני צבי, צבע אור אדום, קרן קרנף, אישונים כחולים, קוצים קטנים על הגב, בגודל דומה לזה של סוס, ארבע רגליים, שתי כנפיים גדולות ומרווחות, די רזה.
גיל: לי לא אכפת במיוחד.
אופי: מאוד תקיף אבל מצד שני תמיד יעזור לחבריו גם עם הוא עלול למות ומאוד עצמאי.
רקע: הורי מתו על ידי "גיבורים" אחר כך הוא אומץ על ידי מכשף ועכשיו הוא מעוניין למצוא לעצמו משפחה מאמצת חדשה.
כוח: תעופה, אש, חסינות לחום, ראייה בחושך גמור, טפרים חדים בכפות וברגליים.

20/09/2015 17:59
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך