פרק 2 תהנוו

הליצן פרק 2

26/07/2014 643 צפיות אין תגובות
פרק 2 תהנוו

הליצן צחק צחוק מרושע.
"מה? מה אתה עושה?" שאל ליבור, רועד מפחד.
"אני עושה מה שכל ליצן עושה, מפחיד ילדים" צחק הליצן צחוק מרושע.
"מה?"
ליבור הלך אל הליצן. הליצן הוריד את הכובע שלו והצביע על הנקודות הצבעוניות של הכובע הצבעוני שלו ואז הוא הצביע על נקודה אחת, נקודה צהובה.
"זוהי הנקודה שיש לכל הליצנים" אמר הליצן וחייך.
"כן, נראה לי" אמר ליבור.
"מה נראה לך? הרי זה ברור? האם ראית פעם ליצן בלי הנקודה הזאת?" שאל הליצן.
"לא" אמר ליבור וצרח:"מייקל!"
"מייקל לא יבוא" חייך הליצן חיוך מסתורי, "מייקל הוא חלק מהלב שלי"
"יש לך לב שחור ואפל!" צרח ליבור.
"בדיוק!" אמר הליצן, "שאני אראה לך את הלב שלי?"
"לא, אני מעדיף שלו?" אמר ליבור.
מייקל הופיע בבית שלו ואמו חיבקה אותו חזק חזק ואז שיחררה ואמרה:" מייקל שלי, אתה מרגיש משהו, פתאום ראיתי שנעלמת ובמקומך עמד כאן ליצן משוגע"
"נכון אמא, אני מרגיש כמו ליצן משוגע" אמר מייקל.
"אבל אתה לא, רוץ! אתה מאחר לחוג אלקטרוניקה!" אמרה מאיה.
מייקל יצא מהבית שלו בריצה והגיע לחוג, הוא ישב על אחד הכיסאות ואמר בוקר טוב למדריך. "בוקר טוב מייקל," אמר המדריך,"היום בחוג שלנו אנחנו נעשה משהו מיוחד מאוד" כל הילדים שהיו בחוג הסתכלו על המדריך ושאלו כולם, פה אחד:"מה?!!!"
"לצערי, לא יהיה היום חוג אלקטרוניקה," אמר המדריך,"אבל אנחנו נעשה משהו כיפי אחר, אנחנו נלך לים!"
"מה? כל הילדים בחוג אלקטרוניקה?" שאל מייקל.
"כן, כולם" אמר המדריך, "לכבוד חופשת הקיץ"
כל הילדים שהיו בחוג מחאו כפיים, השתוללו ושמחו.
רחל, אמא של ג'נסי נכנסה הביתה וראתה את ג'נסי , אבל היא לא ממש ראתה את ג'נסי, היא ראתה את הגופה שלו.
"ג'נסי שלי, מה קרה לך?" שאלה רחל ובכתה, היא טלטלה אותו ונסתה להעיר אותו… אבל זה לא עזר.
לפתע, ג'נסי קם ואז הוא הפך לעשן שחור ונעלם.
"ג'נסי" אמרה רחל ובכתה עוד יותר, ירדו לה דמעות שקופות ודמעות אדומות של דם, היא הסתכלה לאחור ולא ראתה אף אחד.
"אוי, ג'נסי שלי" בכתה רחל.
לפתע, הליצן הופיע בביתו של ג'נסי, צחק ושאל:"את רוצה את ג'נסי? חה חה חה!"


תגובות (0)

הוספת תגובה - היה הראשון להגיב!
התחבר עכשיו בכדי להוסיף תגובה
3 דקות
תגיות:
סיפורים נוספים שיעניינו אותך