הכוח:כשהכול מתחיל-פרק1

03/03/2012 579 צפיות 2 תגובות

זה היה הדבר הכי מסנוור בעולם או שזה הי בעצם המנורה שלי בבוקר כשאמא העירה אותי קמתי והלכתי לשירותים לצחצח שיניים ולשתוף פנים סיימתי התארגנתי והלכתי לבית הספר ווואלה חשבתי שהיום משהו אדיר הולך לקרות אגב קוראים לי רון אני בן 14 כרגע שיער שטני עניים כחולות כמו חלום של בחורה לפי מה שהן אומרות אבל את האמת אני לא מהאלה שכול היום מתלקקים לבנות ומקנאים בזה שנותן להן נשיקה מול העיינים שלי לי יש את החברים שלי ואיתם אני מסתדר אבל אצלנו בשכבה יש רק אחת מכולן לא מתייחסת אליי זו נועה מלכת השכבה הילדה הכי יפה בבית הספר אבל רק אלי היא לא מתיחסת לא יודע למה אבל אותה החלטתי שאני משיג. בדיוק נשמע הצלצול להפסקה נפגשנו כול החברים והלכנו לכיוון המקום שאנחנו תמיד יושבים בבצפר ראיתי אותה בדרך והדבר היחיד החשבתי עליו בראש זה שהלוואי שהיא תלך מהחברים שלה ותבוא ותדבר איתי סוף סוף ואז פתאום הרגשתי כאילו הגוף שלי נהיה משהו שאני לא יכול לתאר הרגשה משונה של כוח ועוצמה ובלי שהספקתי להבין מזה היא באה והתחילה לדבר איתי "תגיד רון אתה בא היום למסיבה אחרי בית הספר אני אהיה שם" ואוו לא ידעתי מה לענות זה היה בדיוק כמו שרציתי אבל לא יודע אמרתי כמו מטומטם "לא נראה לי אני חושב אני אשאר בבית היום" רק שניה אחרי זה הבנתי מה עשיתי והתחרטטי על הרגע הזה אבל למזלי היא לא ויתרה ואמרה "מזל כי גם לי לא בא ללכת אולי אני אבוא אליך בערב" הפעם הייתי מרוכז בתשובה ולא בכל ההתרגשות ואמרתי ,סבבה תבואי ככה ב8 או 9 את יודעת איפה נכון?" היא הנהנה והלכה חברים שלי התחילו להיקרע מצוח ואני מהבושה רק אמרתי "בואו כבר" והמשכתי ללכת משם אחרי שהתיישבנו במקום שלנו ראינו את אבי סופר שטרות של 20 ליד המקום שאנחנו קוראים לו "המחששה" זה המקום שכולם מענים בו בלי שהמורים ידעו ואבי היה זה שמספק לכולם את הסיגריות אף אחד לא ידע איך אבל תמיד הוא הסיג בלי בעיה.הוא איתנו בשכבה אז הוא בא לשבת איתנו חבר שלי דן שאל אותו "תגיד אחי כמה יוצא לך ביום מכול זה אבל הרווח לא השאר"אבי חשב רגע וענה למרבה הפתעתי "בערך מתאיים שקל רווח על הכול" כולנו התפעלנו ולא הבנו איך אנשים מוכנים לשלם יותר על דבר כזה ואני רק חשבתי איך שבא לי שהוא פשוט ישים לי את הכסף בידיים וילך לדרכו ובום שוב הרגשתי את ההרגשה הזאת בגוף והוא שם לי את הכסף ביד ופשוט הלך,אף אחד מהחברים שלי לא הבין מה קרה ואז חשבתי על זה מהבוקר כול פעם שאני חושב על משהו זה קורה אבל אז שמתי לב שכולם מסתכלים עליי אבל החלטתי לספר להם את הכול "תקשיבו מהבוקר כול מה שאני חשוב עליו שהלוואי שיקרה קורה כמו הקטע עם נועה וכמו הקטע הזה מה עושים" אף אחד לא האמין לי אבל הם לא יכלו להכחיש את מה שקרה עכשיו וחלטנו לנסות את זה על אנשים אחרים ובסוף יצא שכול אחד יצא עם חברה מתאיים שקל לפחות ומישהו שישלם עליו באוטובוס. היינו בהלם כבר חשבנו איך אנחנו הולכים לנצל את זה והחלטנו ללכת שנלך נקנה לנו ציוד ונלך לשחק פינטבול בחורשה ועכשיו עם הכוח זו לא תהיה בעיה וכמו שחשבנו קיבלנו את הכול בחינם ורצנו כמה שיותר מהר כדי להתחיל את המשחק אבל גילינו שהמקום סגור כי העץ הגדול של החורשה עמד להתמוטט וזה לא היה כיף למי שהיה עומד מתחתיו אבל החלטנו שלא הולך לקרות כלום והתחלנו את המשחק הכול הלך חלק עד שפתאום שמענו קול נפץ ענק והבנו שהעץ הולך ליפול ותום ובר נמצאו מתחתיו כולנו נבהלנו אבל הם לא הספיקו לברוח ואז קרה הלא יאומן.

המשך בפרק הבא :)


תגובות (2)

אהבתי מאוד ואני מקווה מאוד שיהיה המשך!!!!!

19/03/2012 09:06

בקרוב מאוד פרק 2

20/03/2012 10:03
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך