המדריך לנבל המתחיל- הקדמה קטנה ואחרונה

דוקטור הו 14/12/2015 678 צפיות 7 תגובות

אני לגמרי שכחתי להגיד לכם מי משתתפים בסיפור.
אני החלטתי להיות יצירתי ולקחת כל מיני דמויות מספרים וסרטים לשנות קצת אותם ואת הסיפור שלהם ולשים אותם בסיפור החדש שלי \"המדריך לנבל המתחיל\".
לקח לי הרבה מחשבה על כך. אני החלטתי על שישה גיבורים ושישה נבלים. לכל אחד מהגיבורים היה עוזר כלשהו. הגיבורים חיבים איזה עוזר. הם איכשהו לא מסתדרים בלעדיו..

אז בוא נראה….. אני נורא מחבב את הג\'וקר(כמו שכבר אמרתי הוא חבר טוב שלי) אז אני רוצה שהוא ישתתף בסיפור החביב שלי.
ובוא נשים גם את וולדרמוט, סתם לכיף ( בחור נחמד, מאוד אופטימי ועליז).
אני חושב גם על מגנטו אבל אני קצת לא סגור על זה. הממ…. חניבעל לקטר, ואני כמובן.
טוב קבוצת הנבלים מוכנה לתזוזה.

אז עכשיו הגיבורים.
אני רוצה את אנקין סקייווקר, הארי פוטר, גאנדלף, ת\'ור (לכל מקום שאני אלך הוא היה שם), ופרסי ג'קסון.

וכמו שאמרנו, לכל גיבור צריך עוזר. אז דמויות משנה בבקשה: פרד וג\'ורג\' וויזלי, קלאריס, אובי ואן קנובי, לידי סיף וגלדריאל.

עכשיו אני רק יחלק צוותים. פרד וג\'ורג\' היו עם גאנדלף, קלאריס תהיה עם הארי, אובי ואן קנובי היה עם פרסי, לידי סיף ביחד עם אנקין, וגלדריאל עם ת'ור (שהיה לו בהצלחה עם \"להתחיל\" איתה). אני חושב שאלה צוותים מצוינים. למי שיש ספקות הוא יכול ללכת עכשיו ולצאת מכאן.
עכשיו הגיע החלק המעניין יותר, מי היה נגד מי. זה לקח לי מעט מחשבה אבל יש לי:
ג'וקר נגד גאנדלף, אני אהיה נגד אנקין (רציתי להיות נגד ת'ור אבל אני יצטרך להתגמש מעט), ת'ור נגד וולדרמוט, פרסי וחניבעל, והארי מול מגנטו.

אתם גם מרגישים את ריח ההרפתקה באוויר?
טוב כנראה שלא כי אתם דמיוניים.
אבל בכל זאת, זה היה הרפתקה מעניינת במיוחד. והיא תהיה הרבה יותר מציאותית ממה שאתם חושבים.
למה? אתם בטח שואלים. אז אני יסביר לכם בחפץ לב.
בגלל שאני אל הקסם אני יתווה את הסיפור כך שהוא איכשהו במובן מסוים יהיה אמתי.
לא.אני לא יכול ממש להחיות אותו כי כוחותיי מוחלשים כרגע.
הסיפור היה כמו מאין אשליה.
אני יהיה בצד יוסיף הע-אההההההההההההה! סליחה על זה. הערות מדי פעם, והאני האחר שבתוך הסיפור היה אני אבל באותו זמן לא אני. אם אתם יכולים להבין.
אני לא ישלוט עליו, או על אף אחד אחר.
הסיפור יתווה את עצמו לפי האופי של הגיבורים והנבלים כמו שהם. ואני רק מקור הכוח של התוויה.
אני כן יוכל לעצור אותה באמצע לעשות קאט, ואני יוכל גם להוסיף הערות.
אל דאגה זה היה מעניין.
וזה אמור לעשות את עבודתו. להוציא אותי מהשעמום הנצחי הזה.
הסיפור אמור להיות מספיק זמן עד שאני ימצא דרך להשתחרר מכאן תאמינו לי, זה לא כזה כיף להיות כבול במקום אחד.
ולא רק הקטע עם הארס המטפטף.
אני משועמם.
ושיעמום לפעמים הוא יותר גרוע מכאב.


תגובות (7)

חצי מהגיבורים נהלים נבלים לא הכרתי… כמובן שאת הארי פרסי פרד ג'ורג קלאריס ווולדמורט אני מכירה. הארי פוטר ופרסי גקסון אלו הסדרות האהובות עליי…

14/12/2015 02:15

הו ואת תור אני גם מכירה אם זה תור הזה

14/12/2015 02:16

הג'וקר הוא הנבל מבאטמן.

14/12/2015 09:14

מגנטו הוא מאקס-מן. חניבעל לקטר הוא הנבל משתיקת הכבשים וחניבעל.

14/12/2015 09:15

אניקן ממלחמת הכוכבים- ואמי מתכוונת לזמן שהוא היה עוד טוב. גאנדלף הוא משר הטבעות. קלאריס מפרסי ג'קסון ולכל מי שאולי חושב שהיא נחשבת כנבלה הוא טועה. היא אולי מעט מרושעת אבל היא לא נבלה. כ

14/12/2015 09:21

כן אני מכירה פרסי ג'קסון. אה אתמול התחלתי לקרוא את שר הטבעות

14/12/2015 12:34

אהבתי ^^

16/12/2015 20:59
4 דקות
סיפורים נוספים שיעניינו אותך