הכוח:כשהכול מתחיל-פרק4

05/04/2012 534 צפיות אין תגובות

"החלטנו שאנחו בפנים כולנו ביחד בתור היחידה המושלמת ובלתי מנוצחת" יכולת לשמוע את צעקות השמחה אפילו מבעד לזכוכיות המשורינות והאטומות והבנו שזה היה הצעד החכם ביותר לעשותמיד אחרי זה כולם עזבו חוץ מאיתנו היחידה קיבלתי ספר ובו מפה ושם של כול החדרים הזכויות והדברים שעלינו לעשות וגם את המשימה שעלינו לבצע בעוד כשבוע מהיום.
הבנתי אתה תשישות והתחושה בכיפית שכולנו נמצאים בה אך כיוון שהכול חדש לנו כדי לנו להתחיל כמה שיותר מוקדם ולכן חשבתי והחלטתי מה להגיד להם.כולם צעקו אז דפקתי כמה פעמים על השולחן כדי שישימו לב ואמרתי "טוב עכשיו אחרי כול השמחה וההמולה הגיע הזמן להתחיל את המשימה שלנו שבו בבקשה" חיכיתי שכולם התיישבו ונתתי לכול אחד תיק עם פרטי המשימה "האדם שאותו אנחנו מחפשים קוראים רודוש ראסאמי מקור השם אינו ידוע ובגלל זה גם אינו יודעים מאיפה מוצאו האדם הזה הוא ראש המודיעין בארגון שאותו אנחנו תוקפים ברגעים אלה ממש הוא נמצא בתורכיה מטרת המשימה תלך בדרך הזו"אני שי ודורון נטוס לתורכיה בעוד יומיים לכן האימונים שלנו ויהיו הקפדניים ביותר אנחנו נבדוק את השטח נסדר לנו מקום לינה וננסה לקשור קשר סדיר וטוב עם רודוש יומיים אחרינו יגיעו שחף נועה ועדן בתפקידים הבאים עדן תשמש בתור טיקונית בקשרים איתי שבאה לסחור עם רודוש במניותו ובעסקיו שחף ישמש מאבטח מכיוון שאתם תהיו מחוץ לתחום הגנתי ונועה תשמש בתור העוזרת האישית שהיא גם אחותה של ליאן. שחף השם שלך יהיה ג'ון אתה גדלת בניו יורק במשפחת עוני ועדן הוציאה אותך משם וגידלה אותך בביתה ולכן את השומר עליה מכול משמר עדן שמך יהיה אלכסנדרה כמו כן מניו יורק את בת למשפחה עשירה שקיבלה את ירושת אביה ונועה אחותה אותו רקע חיים ושמך יהיה פלר עליכן לבסס אתמעמדכם ורצינותיכן בעסרים עם רודוש ולהתחבב עליו יומיים אחר כך יגיעו לני ונועה מכיוון שכמו שבאתם כך תלכו במהירות ובלי שאף אחד ידע דורון יאסוף אותם משדה התעופה ויעלים אתכם ואז תתחיל המשימה שתתנהל כך עדן תקבע פגישת סיום וחתימה על כל ההסכמים עם רודוש במשרד ובמקום העבודה שאני שי ודורון נכין אתם תדברו ותקבעו על ההסכמים בנתיים אני אשתמש בכוח ואגרום לכך שאם אדם לא יסתובב באזור כדי שגם במקרה שעניין יסתבך נוכל לפעול בלי לעורר תשומת לב שי ושחף יתפסו את המאבטחים של רודוש וינטרלו אותם בזמן הזה עדן תגרום לרודוש לשאוף את עשן הסיגריה שלה שיגרוף לו להתעלף כאן יגיעו דורון לני ושי עם מסחרית ויקחו בקלות בעזרת כוחו של לני לתוך המסחרית את רודוש ויעלמו לשדה התעופה יעלו את רודוש על המטוס ויגיעו לארץ משם הם ושאר לוחמי עילית של היחידה יקחו אותם לעבר הבסיס שלנו שם הוא יחקר ויצא ממנו כול המידע בנתיים ליאן תחליף את דמותה של רודוש ואת דמותי ואת דמותו של שחף למאבטחים שלו כך נדאג שאף אחד לא יחשוד בכך נגרום לזה שכולם יאמינו שרודוש החליט להתאבד ויקברו אותו שלושה ימים אחרי זה אני אבוא אוציא את ליאן מהקבר אחיה אותה ואני שחף נועה עדן והיא נמריא לארץ בשלום בתקווה והכול ילך כמו שצריך".
כולם היו בהלם ואפילו אני טיפה אבל הבנו מה המטרה ולמה אנחנו עושים את זה "טוב אני יודע שזה מאוד מסובך אבל הכול כתוב לכם כאן תחזרו על זה תתאמנו ותבדקו איך תוכלו לעשות זה בנתיים לכו לחדרים שלכם ותישנו טוב כי מחר אנחנו מתחילים להתאמן בעשר בדיוק חוץ ממני ומעדן שנקום שעה לפני ונכין את עמדות האימונים"

המשך יבוא

תגיבו:)


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
6 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך