bjaui6
זהו ניסיון. אם יהיה ביקוש אני גם אעשה הרשמה. אגב אני ממש שמח לחזור לאתר. התגעגעתי ( :

המבוך…

bjaui6 14/09/2016 815 צפיות 7 תגובות
זהו ניסיון. אם יהיה ביקוש אני גם אעשה הרשמה. אגב אני ממש שמח לחזור לאתר. התגעגעתי ( :

 ג'ון ארטוס, ככה קוראים לי. או לפחות ככה קראו לי. נולדתי בשנת 2001 כשהעולם התפתח מכל הבחינות אך השאיר את האנושיות מאחור. נולדתי בניו יורק שם הפשע היה כמעין מקצוע ותחביב לתושבים. אני חושב שעצם זה שניצלתי ואין בדרך שבחרתי להינצל להגיד אחרת רק מוכיח שאני איני אדם חלש אלא מהחזקים שביננו. "רק החזק שורד" סבי אמר לי כך, כשלמחרת מצאו את גופתו זרוקה בפח זבל באחת השכונות. תמיד אמרו לי "ג'ון, אם ברצונך לשרוד בעולם הזה אל תסמוך אל שום אדם". ובכן, כך עשיתי ועובדה ששרדתי. הסיפור שלי אינו מלא הקרבות וגבורה שתגרום לכם לרחם עליי ובו זמנית להעריך אותי כאדם גיבור.
הסיפור שלי מלא בבחירות שגויות ובילד חסר אונים שניסה לשרוד וכתוצאה מכך דרך על אחרים. אין אני מתחרט על מעשיי ועברי שכן בלעדיהם לא הייתי כאן היום.
אין ברצוני לבקש את סליחתי מהאנשים שהשארתי מאחור שכן אם לא הייתי עושה כך גורלי היה כשלהם. ברצוני לספר לכם את סיפורי. סיפורו של ילד אובד שנשאר לבדו בעולם ואולץ לשרוד לבדו. ג'ון ארטוס היה אני בזמנים טובים יותר.
אני הוא יוצר המסכות.
זהו סיפורי.


תגובות (7)

קטע יפה וכתוב נהדר… תמשיך. אל = על (אל תסמוך על שום אדם). ובסוך הסוגריים צריך לשים סימן פיסוק.

14/09/2016 22:27

"אאאאא."

14/09/2016 22:28

מקבל את ההערה ומתנצל על השגיאות. לא היהלי מלא זמן לעבור עליו.

14/09/2016 22:29

חבל לי שאתה לא ממשיך את אחד הסיפורים הישנים שלך, אבל גם זה נראה ממש מגניב. אשמח לקרוא המשך ואם תעשה הרשמה כמובן שאכתוב לך דמות :)

14/09/2016 23:59

הסיפורים הישנים שלי בהמתנה אולי אני אמשיך אותם אם יהיה ביקוש. תודה על התגובות.

15/09/2016 10:11

יפה. הגבתי לך על מה שרשמת לי. נראה שגם לך יש כישרון לא קטן. בהצלחה

15/09/2016 11:10

אהבתי. בהצלחה. אשתדל לעקוב

15/09/2016 11:12
2 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך