הכוח הנסתר- מקור הקסם (פרק 3)

23/02/2020 492 צפיות 3 תגובות

בואו נחזור לתחילת הסיפור- עוד לפני שבכלל הומצא הקסם או שהעולם נוצר בכלל.

ביקום היו רק טוב ורע. כל מה שעשו היה לריב זה עם זה ולא קרה כלום אלפי שנים. פעם אחת עלה במוחו של הטוב (למרות שהוא ישות ואין לו כל כך מוח) רעיון נפלא. הוא פנה לרע (למרות שאין לו גוף והוא לא יכול לפנות) ואמר לו (למרות שאין לו פה- קיצר הבנתם) "אי אפשר ככה, לא קורה כלום. אני אומר שנאחד כוחות וניצור עולם קטן שנוכל לריב עליו" הרע חייך ברשעות והסכים מכיוון שיד שאם יש עולם יש במי להתעלל. הם איחדו כוחות ויצרו עולם נפלא. אך ללא ידיעתו של רע, טוב הוסיף קצת יותר טוב לעולם מקסמו שלו כדי להוסיף לעולם החדש עוד טוב. רע לא ידע זאת ולכן הם המשיכו את חייהם הנצחיים כרגיל. יום אחד רע שם לב שהעולם שיצרו ביחד מלא טוב ואנשים רק עוזרים זה לזה ולא פוגעים זה בזה כמו שרע רצה. הוא פנה לטוב ושאל אותו מה קרה. טוב, שלא ידע לשקר סיפר לו את האמת הטהורה על הרצון שלו לעשות טוב והמעשה שעשה. רע רתח מזעם והכניס לכל איש ואישה יצר רע ותאווה לכוח. הוא יצר קסם, כדי שלאנשים יהיה על מה לריב. הוא פיזר את כל נפשו שנותרה כדי להכניס לעולם שטנים, עורקים וחיות רעות כמו אלו כדי להתנקם בטוב לעד. הוא מסר את כל נפשו כך שלא נותר ממנו כלום, מלבד נציגיו הרעים בעולם של בני האדם. זו הייתה התקופה הקשה ביותר בעולם. יש הקוראים לתקופה זו "חשכת ימי הביניים" (מזהים? כל הכבוד) טוב הביט בהרס של העולם בחוסר אונים והחליט שרק בני האדם יוכלו להציל את עצמם מהכאב שעשה הוא עצמו (יאללה, מעצבן לגמרי, מה הם עשו?) בקיצור הוא הקריב את כל נשמתו להפיח קסם טוב בעולם, קסם עוצמתי שמגיע רק לאנשים המתאימים ביותר- אחד בכל פעם. הוא האיר את השמיים בכל צבעי הקשת (מדי פעם רואים קצת כזה היום, אנשים קוראים לזה "אורות הצפון") לרוע מזלו רק ילדה אחת קטנה עמדה מחוץ לביתה והביטה בקסם הזה. כולם היו בבתיהם מפוחדים. רק היא, ילדה קטנה עם שתי קוקיות הייתה בחוץ, והיא הייתה טוב טהור וקיבלה את כל הכוח הקסום המטורף. בעזרת הקסם שעשה טוב היא הייתה המתאימה ביותר ונהפכה לקוסמת יפהפייה ונפלאה. היא הצילה את העולם בעזרת קסמיה ומאז ועד הסיפור הראשון שכתבתי כאן הקסם הטוב והרע עובר מדור לדור, תאווה לכוח נותרה וגם היצר הטוב שמנחה אותנו לעשות טוב.

מסקנה: תהיו טובים אנשימים.


תגובות (3)

שלום.
הסיפור עצמו יפה מאוד ומקורי.
לדעתי הוא יהיה יפה עוד יותר בלי ההערות הציניות והסלנג.
אגב:
"מסכנה" – נקבת המסכן. "מסקנה" – הסקת מסקנות.
"תעבה" – דבר משוקץ ומתועב. "תאווה" – דבר שמתאווים וכוספים אליו.

24/02/2020 00:29

זה אחלה סיפור
אבל הוא כתוב טיפה מרושל

29/02/2020 10:59

סיפור מדהים

26/10/2021 20:58
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך