דישן123
מי שרוצה לכתוב דמות יכול לעשות את מה שנשאר(למעלה) מקווה שתירשמו ותגיבו(:

היסטוריה שרק גובלין מסוגל לעשות-הקדמה+המשך הרשמה+הודעה

דישן123 12/09/2015 689 צפיות תגובה אחת
מי שרוצה לכתוב דמות יכול לעשות את מה שנשאר(למעלה) מקווה שתירשמו ותגיבו(:

הגובלינים.היצורים שנבלעו בצילם של הערפדים,הפיות,אנשי הזאב הדרקונים ובנות הים.אבל מה שלא יודעים זה שהגובלינים, כבר לא ירוקים.אמנם פעם הם באמת היו חמדנים,ירוקים,קטנים וטיפשים שנמשכו לחפצים נוצצים.
אך כל זה השתנה כאשר הם התאחדו עם אלת הגורל.הם הפכו קסומים יותר,חזקים יותר,מהירים יותר,וחכמים יותר,ממה שהם היו.מה שהפך אותם לכל כך מיוחדים אפילו ביחס לשאר היצורים הקסומים זה שהם התאחדו עם אלת הגורל ולא נוצרו ע"י.בכך שהתאחדו איתה הפכו לחצי אלים ויש כאלו נדירים המסוגלים לשנות את מערך הגורל בנגיעות קטנות.אחרי קרב אכזרי,עם אל הכאוס,גרים,אלת הגורל נעלמה וכך גם אל הכאוס.אותם בודדים הנוגעים בגורל אומרים שהיא נסוגה לתרדמת,הם הפכו למנהיגים החדשים.אף אחד לא יודע מה קרה לאל הכאוס.מאז השלום נשמר בעולם, והגובלינים ירדו למחתרת,מתחת לאדמה.גם הדרקונים הלכו למחבואם,והפיות הפכו עצמן לבנות אדם עד שיחשבו אחרת. המפלצים והענקים התחבאו בהרים עד שיקבלו סימן.בנות הים הסתתרו במעמקים.ורק הערפדים ואנשי הזאב נשארו בחברת בני האדם,ששכחו את קיומם של היצורים הקסומים.אחרי 289 שנים גובלין אחד מרגיש חורים בזיכרון ומנסה לחפש למה,עם עוד יצורים שונים שגם להם יש חורים בזיכרון,הם יוצאים למסע שבו כוחם ואמונם אחד בשני ימדדו ע"י האלים וכל העמים….

הרשמה:
שם:
גזע:(גובלין,ענק,דרקון תינוק וערפד)
גיל:(דרקון תינוק=12-14.וכל השאר כל גיל.)
מראה:(פיות=מראה פייתי ואנושי)
אופי:
רקע:
כוח:(רק לגובלין ולדרקון תינוק)
משהו להוסיף:
הכול צריך להיות מתאים לגזע…

מקווה שתירשמו ותגיבו..


תגובות (1)

שם:הלר ספיקס
גזע: ערפד
גיל: שלושה ימים לגיל שמונה עשרה.
מראה: שיער שחור שמפוזר על ראשו (הלר מעולם לא תיפח אותו, רק לימי ההולדת של אחותו הקטנה) שרירי אך לא יותר מדי. צלקת שחותכת את תנוך אוזנו הימנית. עיניים כחולות שכשהוא ערפד מתחלפות לצבע אדום. עורו בהיר קרוב ללבן (אבל לא להגזים) ושפתיים דקיקות. חתיך ובנות מתחילות איתו אך אין לו חברה.
אופי: סגור, נפתח רק בפני הקרובים אליו. אחותו הקטנה קייטי חשובה לו מכל. היא בכיסא גלגלים בגלל תאונה שעברה והלר רק התקרב אליה יותר. אומרים מאחורי גבו שהוא שחצן אך הוא יודע שהוא לא כזה וזה רק מה שהוא מקרין לסביבה.
רקע: הוריו התגרשו כשהיה בן עשר והוא ואחותו נשארו עם אמו, מצבם הכלכלי היה קשה והלר נאלץ להחזיק את המשפחה. כשהיה בן שש עשרה אחותו קייטי רצה לכביש ומכונית נתקלה בה, הרופאים אמרו לו ולאימו שאחותו קרובה למוות הלר נשבר. לאחר שהודיעו להם שבדרך נס היא ניצלה הלר שמר עליה בכל מחיר. אמו לעולם לא הסכימה לו לחקור על עולם הפיות, הגובלינים וכו' למרות שהלר רוצה כל כך לחקור, בטענה שהחקירה מסוכנת. ועכשיו, עוד שלושה ימים(אפשר להקדים אם זה חשוב לעלילה) הוא בן שמונה עשרה ויכול לחקור על העולם, אך יום לפני יום הולדתו תוכניותיו משתבשות, חורים בזיכרון נפערים במוחו וזה מדרבן אותו לחקור יותר.
משהו להוסיף: יצא לי קצת מבולגן מקווה שזה בסדר, מחכה כבר לסיפור!

13/09/2015 09:49
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך