uta
מקווה שתאהבו. ותאחלו לי בהצלחה עם הסיפור הזה, שוב אני לא בטוח שאני אצליח לכתוב. אם הרבה יגיבו עליו וייתנו לי מוטיבציה להמשיך אני חושב שאצליח, אבל נראה:)

היצורים של ריק – הקדמה + הרשמה

uta 20/03/2015 890 צפיות 23 תגובות
מקווה שתאהבו. ותאחלו לי בהצלחה עם הסיפור הזה, שוב אני לא בטוח שאני אצליח לכתוב. אם הרבה יגיבו עליו וייתנו לי מוטיבציה להמשיך אני חושב שאצליח, אבל נראה:)

אני לא מצליח לחשוב על רעיון מספיק טוב לספר: האגדות רוצות לצוד אותי.
אני מניח שאני במן מחסום כתיבה ואני מקווה שהפעם הסיפור הזה יהיה מוצלח.
אז תהנו, ושוב לא בטוח שאני אצליח לכתוב פרקים גם לסיפור הזה.

ריק הוא צייד.
הוא נולד כצייד, הוכשר כצייד, ונהפך לצייד. אך בשונה משאר הציידים,
הוא מקבל איכשהו כוחות על טבעיים בגיל ה- 16. הכוחות עוזרים לו להיות צייד טוב יותר,
ותלמיד מצויין יותר בבית הספר שלו, שבו מכשירים ילדים להיות ציידים.
הוא מצטרף לכוח משימה מיוחד שנועד לעצור את היצורים העל טבעיים בעיירה שלהם,
ועכשיו הוא זקוק לכל עזרה אפשרית,
יצור חדש מתגלה לצד כל העלילה הזו, היצור זריז, מהיר, וחזק. הוא רוצח אנשים תמימים בעיירה. אף אחד לא מזהה אותו ואף אחד לא יודע מהו. הוא לא חושף את עצמו יותר מדיי אלא רק מכנה את עצמו בשם 'דוקס*' .
ריק צריך להביס את דוקס לפני שהוא יתחיל במסע ההרג שלו.

הרשמה:
אני צריך את כוח המשימה של ריק; כ4 ציידים, כאלה עם כישורים מיוחדים אבל ללא כוחות על טבעיים כמו ריק. ואני צריך כמה יצורים על טבעיים:

שם:
גיל:
מראה:
יצור: איש זאב/ משנה צורה/ צייד
אם צייד אז נשק אהוב:
אם משנה צורה / איש זאב: תיאור של אותו יצור
משהו להוסיף:

** דוקס- פירושו מנהיג בלטינית. **


תגובות (23)

אליסון (צר לי אבל אני מאוהב באלי שלי
אשת זאב (דה)
15
מראה: שיער בלונדיני קצר (רק שתדע. אתה הולך להיחשף לעבר של אליסון, ולדמות המקורית שלה שאחר כך שניתי)
שזופה. מעמידה פנים שהיא ציידת. עיניים זהובות, טום בוי דרך הגב.
אפ אתה לא רוצה שהיא תעמיד פנים שהיא ציידת (ואף אחד לא יודע שהיא אשת זאב) אתה מוזמן להוריד כמובן.
צורת זאב: זאב שחורה עיניים זהובות.
אופי: אמיצה, פזיזה, להוטה, אוהבת לעבוד לבד. ושונאת את היותה זאבה ולא ציידת.
רקע: גדלה מן הסתם בלהקת זאבים, וברחה מהבית
בגיל 11 ואז הצטרפה לציידים.

20/03/2015 20:22

טוב, אני אנסה. אתה לא חייב לקחת את הדמות.
שם: זואי דנקן
גיל: 16
מראה: בעלת עור בהיר, שרירית יחסית, עיניים מלוכסנות מעט בצבע שמזכיר קרח, שיער שחור קצר שתמיד אסוף ותמיד לבושה בשחור או כחול.
יצור: ציידת
נשק אהוב: אקדח גדול, שחור, כבד ומרתיע.
דברים להוסיף: זואי מעט מרוחקת וקרירה. הוריה מתו כשהייתה תינוקת בגלל מתקפת אנשי זאב על העיירה, שניהם היו ציידים והקריבו את עצמם למען העיירה. בגלל זה היא גרה עם דודה שלה.

20/03/2015 20:33

והיא מתנהגת קצת כמו בן, טום בוי אם זה המונח שאתה מעדיף.

20/03/2015 20:35

קטניס, הדמויות שלנו יהיו או חברות (שתיהן לא מתות על זאבים) או אויבות (אליסון היא זאבה) יש!

20/03/2015 20:41

אני אומרת שיהיה יותר תפניתי עם הדמויות שלנו יתחברו בהתחלה, אבל אז זואי תגלה שאליסון זאבה והם יהפכו לאויבות.

20/03/2015 21:05

אני גם חושב. שתיהן עובדות לבד לא? נו טוב. יהיה אשר יהיה. הן עוד יחברו ביחד כנגד אויב משותף ככל הנראה. ואז יהפכו לרטיבות או משו, או לא יודע. אבל יהיו הרבה תפניות בסיפור לגבהן. בזה אני בטוח.

20/03/2015 21:12

זה הולך להיות מאוד מעניין…

20/03/2015 21:21

אממ כותבים דקט, הגוגל תרגם לא הכי נכון…
ויש לי מחסור בדמויות :( אני אעקוב ואולי אוסיף בהמשך דות

20/03/2015 21:54

שם-היידן טומסון
גיל 18
מראה- שיער מתולתל בגווני זהב חום כהה חום בהיר עור כהה עיניים ירוקות. אוהבת ללבוש שרשרת שמש כזאת יש לה מין נקודת חן על הלחי.
יצור ציידת
כלי נשק אהוב- חץ וקשת ואקדח
בנוסף- היידן מאוד חוצפנית, גסת רוח אבל יש בה משהו מקסים אף אחד לא מכיר אותה מקרב ומי שכן מאוד מרחם על זה היא מאוד מוזרה ומסוכנת.
אשמח שתודיעו לי על פרק ראשון!! במייל [email protected]

22/03/2015 00:07

מורי – MORI (יער ביפנית) כשהיא הייתה בת 12 היא שינתה את השם שלה לשיזוקה – SHIZUKA (שקט ביפנית) אבל בדרך כלל היא אומרת לאנשים שקוראים לה שי – SHI ( מוות ביפנית ).
גיל: 14
מראה: שיער לבן חלק קוצני עם נקודות שחורות שנראות כמו נקודות של נמר (את הנקודות היא הוסיפה) קעקוע של פנטגרם על הצוואר על יד שמאל כתוב לה "זה הורג אותי לפעמים איך אנשים מתים" והיא אומרת את זה לכל הקורבנות שלה רגע לפני שהיא הורגת אותם. עיניים כחולות- ירוקות כמו הים. רזה מאוד בגלל הגנים יהיה קשה למצוא אותה בלי כובע כלשהוא וכשהיא צדה אז היא לובשת חולצה עם צווארון על הפה והאף וז'קט עם כובע . העור שלה כל כך ביר עד שהוא קצת אפרפר ותמיד העיניים שלה יהיו תחומות בשחור כמו חתול.
יצור: ציידת
נשק אהוב: מאין חרמש עם שרשרת ארוכה, תלוי על הגב.
עוד משהוא: רצחה את ההורים שלה בגיל 10 גרה עם סבתא שלה לפעמים כשיש קרב שזו רק היא נגד אוייבים היא מחייכת חיוך קריפי ומטה את הראש הצידה. היא לא מפחדת מהמוות ואפילו ניסתה להתאבד כמה פעמים. לא מדברת הרבה תמיד עם אוזניות והיא שומעת לרוב מטאל / רוק כבד /רוק אבל גם שירים שקטים לפעמים . אוהבת מאוד לצייר ויש לה מחברת מיוחדת לזה. יש לה אח קטן והוא הדבר הכי חשוב לה והוא גם זה שהציל אותה כשהיא ניסתה להתאבד והוא בן 12

22/03/2015 00:20

    והיא טומבוי אבל אין לה בעיה להיראות כמו נסיכה גותית

    22/03/2015 00:23

    שכחתי להגיד שהיא מאוד מתבודדת ויש לה כישרון להריגה שקטה

    22/03/2015 00:25

פריקי, זה רק אני או שאת עשית את רומית הסיפורים האולטימטיבית שבעצם גורמת לי עכשיו לרצות להדליק ת׳אור. 0.0

22/03/2015 00:39

    מה זה רומית? אולי התכוונת לדמות? והאמת שהדמות הזאת היא היא שילוב בין שתי דמויות אחרות מסדרה
    דמות 1 – שיער לבן, רטייה, "חיוך"
    דמות 2 – שיער שחור, קעקועים

    22/03/2015 08:34

אגב יוטה, תתחיל! אתה בא בדילאי ענקי, ואני מחכה כבר איזה שבוע!

22/03/2015 00:41

דמות* סליחה פריקי, זה האייפון המעפן

22/03/2015 09:03

היי יוטה…
ו… להרשמה (הרבה זמן לא נרשמתי) :
שם: ג'ורד- קו ספונד אבלינג
גיל: 14
יצור (רציתי יצור קצת אחר, אשמח אם תשלב אותו בעלילה:)
ג'ירף שחור עם כתמים חומים שיכול לעזור לחבורה. הוא מסתכל מגבוה. ()
ג'ורד יכול גם להסתוות בלילה, בחשיכה, בגלל צבעיו הכהים.

אני מקווה שהדמות תיכנס… :)

22/03/2015 15:13

בנוסף, (לעלילה:) הג'ירף מכיר את דוקס ומספק לחבורת היצורים מידע עליו. הייתה לו טראומת ילדות שקשורה אליו.

22/03/2015 15:14

יוטה, אני נשבע שאשלח לך אי מייל מיילים אם אתה מסנן אותי כאן. תתחיל כבר.

22/03/2015 17:57
    uta uta

    אני אעלה את הפרק הראשון מחר.
    ואז אני נוסע לפיליפינים ,טיול עם המשפחה. וברגע שאני אחזור אני אמשיך. תודה.

    22/03/2015 18:02

אמממ אני יודעת שזה קצת (הרבה) מאוחר אבל אם אפשר:
שם: ג'ניפר גריי
גיל:15
מראה: שיער שחור עד השכמות, עיניים בצבע ירוק- זית.
יצור: משנה צורה. יכולה להשתנות לכל חיה שהיא רוצה, אבל מעדיפה להישאר בצורתה האנושית. כשהיא משתנה היא לרוב משתנה לזאבה, שועלה, ציפור או חתולה, תמיד בצבע שחור עם עיניים כמו קודם (ירוק זית).
משהו להוסיף: מאוד בטוחה בעצמה ומודעת לכוח שלה. יודעת שמסוכן לה ליהיות משנת צורה, ולכן כמעט אף פעם לא משתנה, רק כשהיא בטוחה שאין אף אחד אחר בסביבה. קשה להתיידד איתה או בכלל לקבל את האמון שלה, אבל היא תגן על מי שחשוב לה בכל מצב. נחושה מאוד, כשהיא רוצה משהו האדם היחיד שיהייה מסוגל לעצור אותה זו היא עצמה ולכן היא יכולה ליהיות מסוכנת, אבל היא לא תפגע באנשים סתם. יש לה פתיל קצר. מעדיפה לעבוד לבד או עם אדם אחד נוסף, אבל מוכנה להתפשר כדי לתפוס את דוקס- היא שונאת אותו כי הוא כמעט רצח מישהו קרוב אליה.
אגב, אפשר שהיא תעזור לציידים? יש להם מטרה משותפת וזה יהייה מגניב :)

03/04/2015 00:29

שם: ג'ק
גיל: 22
יצור: צייד
מראה: שיערו בצבע שחור ומבולגן, אם רק מסתכלים עליו אפשר לחשוב שהוא שני מטר, נראה כאילו לא אכל כבר יומיים, אף שנראה שבור, ועיניו בצבע חום, כמעט שחור. אפשר לחשוב שיש לו פשוט אישון אחד גדול בכל עיין.
נשק אהוב: רובה קשת.
מראה בצורת איש זאב (אם זה בסדר שהוא יהיה גם איש זאב…): פרווה שחורה ומבולגנת (ממש כמו השיער שלו), ציפורניים ארוכות וצהובות, והעיניים, כמו השיער, נראות בדיוק באותו צבע. ולבסוף, חלק מהאף שלו חסר.
משהו להוסיף: נאמן אך ורק לריק, ושום דבר לא יוכל לשנות את דעתו. ואף אחד לא יודע שהוא איש זאב, הוא מתבייש בזה.
—————————————————————————————

23/05/2015 16:33

    ואתה עומד להעלות את הסיפור? או שהחלטת שלא?

    23/05/2015 16:34
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך